Ράλι Γαλλίας: Ο Latvala χτίζει διαφορά ασφαλείας

Ράλι Γαλλίας: Ο Latvala χτίζει διαφορά ασφαλείας

O Jari-Matti Latvala έχει ανοίξει μια διαφορά 28” μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας του Ράλι Γαλλίας, για να είναι πιο σίγουρος αφού αύριο προβλέπεται να βρέξει.

Όντας ήδη 14,8” μπροστά από τον team-mate του στη VW, τον Andreas Mikkelsen, μετά το πρωινό σκέλος, ο Latvala κέρδισε αμέσως άλλα 5,4” παίρνοντας την 11η ειδική διαδρομή.

Ο Νορβηγός παραχώρησε άλλα 5,4” στον Φιλανδό στις δύο επόμενες ειδικές, τις οποίες όμως πήρε ο ανερχόμενος στην κατάταξη Sebastien Ogier. Στη σύντομη  βραδινή υπερειδική στους δρόμους της Mulhouse όμως ο Mikkelsen πήρε πίσω 2,4” από τον Latvala.  

Πάντως ο Mikkelsen έχει σιγουρέψει αρκετά τη 2η θέση αφού είναι 25,7” μπροστά από τον Kris Meeke (Citroen) ενώ απομένουν 4 ειδικές αύριο Κυριακή.

Από την πλευρά του, ο Βορειοϊρλανδός έχει απομακρυνθεί από τους διώκτες του, παρότι τον έπιασε λάστιχο στο τέλος της E.Δ.13.

Στη μάχη για την 4 η θέση, ο Robert Kubica (Ford) έχει μειώσει τη διαφορά του από τον Dani Sordo (Hyundai) στα μόλις 0,9” καθώς ο Πολωνός κυνηγάει το καλύτερο μέχρι στιγμής αποτέλεσμά του στο WRC.

O team-mate του Kubica στην M-Sport, o Mikko Hirvonen, ανέβηκε στην 6η θέση αφού ο Mads Ostberg πήρε ποινή 1’ 10” για καθυστερημένη άφιξη στην αφετηρία της E.Δ.13 λόγω του ότι ο Νορβηγός αναγκάστηκε να σταματήσει για να επιδιορθώσει το διαφορικό του Citroen του που έχανε λάδια.  

Έτσι ο Ostberg είναι πλέον μόνο 12,2” μπροστά από τον Elfyn Evans, παρότι ο νεαρός Ουαλός έχασε χρόνο με ένα τετ-α-κε στην E.Δ.11.

Αν και πήρε δύο ειδικές το απόγευμα, ο Ogier παραμένει πολύ μακριά από τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο Γάλλος πρέπει να κερδίσει αύριο 4’ 49” από τον Thierry Neuville (Hyundai) που βρίσκεται τώρα στη 10η θέση της κατάταξης.

Ο Neuville και κάποιοι ιδιώτες αγωνιζόμενοι πήραν έναν εικονικό χρόνο στην Ε.Δ.13 αφού η ειδική διακόπηκε για μισή ώρα μετά από ένα ατύχημα του πλοηγού «0», του οποίου το πλήρωμα πάντως δεν τραυματίστηκε.

Η κατάταξη μετά την Ε.Δ.14: 
ΘέσηΝο.ΟδηγόςΚλάσηΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.2FINJ. LATVALAM2:06:40.4  
2.9NORA. MIKKELSENT2:07:08.4+28.0+28.0
3.3GBRK. MEEKEM2:07:34.1+25.7+53.7
4.8ESPD. SORDOM2:08:22.1+48.0+1:41.7
5.10POLR. KUBICAT2:08:23.0+0.9+1:42.6
6.5FINM. HIRVONENM2:08:35.0+12.0+1:54.6
7.4NORM. OSTBERGM2:09:45.0+1:10.0+3:04.6
8.6GBRE. EVANSM2:09:57.2+12.2+3:16.8
9.20FRAB. BOUFFIERT2:10:27.4+30.2+3:47.0
10.7BELT. NEUVILLEM2:10:44.1+16.7+4:03.7
11.21CZEM. PROKOPT2:11:33.3+49.2+4:52.9
12.22FRAJ. MAURIN 2:12:17.9+44.6+5:37.5
13.11NLDD. KUIPERS 2:12:53.3+35.4+6:12.9
14.77NLDK. ABBRING 2:14:21.3+1:28.0+7:40.9
15.12UKRY. PROTASOV 2:14:42.8+21.5+8:02.4
16.39FRAQ. GILBERTWRC22:15:23.5+40.7+8:43.1
17.35PRTB. SOUSAWRC 22:15:29.2+5.7+8:48.8
18.1FRAS. OGIERM2:15:33.8+4.6+8:53.4
19.93FRAR. DUMAS 2:16:54.4+1:20.6+10:14.0
20.36FRAS. CHARDONNETWRC 22:17:26.4+32.0+10:46.0

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube