Ράλι Γερμανίας: Ο Mikkelsen επικεφαλής με το Citroën

Ράλι Γερμανίας: Ο Mikkelsen επικεφαλής με το Citroën

Ο Andreas Mikkelsen είναι μπροστά μετά τον πρωινό κύκλο ειδικών, στην τρίτη του μόλις συμμετοχή με τη γαλλική ομάδα.

Ο Mikkelsen, που ξεκίνησε το 2017 στη μικρή κατηγορία WRC2 αφού δεν είχε βρει θέση σε ομάδα με αυτοκίνητα WRC μετά την απόσυρση της VW από το πρωτάθλημα, ήταν αρχικά 2ος μετά τις πρώτες ειδικές σήμερα Παρασκευή το πρωί.

 Ο Νορβηγός στη συνέχεια πέρασε επικεφαλής με μια εξαιρετική επίδοση στην Ε.Δ.4, την Grafschaft. Όντας 7,4” ταχύτερος από τον δεύτερο (τον Esappekka Lappi) στην ειδική, πήρε την πρώτη θέση από τον Ott Tanak (M-Sport Ford) με διαφορά 4,8”.

Είναι η πρώτη φορά που ο MIkkelsen είναι μπροστά σε έναν αγώνα του WRC με τη Citroën, η οποία δείχνει ανταγωνιστική για πρώτη φορά μετά την Κορσική, τον προηγούμενο ασφάλτινο αγώνα του πρωταθλήματος. Και η επίδοση του Νορβηγού είναι ακόμα πιο αξιέπαινη, αφού ξεκινά τις ειδικές από τις πίσω θέσεις με αποτέλεσμα να βρίσκει λάσπες και πέτρες στο δρόμο, από τις «μπούκες» που κάνουν οι προηγούμενοι στις στροφές (βλ. φωτογραφία).

Ο Dani Sordo με το Hyundai i20 ήταν για λίγο μπροστά μετά την υπερειδική Wadern 1 με την οποία ξεκίνησε η σημερινή ημέρα. Όμως ο Ισπανός έπεσε στην 4η θέση μετά την Mittelmosel και μετά βγήκε από το δρόμο στο ξεκίνημα της επόμενης ειδικής, της Grafschaft. Το Hyundai δεν είχε μεγάλη ζημιά, όμως ήταν 40 μέτρα μακριά από το δρόμο και δεν μπόρεσε να ξαναμπεί στην ειδική.

O Sebastien Ogier, παρά ένα τετακέ στην υπερειδική, είναι τρίτος πίσω από τον team-mate του, τον Tanak. Ο Γάλλος είναι δύο θέσεις και 11,9” μπροστά από τον αντίπαλό του για τον τίτλο, τον Thierry Neuville, που βγήκε σε ένα αμπέλι στην αρχή της Mittelmosel κι έσπασε τα αεροδυναμικά βοηθήματα του Hyundai, με επιπτώσεις στις επιδόσεις του. Ο Βέλγος όμως πήρε τη δεύτερη υπερειδική, Wadern 2, στο τέλος του πρωινού κύκλου.

Ανάμεσα στους δύο μονομάχους του πρωταθλήματος ήταν ο Elfyn Evans (DMACK-Ford) και ο Jari-Matti Latvala (Toyota), με μόλις 0,5” διαφορά μεταξύ τους. Όμως στην υπερειδική Wadern 2, το Yaris του Latvala άρχισε να κάνει διακοπές με αποτέλεσμα ο Φιλανδός να χάσει σχεδόν ενάμισι λεπτό και να πέσει στη 10η θέση.

Ο Esapekka Lappi βγήκε σε ένα αμπέλι αφού έχασε τα φρένα για μια στροφή. Όμως κρατάει την 6η θέση αφού έκανε τον δεύτερο χρόνο στην Grafschaft, πίσω από τον MIkkelsen.

O Φιλανδός είναι 2,3” μπροστά από τον Craig Breen (Citroen) και τον Juho Hanninen (Toyota) που ισοβαθμούν στην θέση. Και οι δύο είχαν εξόδους, με τον Breen να ξύνει έναν τοίχο, να χάνει την αυτοσυγκέντρωσή του και να βγαίνει σε ένα χωράφι, στην επόμενη φουρκέτα.

Πάντως ο Ιρλανδός έχει ένα «μαξιλάρι» 47,1” από τον Hayden Paddon, που έχει χάσει 50” όταν έσκασε το εμπρός δεξιό λάστιχο του Hyundai στην Ε.Δ.4.

Ο Kris Meeke με το τρίτο Citroën είναι στην 53η θέση, μετά την ποινή 10’ που δέχτηκε μετά την έξοδο και εγκατάλειψη στη χθεσινή υπερειδική.

Η χθεσινή έκπληξη, ο Jan Kopecky που ήταν πρώτος με το Skoda Fabia R5, αναπόφευκτα έπεσε πίσω, αλλά είναι 11ος γενικής και πρώτος στη WRC2 μπροστά από τον team-mate του, Pontus Tidemand, και τον Teemu Suninen με το Fiesta R5 της M-Sport.

H ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.5 (ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ WADERN 2):

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.9NORA. MIKKELSEN36:36.3--
2.2ESTO. TÄNAK36:40.4+4.1+4.1
3.1FRAS. OGIER36:41.9+1.5+5.6
4.3GBRE. EVANS36:51.1+9.2+14.8
5.5BELT. NEUVILLE36:53.8+2.7+17.5
6.12FINE. LAPPI37:05.5+11.7+29.2
7.11FINJ. HÄNNINEN37:07.8+2.3+31.5
8.8IRLC. BREEN37:07.8+0.0+31.5
9.4NZLH. PADDON37:54.9+47.1+1:18.6
10.10FINJ. LATVALA38:13.1+18.2+1:36.8
11.34CZEJ. KOPECKY38:29.6+16.5+1:53.3
12.31SWEP. TIDEMAND38:35.5+5.9+1:59.2
13.32FINT. SUNINEN38:52.2+16.7+2:15.9
14.45FRAY. BONATO38:52.9+0.7+2:16.6
15.33FRAE. CAMILLI39:01.9+9.0+2:25.6
16.41DEUM. GRIEBEL39:07.5+5.6+2:31.2
17.39FRAQ. GILBERT39:07.8+0.3+2:31.5
18.42FRAP. LOUBET39:17.3+9.5+2:41.0
19.38FRAY. ROSSEL39:17.4+0.1+2:41.1
20.14DEUA. KREMER39:18.4+1.0+2:42.1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube