Ράλι Πορτογαλίας: Ο Latvala επικεφαλής

Ράλι Πορτογαλίας: Ο Latvala επικεφαλής

Ο Jari-Matti Latvala είναι ο τρίτος διαφορετικός επικεφαλής του αγώνα μετά τις τρεις πρώτες ειδικές, στο πρωινό σκέλος μέχρι την ανασυγκρότηση.

Καθώς το γαρμπίλι στην επιφάνεια του δρόμου διέφερε από ειδική σε ειδική, ο καπνός από κοντινές πυρκαγιές ενόχλησε σε κάποια μέρη τους οδηγούς, και μερικοί από αυτούς κατάφεραν να φθείρουν τα μαλακά λάστιχα λιγότερο από άλλους, οι εναλλαγές στις πρώτες θέσεις της κατάταξης ήταν συνεχείς.

Ο Dani Sordo πέρασε αρχικά μπροστά με το Hyundai του, παίρνοντας την Ε.Δ.2, αν και ήταν μόλις ένα δέκατο μπροστά από τον Andreas Mikkelsen (VW), που είχε νικήσει στην υπερειδική χθες.

O Mikkelsen απάντησε αμέσως και ξαναπέρασε επικεφαλής του αγώνα μετά την Ε.Δ.3, αλλά ο Latvala, με το άλλο VW Polo, αύξανε το ρυθμό του έχοντας διατηρήσει φρέσκα τα Michelin του στις πρώτες ειδικές.

Ο Φιλανδός, που ήταν αρχικά 5ος, ανέβηκε στην 3η θέση μετά την E.Δ.3, πίσω από τον Mikkelsen και τον Kris Meeke (Citroen). Στη συνέχεια, κάνοντας με άνεση τον καλύτερο χρόνο στην Ε.Δ.4, Viana do Castelo, πέρασε μπροστά, με διαφορά 6,1” από τον Meeke, με τον Mikkelsen 3o.

Ο Sordo δεν μπόρεσε να διατηρήσει τον εκπληκτικό ρυθμό που είχε στην Ε.Δ.2 –παρά ένα ρατάρισμα στον κινητήρα!– και έπεσε στην 4η θέση, 12,3” πίσω από την κορυφή.

Ο Ott Tanak ήταν επίσης πολύ γρήγορος στην πρώτη πρωινή ειδική, σημειώνοντας τον δεύτερο χρόνο με το Ford Fiesta της M-Sport, και παίρνοντας για λίγο την 3η θέση. Αν και στη συνέχεια έπεσε στην , εξακολουθεί να είναι μόνο 14,3” πίσω από τον πρώτο.

Η επίδοση του Εσθονού ήταν μια ανακούφιση για την M-Sport, αφού το (επίσης νέο) Fiesta του team-mate του, Elfyn Evans, σταμάτησε με ηλεκτρικά προβλήματα στην πρώτη πρωινή ειδική.

Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Sebastien Ogier (VW) είχε ένα πολύ δύσκολο πρωινό. Καθυστέρησε από ένα κλατάρισμα προς στο τέλος της Ε.Δ.2, αλλά έχασε πολύ περισσότερο χρόνο σκουπίζοντας το γαρμπίλι από τις ειδικές, καθώς ξεκινούσε πρώτος. Ο ίδιος περιέγραψε τις συνθήκες πρόσφυσης στην Ε.Δ.4 ως τις χειρότερες που είχε συναντήσει στην καριέρα του.

Έτσι ο Γάλλος είναι μόλις 7ος, 25,7” πίσω από τον Latvala, αλλά μόλις πίσω από τον νικητή της E.Δ.3, τον Mads Ostberg. Ακολουθεί στην κατάταξη ο Hayden Paddon (Hyundai) που έκανε τον 2ο χρόνο στην Ε.Δ.4.

Ο Thierry Neuville, με το τρίτο Hyundai i20, είναι πολύ πίσω, στην 9η θέση. Ο Βέλγος κατηγορεί τον εαυτό του για την επιλογή των σκληρών Michelin ενώ όλοι είχαν επιλέξει τα μαλακά, και επιπλέον παραδέχεται ότι δεν οδήγησε καλά.

Ο Robert Kubica (Ford) συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα, έχοντας χάσει χρόνο από σκασμένο λάστιχο στην Ε.Δ.4.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.4:

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.2FINJ. LATVALA44:57.1  
2.3GBRK. MEEKE45:03.2+6.1+6.1
3.9NORA. MIKKELSEN45:06.3+3.1+9.2
4.8ESPD. SORDO45:09.4+3.1+12.3
5.6ESTO. TANAK45:11.4+2.0+14.3
6.4NORM. OSTBERG45:20.4+9.0+23.3
7.1FRAS. OGIER45:22.8+2.4+25.7
8.20NZLH. PADDON45:23.1+0.3+26.0
9.7BELT. NEUVILLE45:47.4+24.3+50.3
10.14POLR. KUBICA45:58.6+11.2+1:01.5
11.21CZEM. PROKOP46:50.9+52.3+1:53.8
12.36ESTK. KRUUDA47:04.7+13.8+2:07.6
13.42QATN. AL-ATTIYAH47:12.0+7.3+2:14.9
14.31SAUY. AL RAJHI47:23.8+11.8+2:26.7
15.43SWEP. TIDEMAND47:30.7+6.9+2:33.6
16.32FRAS. LEFEBVRE47:55.1+24.4+2:58.0
17.37ITAL. BERTELLI47:57.3+2.2+3:00.2
18.75QATA. AL-KUWARI47:59.9+2.6+3:02.8
19.70FINE. LAPPI48:06.0+6.1+3:08.9
20.44DEUA. KREMER48:25.8+19.8+3:28.7

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube