Ράλι Πορτογαλίας: Meeke οδηγεί, Ogier πλησιάζει [video]

Ράλι Πορτογαλίας: Meeke οδηγεί, Ogier πλησιάζει [video]

Ο Meeke έχει δημιουργήσει ένα σοβαρό μαξιλάρι επί του Ogier, αλλά η τελευταία μέρα του αγώνα είναι μακριά και με μπόλικες πονηρές ειδικές διαδρομές.

O Kris Meeke θα εκκινήσει επικεφαλής στην τελευταία ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας με διαφορά 43,5” επί του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Sébastien Ogier, που έκλεισε τη διαφορά χθες το απόγευμα.

Ο Meeke υπέφερε από το επιπλέον βάρος στο Citroën DS 3 WRC, κάτι που δημιουργούσε αστάθεια στο πάτημα του αυτοκινήτου του. Το πρόσθετο βάρος προήλθε από την ανάγκη να έχει μαζί του δεύτερη ρεζέρβα. Παρόλα αυτά, ο Βρετανός κατάφερε να πλασαριστεί ανάμεσα στους πέντε ταχύτερους στις τρεις απογευματινές ειδικές, τερματίζοντας την ημέρα επικεφαλής.

Ο κορυφαίος της ημέρας ήταν ο Andreas Mikkelsen με το VW Polo R WRC που ξεκίνησε την απογευματινή «μπούκλα» τρίτος με ελαφρύ προβάδισμα επί του Hyundai i20 του Dani Sordo.



Η μεγάλη πίεση ώθησε τον Mikkelsen να κάνει ταχύτερο χρόνο σε δύο από τις τρεις ειδικές διαδρομές και σχεδόν να «εκθρονίσει» τον Ogier παρότι αυτός ήταν 12,8” εμπρός στο ξεκίνημα της SS13. H κυριολεκτικά τιτάνια προσπάθεια του Ogier στην τελευταία ειδική της ημέρας του επέτρεψε να διευρύνει τη διαφορά από τον Mikkelsen, από το μισό δευτερόλεπτο στα 3,1”.

O Sordo κράτησε την τέταρτη θέση με πάνω από ένα λεπτό εμπρός από το M-Sport του Eric Camilli, που έγραψε ανταγωνιστικούς χρόνους όλο το πρωινό και βρίσκεται καθ’ οδόν για το καλύτερό του αποτέλεσμα με ένα αυτοκίνητο WRC από τότε που πήγε στην M-Sport, στις αρχές της χρονιάς.

Προβλήματα με την υποβοήθηση του τιμονιού αντιμετώπισε ο mean Jari-Matti Latvala που ουσιαστικά το έθεσαν εκτός της διεκδίκησης για μια θέση στο πόντιουμ και σε αντίθεση με τους team-mates του στο τιμ της VW, αλλά ο Φιλανδός έγραψε καλούς χρόνους το απόγευμα. Παρόλα αυτά βρέθηκε στο τέλος της ημέρας πάνω από ένα λεπτό πίσω από τον Camilli.

Στην WRC2, η μάχη δημιούργησε και μυριάδες δράματα, καθώς ο επί μακρόν επικεφαλής Pontus Tidemand αντιμετώπισε ένα κλατάρισμα στο Škoda Fabia R5. Έτσι έχασε το μαξιλάρι που είχε δημιουργήσει με διαφορά πάνω από 1,5 λεπτό και μπήκε στην τελευταία ειδική 2,6” πίσω από το νικητή στην WRC2 στο Ράλι Αργεντινής, Nicolas Fuchs. Όμως, ο Tidemand απάντησε θεαματικά και καθάρισε τη μέρα με διαφορά στην κλάση με 32” εμπρός.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube