Ράλι Μεξικού: Ο Meeke τη γλιτώνει από τύχη και νικά [video]

Ράλι Μεξικού: Ο Meeke τη γλιτώνει από τύχη και νικά [video]

Ο Kris Meeke βγήκε άσχημα από το δρόμο στην τελευταία ειδική, αλλά από θαύμα δεν χτύπησε πουθενά, ξαναμπήκε και πήρε την πρώτη φετινή νίκη της Citroen.

Ο Meeke είχε χτίσει μια διαφορά πάνω από 40” από τον Sebastien Ogier πριν την Power Stage κι έδειχνε να ελέγχει τον αγώνα.

Όμως βγήκε από το δρόμο με μεγάλη ταχύτητα προς το τέλος της ειδικής, απογειώθηκε, παρά λίγο να τουμπάρει και για εκατοστά δεν προσγειώθηκε πάνω σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Βρέθηκε μέσα σε πάρκινγκ θεατών και αναγκάστηκε να κάνει σλάλομ ανάμεσα σε παρκαρισμένα και καντίνες για να ξαναμπεί στο δρόμο!

Ευτυχώς το C3 WRC δεν έπαθε ζημιά εκτός από ένα σκασμένο λάστιχο κι έτσι ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να πάρει τη νίκη για 13,8”, προς μεγάλη ανακούφιση των ανθρώπων της ομάδας που παρά λίγο να πάθουν συγκοπή. Ήταν η προσωπική του νίκη και η πρώτη της Citroen φέτος, με το νέο αυτοκίνητο.

Τέτοιο ήταν το σοκ που έπαθε ο Meeke, που έτρεμαν τα πόδια του, δεν μπορούσε να ανέβει στη σκεπή του αυτοκινήτου για να πανηγυρίσει και τον βοήθησε ο συνοδηγός του, Paul Nagle.

O Meeke ήταν 2ος μετά την εναρκτήρια υπερειδική στην Πόλη του Μεξικού και μπήκε επικεφαλής μόλις ξεκίνησε το –κουτσουρεμένο– σκέλος της Παρασκευής.

Ενώ τα M-Sport Ford, τα Hyundai και τα Toyota δυσκολεύτηκαν την πρώτη μέρα λόγω προβλημάτων με τους κινητήρες τους, ο Meeke προχωρούσε ανενόχλητος.

Ένα τετακέ του Ogier τη χειρότερη στιγμή –για δεύτερο στη σειρά αγώνα– είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη στη συνέχεια. Ο Γάλλος έκανε το λάθος το Σάββατο το απόγευμα, όταν η διαφορά του από τον Meeke ήταν στα 30”, κι έχασε αργότερα άλλα 10”.

Πάντως ο Ogier κράτησε άνετα τη 2η θέση και μαζί με τους 4 βαθμούς που πήρε από την Power Stage, ξαναπέρασε επικεφαλής της βαθμολογίας, διευρύνοντας και τη διαφορά της M-Sport στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Thierry Neuville αντιμετώπισε πρόβλημα με το φίλτρο βενζίνης, του Hyundai την Παρασκευή, αλλά κατάφερε να πάρει την 3η θέση, τερματίζοντας κανονικά τον αγώνα για πρώτη φορά φέτος, μετά από εξόδους στο Monte Carlo και τη Σουηδία, ενώ ήταν άνετα επικεφαλής. Ο Βέλγος πήρε και 5 επιπλέον βαθμούς, κερδίζοντας την Power Stage.

Ο Ott Tanak τερμάτισε εκτός βάθρου για πρώτη φορά φέτος, παίρνοντας την θέση με το M-Sport Fiesta, μπροστά από τον Hayden Paddon (Hyundai), που είχε κι αυτός περάσει τον αρχικό επικεφαλής Juho Hanninen (Toyota) το Σάββατο το απόγευμα.

Ο Jari-Matti Latvala, με το άλλο Yaris WRC, τερμάτισε 6, έχοντας χάσει πάνω από δύο λεπτά σκουπίζοντας το δρόμο και αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τον κινητήρα του την Παρασκευή. Ο Φιλανδός έχασε και την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα.

Ο Hanninen τερμάτισε 7ος, παρότι οδηγούσε άρρωστος κι έκανε εμετό μετά από μια ειδική. Όγδοος ο Dani Sordo, μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα, όπου είχε τα ίδια προβλήματα με το φίλτρο βενζίνης που είχαν οι team-mates του στη Hyundai, και δέχτηκε και μια ποινή 10’ επειδή δεν τερμάτισε στην υπερειδική του Σαββάτου (η ποινή τελικά ανακλήθηκε).

Ο Elfyn Evans (DMACK Ford) πήρε την θέση, έχοντας δεχτεί ποινή 5’ για αλλαγή κινητήρα πριν την εκκίνηση. O Ουαλός πάντως κέρδισε μια ειδική.

Η επική μάχη για τη νίκη στην κατηγορία WRC2, ανάμεσα στον Eric Camilli (M-Sport Ford) και τον Pontus Tidemand (Skoda) κρίθηκε στην προτελευταία ειδική. Ο Γάλλος είχε περάσει τον Σουηδό το Σάββατο, παίρνοντάς του μόνο στην πρώτη ειδική της ημέρας 20”, αλλά στην προτελευταία ειδική του αγώνα ρίσκαρε στήνοντας το Fiesta για βροχή που ποτέ δεν ήρθε.

Έτσι ο Tidemand ξαναπήρε την πρωτοπορία με έναν πολύ καλό χρόνο και κέρδισε, τερματίζοντας και στη 10η θέση της γενικής κατάταξης.

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ:

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.7GBRK. MEEKE3:22:04.6  
2.1FRAS. OGIER3:22:18.4+13.8+13.8
3.5BELT. NEUVILLE3:23:04.3+45.9+59.7
4.2ESTO. TANAK3:24:22.9+1:18.6+2:18.3
5.4NZLH. PADDON3:25:37.5+1:14.6+3:32.9
6.10FINJ. LATVALA3:26:44.9+1:07.4+4:40.3
7.11FINJ. HANNINEN3:27:10.8+25.9+5:06.2
8.6ESPD. SORDO3:27:27.3+16.5+5:22.7
9.3GBRE. EVANS3:30:46.4+3:19.1+8:41.8
10.30SWEP. TIDEMAND3:32:56.5+2:10.1+10:51.9
11.31FRAE. CAMILLI3:33:39.2+42.7+11:34.6
12.34MEXB. GUERRA3:40:42.6+7:03.4+18:38.0
13.12UKRV. GORBAN3:43:11.4+2:28.8+21:06.8
14.81MEXR. TRIVIÑO3:55:41.1+12:29.7+33:36.5
15.8FRAS. LEFEBVRE4:13:40.5+17:59.4+51:35.9
16.37ITAL. BERTELLI4:27:25.0+13:44.5+1:05:20.4
17.84MEXP. NAME GUZZY4:32:16.5+4:51.5+1:10:11.9
18.33CHLP. HELLER4:34:13.6+1:57.1+1:12:09.0
19.88CANJ. BAILEY4:39:52.6+5:39.0+1:17:48.0
20.83COLJ. JARAMILLO4:44:48.6+4:56.0+1:22:44.0

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube