Ράλι Monte Carlo: Ο Ogier μπροστά παρά ένα τετακέ [video]

Ράλι Monte Carlo: Ο Ogier μπροστά παρά ένα τετακέ [video]

Ο Γάλλος με το Ford ήταν επικεφαλής την πρώτη μέρα, παρότι είχε τη «στιγμή» του στην πρώτη, παγωμένη ειδική, που επιφύλαξε εκπλήξεις στους περισσότερους οδηγούς.

Ο περσινός μεγάλος αντίπαλος του Ogier, o Thierry Neuville, ήταν αυτός που είχε το πιο «ακριβό» ατύχημα, αφού έμεινε πάνω από 4 λεπτά πίσω.

Το ξεκίνημα της αγωνιστικής σεζόν με δύο νυκτερινές ειδικές αναμενόταν να είναι δύσκολο. Και πράγματι, ένα σημείο με πάγο στην πρώτη ειδική, Sisteron-Thoard, έφερε τα πάνω κάτω για τους αγωνιζόμενους που φορούσαν λάστιχα σλικ.

Ενώ ο Ogier κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο με το M-Sport Fiesta του παρότι έκανε τετακέ, Ο Neuville κατέληξε με το Hyundai μέσα σε ένα χαντάκι απ’ όπου έκανε 4 λεπτά για να βγει με τη βοήθεια των θεατών.

Μόνον ο Ogier και οι Andreas Mikkelsen, Esapekka Lappi και Dani Sordo βγήκαν από την ειδική (σχετικά) αλώβητοι και σε ρυθμό αγώνα, οπότε πέρασαν στις τέσσερις πρώτες θέσεις της αρχικής κατάταξης.

Ο Ogier ήταν 7,7” μπροστά από τον Mikkelsen (Hyundai) μετά την Ε.Δ.1 και στη συνέχεια έκανε τον καλύτερο χρόνο και στη –στεγνή, χωρίς πάγο– Ε.Δ.2, Bayons-Breziers, για να αυξήσει το πλεονέκτημά του στα 17,3”. O Sordo (Hyundai) ήταν 4ος στην ειδική αυτή, παίρνοντας την 3η θέση στην κατάταξη από τον Lappi (Toyota).

Τα Toyota ήταν στην , και θέση της γενικής στο τέλος της χθεσινής μέρας. Ο Ott Tanak γλίστρησε και χτύπησε σε ένα πρανές στην Ε.Δ.1, αλλά πλησίασε τον Lappi όντας ταχύτερος στην Ε.Δ.2, ενώ ο Jari-Matti Latvala είναι άλλα 13” πιο πίσω μετά από δύο τετακέ.

Ο Craig Breen (Citroen) έκανε κάποιους πολύ γρήγορους χρόνους στα split της Ε.Δ.1 και πιστεύει ότι μπορεί να ήταν και πρώτος αν δεν έβγαινε από το δρόμο χάνοντας κάπου 40”, όπως υπολογίζει. Παρ’ όλα αυτά ήταν 5ος, 24,6” πίσω από τον Ogier, αλλά έχασε δύο θέσεις στην E.Δ.2 αφού δεν είχε χρόνο για να ρυθμίσει τις πιέσεις στα λάστιχά του πριν την εκκίνηση και στη συνέχεια έκανε και τετακέ.

Ο team-mate του Ιρλανδού, ο Kris Meeke, χτυπούσε το κεφάλι του αφού έπεσε με την όπισθεν σε ένα χαντάκι, προσπαθώντας να μανουβράρει το C3 μετά από ένα σχετικά ανώδυνο τετακέ στην πρώτη ειδική. Χθες το βράδυ ήταν 9ος, δύο λεπτά πίσω από τον Ogier και μια θέση πίσω από τον Bryan Bouffier με το άλλο M-Sport Fiesta. Ο Γάλλος παραδέχτηκε ότι πήγε πολύ προσεκτικά στην Ε.Δ.1 και ο ρυθμός του ήταν «πολύ αργός για να κάνει τετακέ».

Ο κανονικός οδηγός της M-Sport, Elfyn Evans, αναγκάστηκε να σταματήσει στην αρχή της Ε.Δ.1 για να αλλάξει ένα σκασμένο λάστιχο και στη συνέχεια έκανε τετακέ στην Ε.Δ.2 έχοντας πρόβλημα με το γκάζι, που είχε απρόβλεπτη απόκριση. Έτσι είχε πέσει πολύ πίσω χθες το βράδυ, όντας 13ος, μία θέση μπροστά από τον Neuville.

Τα προβλήματα των πρώτων έφεραν τον Eric Camilli με το υποδεέστερο M-Sport Fiesta της κατηγορίας WRC2, στη 10η θέση της γενικής κατάταξης.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΟΜΑΔΑ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Sebastien Ogier, J.Ingrassia

M-Sport Ford WRT

Ford

38m09.8s

2

Andreas Mikkelsen, A.Jager

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

17.3s

3

Dani Sordo, C.del Barrio

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

25.6s

4

Esapekka Lappi, J.Ferm

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

37.4s

5

Ott Tanak, M.Jarveoja

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

42.4s

6

Craig Breen, S.Martin

Citroen Total Abu Dhabi WRT

Citroen

52.3s

7

Jari-Matti Latvala, M.Anttila

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

55.4s

8

Bryan Bouffier, X.Panseri

M-Sport Ford WRT

Ford

1m51.0s

9

Kris Meeke, P.Nagle

Citroen Total Abu Dhabi WRT

Citroen

2m22.7s

10

Eric Camilli, B.Veillas

M-Sport Ford WRT

Ford

2m42.2s

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube