Ράλι Monte Carlo: Τα «ψιλά γράμματα»

Ράλι Monte Carlo: Τα «ψιλά γράμματα»

Γάλλοι οδηγοί, νέοι και βετεράνοι, κυριάχησαν και στις μικρότερες κατηγορίες και κλάσεις του φετινού αγώνα. Γνωρίστε τους.

Ο Sebastien Ogier ήταν ο μεγάλος νικητής του αγώνα, αλλά συμπατριώτες του ήταν και αυτοί που κέρδισαν τις κατηγορίες WRC2, WRC3, RGT και το Κύπελλο Κυριών!

Στην κατηγορία WRC2, ο περσινός πρωταθλητής FIA Junior WRC, Stephane Lefebvre (Citroen DS3 R5, κύρια φωτογραφία) νίκησε με διαφορά 2’ 14”. Όμως η νίκη του δεν ήταν τόσο εύκολη όσο φαίνεται, αφού ο 23χρονος Γάλλος είχε σκληρή κόντρα με τον Martin Koci (Ford Fiesta R5) πριν σπάσει ένα ημιαξόνιο του Σλοβάκου το Σάββατο το απόγευμα.

Από εκεί και πέρα ο Lefebvre έλεγξε τον αγώνα, όπου 2ος τελικά ήταν ο Ιρλανδός Craig Breen (Peugeot 208 T16 R5), που τον γνωρίζουμε ως νικητή του περσινού Ράλι Ακρόπολις. Ο Breen, μετά από δύο εξόδους την πρώτη ημέρα, ήταν 5ος στην κατηγορία μέχρι την τελευταία ειδική, την κλασική Col de Turini, όπου πέρασε τρεις ανταγωνιστές του.

Ο Koci τελικά εγκατέλειψε, αφού βγήκε από το δρόμο σε μια παγωμένη ειδική και χτύπησε σε ένα δέντρο.

Στη μικρότερη κατηγορία WRC3, νικητής ήταν ο 25χρονος Γάλλος Quentin Gilbert (Citroen DS3 R3-MAX, φωτ. κάτω) που είχε νικήσει και στον περσινό αγώνα.

Αρχικά ο πιο γρήγορος ήταν ο Ιρλανδός Daniel McKenna, αλλά πήρε ποινή 2’ 20” για καθυστερημένη άφιξη στο κοντρόλ της Ε.Δ.2. Ο McKenna κέρδισε κι άλλη ειδική, αλλά τελικά έμεινε από κιβώτιο.

Ο Gilbert αντιμετώπισε ανταγωνισμό από τον συμπατριώτη του Terry Folb, ο οποίος όμως προδόθηκε από τον κινητήρα του. Έτσι στη 2η θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο Γερμανός Christian Riedemann, μπροστά από τον Νορβηγό Ole Christian Veiby, που έβλεπε για πρώτη φορά άσφαλτο!

Στο φετινό Monte Carlo έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία WRC ο προπέρσινος πρωταθλητής WRC3, Sebastien Chardonnet (φωτ. επάνω). Ήταν όμως άτυχος, χτυπώντας μια πέτρα σε ένα χιονισμένο χαντάκι και σπάζοντας την ανάρτηση του Citroen DS3 όπως ακριβώς οι Loeb και Meeke! Ο χρόνος που έχασε τον έριξε στις τελευταίες θέσεις, αλλά στη συνέχεια έκανε μερικούς εκπληκτικούς χρόνους σε ειδικές, αφήνοντας υποσχέσεις ότι στο μέλλον μπορεί να ακολουθήσει την πορεία των άλλων δύο Seb.

Στην νέα κατηγορία FIA RGT, για σπορ αυτοκίνητα, κυρίαρχος ήταν ο πολύ γνωστός μας Francois Delecour (κάτω), που δεν δείχνει να έχει χάσει την ταχύτητά του. Παρά τα 52 χρόνια του, ο Γάλλος τερμάτισε σχεδόν 3 λεπτά μπροστά από τον πρωταγωνιστή των Αγώνων Αντοχής, Roland Dumas, που οδηγούσε και αυτός μια Porsche 911 GT3 RS.

Τέλος, νικήτριες στο Κύπελλο Κυριών ήταν οι αδελφές Jaussaud (κάτω), η Laure οδηγός και η Carine συνοδηγός, με Renault Twingo RS R2.

Δεν κατάφερα να βρω αν οι αδελφές Jaussaud έχουν σχέση με τον θρυλικό Jean-Pierre, δύο φορές νικητή στο Le Mans. Ούτε αν ο Stephane Lefebvre έχει σχέση με τον Jean-Claude, παλιό οδηγό και συνοδηγό του WRC και μετέπειτα υπεύθυνο Τύπου της Peugeot. Γνωρίζει κανείς;

Πάντως, ξέρω ότι ο Sebastien Chardonnet είναι εγγονός του θρυλικού Andre, αντιπροσώπου (μεταξύ άλλων) των FIAT, Lancia, Autobianchi και Maserati στη Γαλλία, που είχε ιδρύσει την ομώνυμη ομάδα Ecurie Chardonnet και είχε στηρίξει την καριέρα μεγάλων οδηγών ράλι όπως η Michele Mouton, o Bruno Saby, o Francois Chatriot και ο Bernard Darniche (θυμάστε οι παλιοί τη γαλάζια Stratos στο Ακρόπολις;).

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube