Ράλι Πορτογαλίας: Ο Latvala μπροστά

Ράλι Πορτογαλίας: Ο Latvala μπροστά

Ο Latvala και η Toyota ξεκινούν με το δεξί το Ράλι Πορτογαλίας, επικεφαλής μιας πολύ κλειστής μονομαχίας στην κορυφή.

Ο Jari-Matti Latvala με Toyota Yaris WRC προηγείται στην Πορτογαλία, με 1,4” να χωρίζουν τους πρώτους τέσσερις οδηγούς μετά από τέσσερις Ε.Δ.

Οι οδηγοί που ανοίγουν τις Ειδικές παραπονιούνται ότι καθαρίζουν το δρόμο και χάνουν χρόνο, ενώ αυτοί που ξεκινούν πιο πίσω διαμαρτύρονται για τις πέτρες που έχουν γεμίσει το δρόμο. Οπότε δεν είναι σαφές ποιοι από τους οδηγούς WRC έχουν πλεονέκτημα. Για αυτό και οι μεταξύ τους διαφορές είναι πολύ μικρές.

Ο Hayden Paddon και ο νέος του συνοδηγός Seb Marshall πήραν την πρωτοπορία στην αρχή της μέρας, στην Ε.Δ. Viana do Castelo. Αλλά μετά έπεσαν στην 6η θέση όταν ο κινητήρας του Hyundai έσβησε και χρειάζονταν reset κοντά στο τέλος της επόμενης Ειδικής Caminha. Την οποία κέρδισε ο Latvala και πέρασε πρώτος με διαφορά 5”. Όμως δεν ήταν ευχαριστημένος με την οδήγηση και τις σημειώσεις του στην Ponte de Lima οπότε η διαφορά ψαλιδίστηκε. Πίσω του, οι Kris Meeke, Ott Tanak και Craig Breen είχαν μια απίστευτη μάχη για την πρώτη θέση της συγκεκριμένης Ε.Δ και πλησίασαν την κορυφή. Έτσι ο πρώτος Latvala απέχει 0,5” από τον Meeke, 1,2” από τον Tanak και 1,4” από τον Breen.

Ο Sebastien Ogier ο οποίος ξεκινά πρώτος και σκουπίζει το δρόμο είχε πέσει μέχρι και την 8η θέση το πρωί πριν κάνει έναν πολύ καλό χρόνο στην 4η Ε.Δ. ο οποίος τον έφερε στην 5η θέση, μπροστά από τον Paddon. Ο οποίος εκτός από τη δυσλειτουργία του κινητήρα, δεν ήταν έτσι κι αλλιώς ιδιαίτερα χαρούμενος με το set-up του αυτοκινήτου του. Ο Thierry Neuville, νικητής των δύο τελευταίων αγώνων σε Κορσική και Αργεντινή, ξεκίνησε την Παρασκευή 12ος. Στην εξέλιξη της μέρας συνειδητοποίησε ότι θα έπρεπε να εγκαταλείψει το ομαλό οδηγικό του στιλ, όπως ο ίδιος αποκάλυψε, και να οδηγήσει πιο επιθετικά στο «μπόσικο» χώμα της Πορτογαλίας.  Έφτασε μέχρι την 7η θέση, 10,3” πίσω από την κορυφή, ανάμεσα στους Paddon και Sordo. Μόλις μισό δευτερόλεπτο χωρίζει τα τρία Hyundai.

Ο Mads Ostberg άλλαξε προμηθευτή ελαστικών και πέρασε στο στρατόπεδο της DMACK για το ιδιωτικό του Ford Fiesta. Αλλά η αλλαγή αυτή έγινε τελευταία στιγμή και δεν είχε τη δυνατότητα δοκιμών παρά για ελάχιστα χιλιόμετρα. Κι αυτό θεωρεί πως είναι σοβαρό μειονέκτημα καθώς δεν μπορεί να προβλέψει τη φθορά στις μεγάλες Ε.Δ. Έχασε αρκετό χρόνο και παραλίγο μια σύγκρουση όταν βγήκε από το δρόμο σε μια στροφή όπου είχε ήδη έξοδο ο Lefebvre και επέστρεφε στο δρόμο.

Ο άλλος οδηγός της DMACK, ο Elfyn Evans είναι μια θέση πιο πίσω και ολοκληρώνει τη δεκάδα, μετά από ένα κλατάρισμα στην 4η Ε.Δ. Επιμένει ότι δεν χτύπησε πουθενά και δεν ξέρει πως προέκυψε το κλατάρισμα, πριν από το οποίο ήταν 5ος. Τα δύο Toyota των Hanninen και Lapi είναι στην 11η και 12η θέση. Ο νεαρός Φιλανδός, περσινός πρωταθλητής WRC2, στον πρώτο του αγώνα με αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας ήταν οργισμένος με τον Lefebvre ο οποίος σέρνονταν μέσα στην 4η Ε.Δ. μετά την έξοδο που είχε με τρεις τροχούς, μετά την τούμπα που είχε στην 3η.

Στην κατηγορία WRC2 ο Andreas Mikkelsen παραμένει χωρίς αντίπαλο, όποτε εμφανίζεται, στο τιμόνι του εργοστασιακού Skoda Fabia R5.    
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube