Ράλι Σουηδίας: Οι πονηριές της VW

Ράλι Σουηδίας: Οι πονηριές της VW

Γιατί «εγκατέλειψε» ο Latvala λίγο πριν τον τερματισμό του αγώνα;

Η VW απέσυρε από τον αγώνα το Polo R WRC του Jari-Matti Latvala λίγο πριν τον επίσημο τερματισμό, για να εκμεταλλευτεί τον κανονισμό εν όψει του Ράλι Μεξικού.

Σύμφωνα με το άρθρο 64.5.1 των κανονισμών του WRC, κάθε κατασκευαστής οφείλει να ορίσει «μια λίστα από συνδεδεμένα ράλι όπου θα τρέξει με τα ίδια εξαρτήματα μετάδοσης και ανταλλακτικά». Στην περίπτωση του Latvala, η Σουηδία ήταν συνδεδεμένη με το Μεξικό και την Αργεντινή.

Έτσι, όταν μια έξοδος περιόρισε τον Φιλανδό στη 12η θέση της κατάταξης και απέτυχε να πάρει βαθμούς μπόνους στην power stage, η VW επέλεξε να αποσύρει το αυτοκίνητό του πριν το τελευταίο κοντρόλ ώστε να έχει μεγαλύτερη ελευθερία ρυθμίσεων στο Μεξικό.

Μετά το λάθος του την Παρασκευή, ο Latvala χρησιμοποίησε τον υπόλοιπο αγώνα ως δοκιμή εξέλιξης, και πιστεύει ότι έκανε σημαντική πρόοδο. «Για μένα προσωπικά, πρέπει να δω τη θετική πλευρά της εβδομάδας», είπε.

«Αφού έκανα εκείνο το λάθος την Παρασκευή, προφανώς δεν θα έπαιζα πλέον ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Αυτό μου έδωσε το χρόνο να δοκιμάσω κάποια πράγματα στο στήσιμο, με αποτέλεσμα να μάθω κάποια καινούργια και σημαντικά πράγματα.

«Πλέον κατανοώ το νέο Polo ακόμα καλύτερα, κι αυτό ήταν ήδη αντιληπτό σήμερα. Η αγωνιστική σεζόν είναι ακόμα στην αρχή της και όλα παίζονται. Η σειρά εκκίνησης που θα έχω στο Μεξικό θα είναι ένα πλεονέκτημα και θα επιτεθώ ξανά εκεί».

Καθώς ο Sebastien Ogier έχει κερδίσει και τους δύο φετινούς αγώνες, ο Latvala είναι ήδη 34 βαθμούς πίσω από τον team-mate του και στην θέση της βαθμολογίας.

Ο Φιλανδός ήταν δεύτερος πίσω από τον Ogier πριν βγει από το δρόμο την Παρασκευή, ενώ ήταν έτοιμος να μπει επικεφαλής αφού ο Γάλλος είχε κάνει κι αυτός λάθος στην ίδια ειδική διαδρομή.

Λόγω των περιορισμών στην πληροφόρηση των πληρωμάτων μέσα στις ειδικές, η VW δεν μπορούσε να ενημερώσει τον Latvala για την έξοδο και καθυστέρηση του Ogier, οπότε ο Φιλανδός δεν ήταν δυνατόν να ξέρει ότι ήταν στην ουσία πρώτος πριν κάνει το δικό του λάθος.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube