Ράλι Αργεντινής: Χαοτικό ξεκίνημα

Ράλι Αργεντινής: Χαοτικό ξεκίνημα

Σε μια ανατρεπτική πρώτη μέρα για το Ράλι Αργεντινής, ο Elfyn Evans με το Ford Fiesta της DMACK βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα.

Ο Elfyn Evans με το DMACK Ford Fiesta είναι στην πρώτη θέση της προσωρινής κατάταξης στο Ράλι Αργεντινής, μετά από μια χαοτική πρώτη μέρα. Μόλις τέσσερις από τους εργοστασιακούς WRC οδηγούς την έβγαλαν καθαρή.

Η DMACK έφερε στην Αργεντινή μια πιο σκληρή εκδοχή της μαλακής γόμας της, με ελαφρύτερα πλαϊνά. Ο Evans αξιοποίησε τα νέα λάστιχα στο μέγιστο, σε συνδυασμό και με την βολική σειρά εκκίνησης, για να κινηθεί ταχύτερα στις τρεις Ε.Δ. Αρχικά ο Kris Meeke και ο Dani Sordo ακολούθησαν το ρυθμό του, αλλά στη πορεία και οι δύο αντιμετώπισαν πρόβλημα.

Ο Sordo σταμάτησε να αλλάξει ένα ακρόμπαρο, αφού το Hyundai του είχε χτυπήσει έναν βράχο στην Ε.Δ. Amboy, πράγμα που του στοίχισε 11 λεπτά. Ο Meeke το παράκανε σε ένα άλμα, το C3 πήδηξε άγαρμπα και βγήκε εκτός δρόμου στην Ε.Δ. Santa Rosa. Το αυτοκίνητο έπαθε σοβαρή ζημιά, παρόλα αυτά έφτασε ως τον τερματισμό της Ειδικής έχοντας χάσει λίγο πάνω από έξι λεπτά, στην 15η θέση. Έμοιαζε έτσι κι αλλιώς πολύ δύσκολο να κάνει την Υπερειδική και να φτάσει στο service, και την ώρα που  γράφονταν αυτές οι γραμμές νέα ενημέρωση ήρθε ότι τελικά ο οδηγός της Citroen εγκατέλειψε. Το πλήρωμα προσπάθησε να επιδιορθώσει μερικώς τη ζημιά στην «απλή», αλλά κάτι τέτοιο στάθηκε αδύνατο με το μεγαλύτερο πρόβλημα να είναι ότι δεν κατάφεραν να κάνουν την πόρτα του οδηγού να κλείνει. Για να συμπληρωθεί η δυστυχία της Citroen, εγκατέλειψε επίσης και ο Breen, με κολλημένη την 5η ταχύτητα στο κιβώτιο μετά από ένα χτύπημα που δέχτηκε η κοιλιά του αυτοκινήτου στην συμπίεση μετά από άλμα. Η ομάδα θέλει να βάλει ξανά τα αυτοκίνητα στη μάχη με Rally2. Η περίπτωση του Breen είναι απλή, καθώς μια αλλαγή κιβωτίου δεν είναι δύσκολη υπόθεση, αλλά στην περίπτωση του Meeke θα εξαρτηθεί από το αν έχει πάθει ζημιά το roll cage.

Οι περιπέτειες του Meeke έφεραν στη δεύτερη θέση τον Latvala, ο οποίος έχανε λίγο χρόνο μετά τον… ελαφρύ ανασχεδιασμό του αεροδυναμικού πακέτου του Toyota Yaris WRC λόγω της επιθετικής του οδήγσης. Ο Φιλανδός ήταν μέσα σε μία μάχη πέντε οδηγών για το μεγαλύτερο μέρος του πρωινού, αλλά τελικά ήταν αυτός που κατάφερε να ξεχωρίσει όταν έκανε τον δεύτερο χρόνο πίσω από τον Evans στην Santa Rosa.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Sebastien Ogier αρχικά κινούνταν στην 7η θέση, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες με το μπόσικο χώμα καθώς ήταν αυτός που εκκινούσε πρώτος και σκούπιζε το δρόμο. Είχε και μια μικρή έξοδο σε χαντάκι που του στοίχισε μικρή ζημιά στα αεροδυναμικά βοηθήματα και λίγο χρόνο, από λάθος στις σημειώσεις. Κέρδισε λίγο χρόνο στην 3η Ε.Δ. αλλά στην 4η και πάλι δυσκολεύτηκε ανοίγοντας το δρόμο με αποτέλεσμα να πέσει στην 5η θέση.

Ο πρωταθλητής είναι στην ουρά μιας λυσσαλέας μάχης για τις θέσεις 3 ως 5, και έχει μπροστά του τον Mads Ostberg με το «ιδιωτικό» Fiesta και τον Ott Tanak με το δεύτερο εργοστασιακό. Ο Thierry Neuville ήταν επίσης μέσα σε αυτή τη μάχη, πριν σπάσει ένα αμορτισέρ στο Hyundai του, πράγμα που τον έριξε 12,3” πίσω από τον Ogier στην 6η θέση. Ο περσινός νικητής Hayden Paddon με το άλλο Hyundai i20 WRC τούμπαρε στην 1η Ε.Δ. αλλά ήταν τυχερός γιατί έχασε λίγο χρόνο και οι ζημιές του ήταν πολύ μικρές, έτσι είναι δυόμιση λεπτά πίσω, ήδη στην 8η θέση. Πίσω από τον Lorenzo Bertelli με το Fiesta WRC και μπροστά από τον πρώτο της WRC2, Pontus Tidemand. Ο Juho Hanninen είναι στην 10η θέση, καθώς έχανε πάρα πολύ χρόνο, χωρίς δύναμη στον κινητήρα, πρόβλημα που ξεκίνησε όταν η ανάρτηση τερμάτισε και το αυτοκίνητο βρήκε κάτω στη συμπίεση μετά από άλμα.

Πηγή Autosport

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube