Ράλι Σαρδηνίας: Ο Paddon μπροστά, με άλλους τέσσερις πολύ κοντά

Ράλι Σαρδηνίας: Ο Paddon μπροστά, με άλλους τέσσερις πολύ κοντά

Ο Hayden Paddon συνεχίζει να προηγείται στο τέλος της δεύτερης μέρας, αλλά οι πρώτοι πέντε είναι μέσα σε 14,7”.

Τα πληρώματα που διεκδικούσαν τη νίκη ήταν έξι, αλλά ο Juho Hanninen βγήκε από το δρόμο στην τελευταία ειδική της ημέρας, την Ε.Δ.9, ενώ ήταν 2ος, 7,9” πίσω από τον Paddon.

O Φιλανδός θα ξεκινήσει αύριο Σάββατο από την 6η θέση, 38” πίσω από τον Paddon, αν καταφέρει να φτάσει στο νυχτερινό σέρβις.

Ο πρωτοπόρος του αγώνα, Paddon, πιστεύει ότι του έσπασε ένα εμπρός αμορτισέρ στην Ε.Δ.7 και πήγε φυλαγμένα για να τερματίσει την ημέρα και να ξεκινήσει από ευνοϊκή θέση και αύριο. Ο Νεοζηλανδός είναι 8,2” μπροστά από τον 2ο, τον team-mate του, Thierry Neuville, που οδήγησε εκπληκτικά ξεκινώντας τις ειδικές δεύτερος.

Ο Βέλγος είχε ένα σκασμένο λάστιχο στην Ε.Δ.7 και κατάφερε να κάνει τις υπόλοιπες δύο ειδικές χωρίς ρεζέρβα.

Ο Ott Tanak (M-Sport Ford) ανέβηκε στην 3η θέση με έναν γρήγορο χρόνο στην τελευταία ειδική της ημέρας, χάρη στο γεγονός ότι μετέφερε μια επιπλέον ρεζέρβα στον απογευματινό κύκλο. Το αυτοκίνητό του ήταν μεν βαρύτερο, αλλά είχε πιο φρέσκα λάστιχα και καλύτερη πρόσφυση όταν οι αντίπαλοί του δυσκολεύονταν στο τέλος της ημέρας.

O Εσθονός είναι μόλις 0,3” μπροστά από τον Jari-Matti Latvala (Toyota). Φιλανδός, που πήγε πιο γρήγορα το απόγευμα απ’ ό,τι το πρωί, βρίσκεται 9,8” πίσω από το πρώτο, αλλά μόνο 4,9” μπροστά από τον Mads Ostberg.

O Νορβηγός δεν ήταν πολύ ευχαριστημένος το απόγευμα, έχοντας δυσκολίες με το πίσω μέρος του «ιδιωτικού» του Fiesta, αλλά τελικά δεν τα πήγε και τόσο άσχημα. Ο Sebastien Ogier, που συνέχισε να «σκουπίζει» το δρόμο για τους επόμενους, παραμένει στην θέση, 3” πίσω από τον καθυστερημένο Hanninen.

O Γάλλος ήταν σκυθρωπός όλη μέρα, χαρακτηρίζοντας τον αγώνα του «βαρετό», αλλά αύριο θα ξεκινάει από πιο πίσω και θα έχει την πρόσφυση για να πάει πιο γρήγορα.

Ο νεοφερμένος στην κατηγορία, Esapekka Lappi (Toyota), που είχε κερδίσει την πρώτη του ειδική το πρωί (χωρίς 2η ταχύτητα!), πήρε άλλες δύο ειδικές το απόγευμα πριν σπάσει ένα αμορτισέρ του Yaris στην επόμενη. Ακόμα κι έτσι πάντως έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και θα ξεκινήσει αύριο από την 8η θέση της κατάταξης.

Ο Andreas Mikkelsen συνέχισε τη δύσκολη διαδικασία προσαρμογής του στο Citroen C3 WRC 2017, με το οποίο αγωνίζεται για πρώτη φορά. Βρίσκει το αυτοκίνητο πολύ υπερστροφικό για τα γούστα του, προτιμώντας να οδηγεί «με το τιμόνι».

Τη δεκάδα της προσωρινής κατάταξης κλείνει ο Eric Camilli με το Ford Fiesta R5, αλλά δεν είναι δηλωμένος στην κατηγορία WRC2 όπου αγωνίζονται αυτά τα αυτοκίνητα.

Επικεφαλής της κατηγορίας είναι ο Jan Kopecki με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5. Ο Τσέχος είναι 52,7” μπροστά από τον team-mate του, τον Νορβηγό Ole Christian Veiby.

H ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.9:

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.4NZLH. PADDON1:31:02.6  
2.5BELT. NEUVILLE1:31:10.8+8.2+8.2
3.2ESTO. TANAK1:31:12.1+1.3+9.5
4.10FINJ. LATVALA1:31:12.4+0.3+9.8
5.14NORM. OSTBERG1:31:17.3+4.9+14.7
6.11FINJ. HÄNNINEN1:31:40.6+23.3+38.0
7.1FRAS. OGIER1:31:43.6+3.0+41.0
8.12FINE. LAPPI1:32:07.9+24.3+1:05.3
9.9NORA. MIKKELSEN1:33:00.5+52.6+1:57.9
10.81FRAE. CAMILLI1:35:10.6+2:10.1+4:08.0
11.34CZEJ. KOPECKY1:35:23.5+12.9+4:20.9
12.32NORO. VEIBY1:36:16.2+52.7+5:13.6
13.38JPNT. KATSUTA1:37:48.4+1:32.2+6:45.8
14.20SAUY. AL RAJHI1:38:19.4+31.0+7:16.8
15.35FRAY. ROSSEL1:40:27.4+2:08.0+9:24.8
16.22FRAJ. RAOUX1:41:41.3+1:13.9+10:38.7
17.99ITAS. ROMAGNA1:43:47.5+2:06.2+12:44.9
18.61ESPN. SOLANS1:45:05.6+1:18.1+14:03.0
19.6ESPD. SORDO1:45:06.8+1.2+14:04.2
20.83ITAG. DETTORI1:45:23.9+17.1+14:21.3

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube