Ράλι Monte Carlo: O Ogier ανενόχλητος μετά και τη ζημιά του Loeb [upd]

Ράλι Monte Carlo: O Ogier ανενόχλητος μετά και τη ζημιά του Loeb [upd]

Ο Sebastien Ogier είναι πλέον ξεκάθαρα επικεφαλής του Ράλι Μόντε Κάρλο, αφού ο Sebastien Loeb χτύπησε σε βράχο κι έσπασε την ανάρτησή του, χάνοντας 6 λεπτά.

Ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Loeb, ξεκίνησε το δεύτερο σκέλος της ημέρας ανοίγοντας ξανά τη διαφορά του από τον Ogier, ο οποίος τον είχε πλησιάσει από τα 28” στα μόλις 3” στις δύο προηγούμενες ειδικές, πριν από το σέρβις.

Παρότι τα λάστιχα χωρίς καρφιά που φορούσε έδειχναν λάθος επιλογή για την αναπάντεχα παγωμένη ειδική, ο Loeb εξεπλάγη και ο ίδιος που ήταν ο ταχύτερος στην Ε.Δ.6, ανοίγοντας πάλι τη διαφορά του από τον Ogier στα 6”.

Όμως στη λασπωμένη άσφαλτο των ειδικών που ακολούθησαν, το πλεονέκτημα ήταν του Ogier αφού η 14η θέση που ξεκινούσε ο Loeb δεν τον ευνοούσε.

Ο Ogier πέρασε επικεφαλής του αγώνα για πρώτη φορά στην Ε.Δ.7, όπου έριξε στον Loeb 14” για να ανοίξει μια διαφορά 8”. Σ’ αυτό βοήθησε κι ένα λάθος του αντιπάλου του σε μια φουρκέτα.

Ο Loeb προσπάθησε να απαντήσει πιέζοντας στην τελευταία ειδική της ημέρας, αλλά χτύπησε σε ένα βράχο κι έσπασε την πίσω αριστερή ανάρτηση του Citroen DS3.

Κατάφερε να φτάσει κούτσα-κούτσα στο τέλος της ειδικής, αλλά η καθυστέρηση τον έριξε στη 10η θέση της κατάταξης. Πιθανώς να αναγκαστεί και να εγκαταλείψει από το σκέλος, παίρνοντας την ποινή 10 λεπτών του Rally2, αν δεν μπορέσει να επισκευάσει τη ζημιά και να φτάσει στο σέρβις, αφού οι κανονισμοί επιβάλλουν να κινείται κανείς με 4 εν λειτουργία τροχούς στους δημόσιους δρόμους.

Ως αποτέλεσμα, ο Ogier βρέθηκε πρώτος με μια διαφορά 1’ 45” από τον team mate του, τον Jari-Matti Latvala. Τρίτος πέρασε ο Andreas Mikkelsen, συμπληρώνοντας την τριπλέτα για τη VW.

Για τη Citroen, αντίθετα, η Ε.Δ.8 ήταν ολέθρια, αφού ο Kris Meeke έσπασε κι αυτός την ανάρτησή του. Ο Βορειοϊρλανδός είχε ανέβει στην 4η θέση πριν τη ζημιά, που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει από το σκέλος.

Ο Mikkelsen ωφελήθηκε από αυτό και περνώντας τον Ott Tanak (M-Sport Ford) πέρασε στην 3η θέση, αν και ο Εσθονός είναι μόλις 10” πίσω του.

Ο Mads Ostberg είναι πλέον ο μόνος οδηγός της Citroen που βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη, όντας 5ος μπροστά από τον Elfyn Evans (M-Sport Ford). Ο νεαρός Ουαλός έχασε χρόνο το απόγευμα με ένα τετ-α-κέ και λανθασμένες επιλογές ελαστικών. 

Αφού κέρδισε δύο ειδικές το πρωί, ο Robert Kubica (RK Ford) είχε ένα επεισοδιακό απόγευμα. Ήταν 4ος στην Ε.Δ.6, πρώτος στην Ε.Δ.7, αλλά στη συνέχεια είχε δύο ξεχωριστά ατυχήματα στην Ε.Δ.8. Χρειάστηκε τη βοήθεια θεατών για να ξαναμπεί στο δρόμο μετά από μια πρώτη έξοδο, ενώ σε μια δεύτερη χτύπησε σε ένα δέντρο και αναγκάστηκε να συνεχίσει με σκασμένο λάστιχο.

Όλα αυτά του κόστισαν 4 λεπτά, αλλά έχοντας χάσει 10 λεπτά από ηλεκτρικό πρόβλημα χθες το βράδυ, ο Πολωνός δεν έδειξε να πολυνοιάζεται.

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:

ΘέσηNoΟδηγόςΚλάσηΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.1FRAS. OGIERM1:52:07.4  
2.2FINJ. LATVALAM1:53:52.8+1:45.4+1:45.4
3.9NORA. MIKKELSEN 1:54:42.2+49.4+2:34.8
4.6ESTO. TANAKM1:54:51.8+9.6+2:44.4
5.12NORM. OSTBERG 1:55:10.3+18.5+3:02.9
6.5GBRE. EVANSM1:55:22.6+12.3+3:15.2
7.7BELT. NEUVILLEM1:55:37.3+14.7+3:29.9
8.8ESPD. SORDOM1:56:10.4+33.1+4:03.0
9.21CZEM. PROKOPT1:57:07.0+56.6+4:59.6
10.14NORH. SOLBERG 1:58:46.3+1:39.3+6:38.9
11.37ITAL. BERTELLIT1:59:21.2+34.9+7:13.8
12.32FRAS. LEFEBVREWRC21:59:50.1+28.9+7:42.7
13.43SVKM. KOCIWRC21:59:56.6+6.5+7:49.2
14.41DEUA. KREMERWRC22:01:55.0+1:58.4+9:47.6
15.4FRAS. LOEBM2:02:15.4+20.4+10:08.0
16.36FRAJ. MAURINWRC22:02:25.1+9.7+10:17.7
17.34IRLC. BREENWRC22:02:40.4+15.3+10:33.0
18.27FRAF. LO FIEGO 2:03:18.8+38.4+11:11.4
19.25CHEO. BURRI 2:04:01.5+42.7+11:54.1
20.73FRAM. MARGAILLAN 2:04:02.9+1.4+11:55.5

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube