Ράλι Καταλονίας: Μπροστά ο Meeke, έξω οι Sordo και Mikkelsen

Ράλι Καταλονίας: Μπροστά ο Meeke, έξω οι Sordo και Mikkelsen

O Kris Meeke παρέμεινε επικεφαλής, ενώ οι δύο οδηγοί της Hyundai χτύπησαν τον ίδιο βράχο στην τελευταία μεγάλη ειδική κι εγκατέλειψαν.

Η διπλή εγκατάλειψη μειώνει δραστικά τις ελπίδες της Hyundai για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, καθώς στη 2η και την 3η θέση είναι τα δύο Ford Fiesta της M-Sport.

Στην Ε.Δ.12, ο Dani Sordo, που ήταν 2ος, και ο Andreas Mikkelsen, που ήταν στην 6η θέση, εγκατέλειψαν με σπασμένο σύστημα διεύθυνσης αφού χτύπησαν τον ίδιο βράχο!

Ο Ισπανός ήταν ανάμεσα στους πρωτοπόρους όλη την ημέρα και είχε ανέβει 2ος ακριβώς στην προηγούμενη ειδική.

Ο Mikkelsen ήταν πρώτος χθες το βράδυ, παρότι ήταν ο παρθενικός του αγώνας με το Hyundai i20 WRC. Όμως στο σημερινό, ασφάλτινο σκέλος ο Νορβηγός δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός καθώς ακόμα μαθαίνει το αυτοκίνητο σε αυτή την επιφάνεια.

Η ατυχία του Sordo ήταν ευτυχία για τον Sebastien Ogier, που ανέβηκε στη 2η θέση αφού πέρασε τον Ott Tanak στην ίδια ειδική. Ο Γάλλος είναι 1,5” μπροστά από τον Εσθονό team-mate του αφού κέρδισε και τη σύντομη υπερειδική του τέλους της ημέρας.

Η M-Sport ήρθε στην Ισπανία όντας 64 βαθμούς μπροστά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και, αν οι δύο της οδηγοί παραμείνουν σε θέσεις βάθρου, θα ανοίξει ακόμη περισσότερο τη διαφορά ενώ θα απομένουν μόνο τα ράλι σε Ουαλία και Αυστραλία.

Για τον Meeke, μπροστά, το κλειδί ήταν ο φοβερός χρόνος που έγραψε στην πρώτη ειδική της ημέρας. Δεν ήταν τόσο γρήγορος στη συνέχεια, αλλά έκανε ό,τι χρειαζόταν για να διατηρήσει μια σεβαστή διαφορά από τους διώκτες του.

Αφού έκανε τον 2ο χρόνο στην υπερειδική, πίσω από τον Ogier, o Meeke έκλεισε την ημέρα 13” μπροστά από το Γάλλο.

Ο Juho Hanninen (Toyota) κέρδισε δύο ειδικές του πρωινού κύκλου και, παρότι δεν κέρδισε άλλες το απόγευμα, έχει βρεθεί στην 4η θέση μετά την εγκατάλειψη των Sordo και Mikkelsen.

O Thierry Neuville, με το τρίτο Hyundai, έχει ανέβει στην 5η θέση αφού πήρε την Ε.Δ.10 μετά τα υδραυλικά προβλήματα που είχε το πρωί. Το i20 του δεν έπαιρνε μπροστά ανάμεσα σε δύο ειδικές και, προσπαθώντας να μην καπελωθεί, βγήκε από το δρόμο στην απλή, με αποτέλεσμα να αργήσει 3 λεπτά να φτάσει στο κοντρόλ της Ε.Δ.9 και να χρεωθεί με 30” ποινή.

Ο Βέλγος έκλεισε τη μέρα 53,2” πίσω από τον Meeke, αλλά ένας πιο ρεαλιστικός στόχος γι’ αυτόν είναι ο Hanninen που βρίσκεται 19,2” μπροστά του ενώ απομένουν οι 6 αυριανές ειδικές.

Ο Esapekka Lappi (Toyota) βρήκε το ρυθμό του το απόγευμα, περνώντας τον Mads Ostberg και παίρνοντάς του την 6η θέση στην τελευταία ειδική της ημέρας.

Ο Ostberg ακόμα μαθαίνει το νέο, ιδιωτικό Ford Fiesta του 2017, και είχε μια μικρή έξοδο το πρωί, αλλά έστρωσε το απόγευμα και κρατάει την θέση.

Ο Stephane Lefebvre (Citroen) κι ο Elfyn Evans (DMACK Ford) είναι 8ος και 9ος αντίστοιχα, με τον Eric Camilli στη 10η θέση, στο τιμόνι του πολύ υποδεέστερου Fiesta R5 της M-Sport.

O Γάλλος δεν είναι δηλωμένος στην κατηγορία WRC2, όπου προηγείται ο Teemu Suninen, με ένα ίδιο αυτοκίνητο, 44,4” μπροστά από τον Jan Kopecki με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5.

H ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΟΜΑΔΑ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Kris Meeke, P.Nagle

Citroen Total Abu Dhabi WRT

2h16m21.1s

2

Sebastien Ogier, J.Ingrassia

M-Sport World Rally Team

13.0s

3

Ott Tanak, M.Jarveoja

M-Sport World Rally Team

14.5s

4

Juho Hanninen, K.Lindstrom

Toyota Gazoo Racing WRC

34.0s

5

Thierry Neuville, N.Gilsoul

Hyundai Motorsport

53.2s

6

Mads Ostberg, T.Eriksen

M-Sport World Rally Team

1m19.8s

7

Esapekka Lappi, J.Ferm

Toyota Gazoo Racing WRC

1m22.1s

8

Stephane Lefebvre, G.Moreau

Citroen Total Abu Dhabi WRT

2m00.7s

9

Elfyn Evans, D.Barritt

M-Sport World Rally Team

3m05.1s

10

Eric Camilli, B.Veillas

M-Sport World Rally Team

5m40.8s

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube