Ράλι Πολωνίας: Ο Neuville πρώτος, μόλις μπροστά από τον Tanak

Ράλι Πολωνίας: Ο Neuville πρώτος, μόλις μπροστά από τον Tanak

Κοντά στον Βέλγο και τον Εσθονό είναι και ο Latvala. Πάλι ταλαιπωρία για τον Ogier που ξεκινούσε πρώτος.

O Thierry Neuville πέρασε μπροστά από τον Ott Tanak και τον Jari-Matti Latvala για να μπει επικεφαλής του αγώνα στο τέλος της ημέρας (Παρασκευής).

Ο απογευματινός κύκλος ειδικών ξεκίνησε άσχημα, με ακύρωση της πρώτης ειδικής, Chmielewo, λόγω υπερβολικά πολλών θεατών. Όμως είχαμε τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς στην πρώτη θέση, σε τρεις ειδικές.

Το Toyota Yaris του Latvala έπαψε να αποδίδει τόσο καλά καθώς οι δρόμοι σκάφτηκαν κι απέκτησαν αυλάκια. Ο ίδιος ο Φιλανδός είπε ότι δεν είχαν κάνει αρκετές δοκιμές σε τέτοιες συνθήκες.

Ο Latvala διατήρησε την πρωτοπορία για μία ειδική, πριν του την πάρει ο Tanak με το Ford Fiesta. Όμως ο Neuville, που έκανε πρώτους χρόνους με το Hyundai i20, πέρασε επικεφαλής στην τελευταία μεγάλη ειδική της ημέρας, την Stare Juchy.

Στη συνέχεια ο Tanak πήγε λίγο πιο γρήγορα από τον Βέλγο στη βραδινή υπερειδική στη Mikolajki Arena, κλείνοντας την ψαλίδα από την κορυφή στα μόλις 1,3”. Ο Latvala είναι τρίτος, 5,3” πίσω από τον Εσθονό.

Αφού η πρωινή βροχή σταμάτησε και οι δρόμοι άρχισαν να στεγνώνουν, το να ξεκινάς πρώτος τις ειδικές έγινε ξανά ένα μεγάλο πρόβλημα. Ο Sebastien Ogier βρέθηκε αντιμέτωπος ξανά με τον συνηθισμένο εφιάλτη του, να σκουπίζει το δρόμο για τους επόμενους, χάνοντας πολύ χρόνο.

Όμως ο Γάλλος εκτίμησε πως υπήρχαν κι άλλα πράγματα που «έπρεπε να αναλυθούν», αφού ήταν μόλις 11ος και 10ος στις δύο μεγάλες ειδικές του απογεύματος, με αποτέλεσμα η απόστασή του από την κορυφή να ανοίξει στα 35,1”.

O Hayden Paddon, πίσω του, ήταν αντίθετα πολύ πιο ευχαριστημένος με το Hyundai του μετά από μια αλλαγή στησίματος στο μεσημεριανό σέρβις. Ως αποτέλεσμα, ο Νεοζηλανδός μείωσε τη διαφορά του από τον Ogier από 36,3” σε μόλις 4,5”, παρασύροντας μαζί του και τον team-mate του, τον Dani Sordo.

O νεοφώτιστος Teemu Suninen (M-Sport Ford) έκανε την έκπληξη της ημέρας κερδίζοντας την ειδική Wieliczki, την πρώτη του πλήρη ημέρα στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου της μεγάλης κατηγορίας. Και όταν του το ανακοίνωσαν, η αντίδρασή του ήταν καθαρά φιλανδική: «Α, ναι, αλήθεια;»

Οι σταθερά γρήγορες επιδόσεις του Suninen το απόγευμα, τον έφεραν στην 7η θέση, μπροστά από τον Juho Hanninen (Toyota).

Ο Stephane Lefebvre (Citroen) είναι μπροστά από τον Mads Ostberg (Ford) στη μάχη για την θέση. Oι δυο τους απομακρύνθηκαν από τον Elfyn Evans (Ford) καθώς τα λάστιχα της DMACK δεν είχαν καλή απόδοση στις συγκεκριμένες συνθήκες.

Ο Evans κέρδισε την υπερειδική, όπως και χθες, όμως κατά τα άλλα τον έφτανε ο Andreas Mikkelsen, που έδειξε να αποκτά περισσότερη εμπιστοσύνη στο Citroen του αφού επισκευάστηκε και του άλλαξαν και το στήσιμο στο μεσημεριανό σέρβις.

Αντίθετα, ο Craig Breen δεν έδειξε να εμπιστεύεται το δικό του Citroen, ακόμη και αφού ξαναέγινε τετρακίνητο. Ο Ιρλανδός θα ξεκινήσει αύριο από την 25η μόλις θέση.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.5BELT. NEUVILLE56:21.2  
2.2ESTO. TANAK56:22.5+1.3+1.3
3.10FINJ. LATVALA56:27.8+5.3+6.6
4.1FRAS. OGIER56:56.3+28.5+35.1
5.4NZLH. PADDON57:00.8+4.5+39.6
6.6ESPD. SORDO57:12.9+12.1+51.7
7.15FINT. SUNINEN57:32.2+19.3+1:11.0
8.11FINJ. HÄNNINEN57:50.1+17.9+1:28.9
9.9FRAS. LEFEBVRE57:58.2+8.1+1:37.0
10.14NORM. OSTBERG58:03.9+5.7+1:42.7
11.3GBRE. EVANS58:23.5+19.6+2:02.3
12.7NORA. MIKKELSEN59:09.7+46.2+2:48.5
13.34NORO. VEIBY1:00:41.7+1:32.0+4:20.5
14.31SWEP. TIDEMAND1:00:46.8+5.1+4:25.6
15.92FRAP. LOUBET1:02:08.1+1:21.3+5:46.9
16.91FRAE. CAMILLI1:02:40.3+32.2+6:19.1
17.21UKRV. GORBAN1:02:45.2+4.9+6:24.0
18.40FRAQ. GILBERT1:02:51.2+6.0+6:30.0
19.32MEXB. GUERRA1:03:45.8+54.6+7:24.6
20.44FRAY. BONATO1:04:07.2+21.4+7:46.0

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube