Ράλι Πορτογαλίας: O Latvala νικά τον Ogier

Ράλι Πορτογαλίας: O Latvala νικά τον Ogier

O Jari-Matti Latvala άντεξε στην πίεση του Sebastien Ogier την τελευταία μέρα του αγώνα, παίρνοντας την πρώτη του φετινή νίκη.

Ο Latvala είχε μπει επικεφαλής από το τέλος του πρωινού σκέλους της Παρασκευής, και στο τέλος της ημέρας είχε ανοίξει μια διαφορά 11,1”.

O Φιλανδός δέχτηκε πίεση από τον νικητή της Αργεντινής, Kris Meeke, το πρωί του Σαββάτου, ενώ το απόγευμα στη μάχη για την πρώτη θέση μπήκε και ο Ogier.

Ο Γάλλος ξεκινούσε πρώτος τις ειδικές και σκούπιζε αναγκαστικά το γαρμπίλι από την επιφάνεια του δρόμου, χάνοντας πολύ χρόνο, ενώ είχε κι ένα σκασμένο λάστιχο που τον έριξε ακόμα πιο πίσω. Όμως δεν το έβαλε κάτω και επανήλθε στο προσκήνιο όταν άρχισαν να ξεκινούν μπροστά του τα πληρώματα που αγωνίζονταν με τον κανονισμό Rally2.

O Ogier ήταν ο ταχύτερος το Σάββατο, κερδίζοντας τρεις ειδικές στη σειρά και πλησιάζοντας τον Latvala στα 9,5”. Στην πρώτη ειδική της Κυριακής, τη φημισμένη Fafe, πήρε άλλα 1,7” από τον Φιλανδό. Όμως ο Latvala απάντησε, κέρδισε τον Ogier στην Vieira do Minho και μπήκε στην τελευταία ειδική, την Power Stage, έχοντας μια διαφορά 10,4”.

Ο Ogier πήρε την Power Stage και τους 3 βαθμούς της, αλλά ήταν μόνο 2,2” ταχύτερος από τον Latvala και έμεινε δεύτερος. Η VW πάντως έκανε το «1-2-3», τόσο στην ειδική αυτή όσο και στον αγώνα, διορθώνοντας την εικόνα από το φρικτό γι’ αυτήν Ράλι Αργεντινής.

Ο Andreas Mikkelsen πήρε την 3η θέση, εν μέρει χάρη σε μια σπασμένη αντιστρεπτική που είχε ο Meeke στην προτελευταία ειδική. Η βλάβη είχε κοστίσει στον Βορειοϊρλανδό πάνω από 16” και ο Νορβηγός είχε περάσει μπροστά του για 0,4”.

Ο Ott Tanak χάρισε στο νέο Ford Fiesta ένα επιτυχημένο ντεμπούτο, τερματίζοντας 5ος και δίνοντας δείγματα ταχύτητας πολύ ενθαρρυντικά για την M-Sport.

H 6η θέση κρίθηκε στις τελευταίες ειδικές. Ο Mads Ostberg, που είχε πάρει την 7η θέση από τον Hayden Paddon στην πρώτη σημερινή ειδικής, τη Fafe, ήταν μόλις 5” πίσω από τον Dani Sordo στην εκκίνηση της Power Stage. Όμως ο Ισπανός κατάφερε να κρατήσει τον Νορβηγό 4,3” πίσω του στον τερματισμό.

Ο Paddon πήρε την θέση, μπροστά από τα νέων προδιαγραφών Fiesta των Robert Kubica και Martin Prokop.

H μάχη στην κατηγορία WRC2 διήρκεσε μέχρι το τέλος, με τον πρωταθλητή του 2014, Nasser Al-Attiyah (Ford Fiesta) να καταφέρνει τελικά να κρατήσει πίσω του τον επιτιθέμενο Esapekka Lappi, με το νέο, εργοστασιακό Skoda Fabia R5, που έκανε το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.16:

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.2FINJ. LATVALA3:30:35.3  
2.1FRAS. OGIER3:30:43.5+8.2+8.2
3.9NORA. MIKKELSEN3:31:03.9+20.4+28.6
4.3GBRK. MEEKE3:31:24.0+20.1+48.7
5.6ESTO. TANAK3:32:32.1+1:08.1+1:56.8
6.8ESPD. SORDO3:33:03.2+31.1+2:27.9
7.4NORM. OSTBERG3:33:07.5+4.3+2:32.2
8.20NZLH. PADDON3:33:29.6+22.1+2:54.3
9.14POLR. KUBICA3:35:14.4+1:44.8+4:39.1
10.21CZEM. PROKOP3:38:06.5+2:52.1+7:31.2
11.42QATN. AL-ATTIYAH3:41:35.3+3:28.8+11:00.0
12.70FINE. LAPPI3:41:47.3+12.0+11:12.0
13.43SWEP. TIDEMAND3:42:13.1+25.8+11:37.8
14.73FRAJ. MAURIN3:44:34.9+2:21.8+13:59.6
15.32FRAS. LEFEBVRE3:44:52.2+17.3+14:16.9
16.75QATA. AL-KUWARI3:45:58.1+1:05.9+15:22.8
17.41PERN. FUCHS3:54:01.1+8:03.0+23:25.8
18.47UKRV. GORBAN3:54:36.7+35.6+24:01.4
19.71ESTS. PARN3:56:49.9+2:13.2+26:14.6
20.88PRTM. CAMPOS3:57:00.4+10.5+26:25.1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube