Ράλι Γερμανίας: Ο Tanak νικητής μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα [upd]

Ράλι Γερμανίας: Ο Tanak νικητής μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα [upd]

Στη δεύτερη θέση ο Mikkelsen και τρίτος ο Ogier

Ουδείς αμφέβαλλε για την ταχύτητα του Tanak. Ειδικά φέτος όμως ο Εσθονός έδειξε πως διαθέτει και άλλα προσόντα, όπως αυτό της σταθερότητας και της ικανότητας να διαχειρίζεται με ψυχραιμία και ωριμότητα τις επιδόσεις του. 

Εχοντας μάλιστα ως ομόσταυλό του των τετράκις Ogier, απέδειξε ότι μπορεί να σταθεί απέναντί του στα ίσια, να τον κοιτά στα μάτια και εν προκειμένω να παίρνει και τη νίκη σε έναν  πολύ δύσκολο και ιδιαίτερο αγώνα όπως αυτός της Γερμανίας. 

“Κλειδί” της επιτυχίας του όπως και ο ίδιος δήλωσε η πολύ σωστή επιλογή ελαστικών το Σάββατο, επιλογή που σε συνδυασμό με την ταχύτητά του, τον έφερε να ξεκινά την Κυριακή στην πρώτη θέση της κατάταξης και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο Andreas Mikkelsen

O Νορβηγός… part-timer οδηγός της Citroen ήταν από την πλευρά του η άλλη ευχάριστη έκπληξη του αγώνα. Βρέθηκε σε κάποια στιγμή να οδηγεί τον αγώνα, στη συνέχεια έπεσε πίσω από τον Εσθονό, αλλά άντεξε στην πίεση του Ogier και τελικά ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, στέλνωντας ένα μήνυμα όχι μόνον στον Yves Matton αλλά και στους υπόλοιπους μάνατζερ των εργοσιακών ομάδων, πως ίσως κακώς φέτος δεν έχει μόνιμο μπάκετ. 

Από την πλευρά του ο “αρχηγός” της Citroen είδε τον Meeke να μένει εκτός μάχης μετά από ένα παιδαριώδες λάθος στο ξεκίνημα του αγώνα, όμως πρέπει να σκεφτεί ότι ο Meeke είναι οδηγός ψυχολογίας, ότι μάλλον δεν βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση και βέβαια να σκύψει πάνω από το πρόβλημα και να αναλογιστεί μήπως και αυτός ευθύνεται για την ψυχολογική φόρτιση του Βρετανού. 
Μάλιστα ο Meeke δεν ξεκίνησε σήμερα με τη Citroen να λέει ότι ήθελε να προστατεύσει τον κινητήρα του C3 αφού δεν υπήρχε κάτι να "κυνηγήσει" η συγκεκριμένη συμμετοχή, ενώ ανέφερε ότι γέννησε και η σύζυγος του συνοδηγού του Meeke, του Paul Nagle.

Σε κάθε περίπτωση οι δηλώσεις του Mikkelsen μετά τον τερματισμό δείχνουν και τα σχέδια του για το μέλλον, αφού επέμεινε πως εκείνο που προέχει για εκείνον είναι να βρει ένα μπάκετ για την επόμενη σεζόν, αφού στη συνεχεία του 2017 δεν ξέρει τι θα κάνει. 

Μεγάλη χαμένη του Ράλι Γερμανίας η Hyundai. Ο Neuville έμεινε το Σάββατο εκτός νυμφώνος όταν σε μια μικρή “μπούκα” κατάστρεψε την πίσω αριστερή του ανάρτηση και έβλεπε για το υπόλοιπο της ημέρας από την τηλεόραση τον μεγάλο του αντίπαλο στο πρωτάθλημα να συνεχίζει. 

Μοναδική του ελπίδα ήταν οι 5 βαθμοί της Power Stage αλλά και εκεί δεν τα κατάφερε με τον Ogier να τον πετά έξω από την βαθμολογούμενη πεντάδα. 

Ο Βέλγος μετά το τέλος της Power Stage δήλωσε πως το γεγονός ότι δεν οδήγησε το Σάββατο μετά την εγκατάλειψή του, δεν του έδωσε τη δυνατότητα να στήσει όπως ήθελε το αυτοκίνητο ώστε να διεκδικήσει έστω και τους βαθμούς της Power Stage.

Στο περιθώριο του αγώνα η επίδοση του Ogier μπορεί να τον έφερε και πάλι επικεφαλής στη βαθμολογία και στο κυνήγι του 5ου του τίτλου, όμως δεν λείπει ο προβληματισμός για το γεγονός ότι η νίκη δεν έρχεται και όταν έρχεται, έρχεται δύσκολα. 

Οι φίλοι του τετράκις παγκοσμίου μπορεί να πανηγυρίζουν για ένα ακόμη βάθρο του Γάλλου, όμως οι επικριτές του, τον χαρακτηρίζουν “Γκαστόνε”, υπογραμμίζοντας πως αυτό που δουλεύει περισσότερο φέτος είναι η τύχη και όχι οι επιδόσεις του. 
Σαφώς σε έναν αγώνα ράλι όλα είναι μέσα στο παιχνίδι και από αυτήν την άποψη και η τύχη παίζει πολλές φορές σημαντικό ρόλο και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να μειώσει την αξία ενός οδηγός που έχει τέσσερα αστέρια στη φόρμα του.



Στο στρατόπεδο της Toyota τέλος, η 5η θέση του Hanninen και η 7η θέση του Latvala δεν ήταν και ότι καλύτερο περίμεναν, με την επίδοση του Esapekka Lappi στην Power Stage (δεύτερος πίσω από τον Sordo) να είναι μια παρηγοριά. Στην ίδια ειδική ο Latvala πήρε την 3η θέση, ενώ Ogier και Breen μοιράστηκαν τις δύο υπόλοιπες. 

Ο Latvala ταλαιπωρήθηκε σε όλο τον αγώνα από τα λάστιχά του και τόσο αυτός όσο και ο Lappi παραπονέθηκαν για τρύπες στα λάστιχά τους από πέτρες και σπασίματα της ασφάλτου χθες Σάββατο. 

Tέλος,  να αναφέρουμε ότι ο Pontus Tidemand στο μπάκετ ενός Skoda WRC2 τερμάτισε τρίτος στην κατηγορία του (νικητής ο Erik Camilli), όμως με αυτή του τη θέση κατέκτησε νωρίς-νωρίς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην WRC2.

Επόμενος αγώνας στις 5-8 Οκτωβρίου στην Ισπανία και μέχρι τότε πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει...
 

ΡΑΛΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ - ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ 

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube