Ράλι Αργεντινής, 1η μέρα: Ο Elfyn Evans διευρύνει το προβάδισμά του

Ράλι Αργεντινής, 1η μέρα: Ο Elfyn Evans διευρύνει το προβάδισμά του

Ο Evans εκμεταλλεύεται το χαοτικό ξεκίνημα και τα λάστιχα της DMACK και ανοίγει την διαφορά του.

Ο Elfyn Evans διεύρυνε στα 55,7” το προβάδισμά του στο Ράλι Αργεντινής μετά από μία επιβλητική εμφάνιση στο απογευματινό loop της Παρασκευής. Ο Evans εκμεταλλεύτηκε την πιο μαλακή γόμα της DMACK, η οποία είναι λίγο πιο σκληρή από αυτή της Michelin και ανταποκρίθηκε καλύτερα στις σκληρές Ε.Δ. της Αργεντινής.

Το τερέν έγινε ιδιαίτερα σκληρό λόγω της βροχής των προηγούμενων ημερών και των υψηλών θερμοκρασιών που ακολούθησαν. Ο Evans ξεκίνησε τον απογευματινό κύκλο Ε.Δ. με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα από την San Agustin, την οποία κέρδισε με διαφορά 8,7” και άνοιξε την απόσταση από τους διώκτες του στα 50”. Στη συνέχεια έκοψε λίγο ρυθμό. Αν μπορείς να πεις έτσι το γεγονός ότι μοιράστηκε την πρωτιά σε μια ακόμη Ε.Δ. με τον Paddon και μία δεύτερη θέση.

Ο Jari-Matti Latvala ολοκλήρωσε το πρωινό loop ως ο πλησιέστερος αντίπαλος του Evans, αλλά το απόγευμα τα πράγματα πήγαν στραβά για τον Φιλανδό. Ο κινητήρας του ανέβασε θερμοκρασία και μπήκε σε “safety mode”. Ο Latvala μίλησε στο τηλέφωνο με τους μηχανικούς του και κατάφερε να λύσει το πρόβλημα, αλλά έχασε μισό λεπτό με ένα κλατάρισμα αμέσως μετά και έπεσε στην 6η θέση.

Ο Mads Ostberg επωφελήθηκε από την κατάσταση και βρέθηκε στην 2η θέση, την οποία κράτησε για το υπόλοιπο της ημέρας. Και έκανε μάλιστα μια μικρή διαφορά από τους διεκδικητές του τρίτου σκαλιού του βάθρου. Στους οποίους περιλαμβάνονταν ο Latvala με τα προβλήματα που αναφέραμε, ο Ogier που δυσκολεύτηκε πολύ με το μπόσικο χώμα που είχε να αντιμετωπίσει ανοίγοντας τις ειδικές, ενώ είχε και μια μικρή έξοδο με ένα ελαφρύ χτύπημα σε βράχο, ο Ott Tanak που ήταν πολύ συντηρητικός στην 6η Ε.Δ. και ο Thierry Neuville που πίεζε όλο το πρωί για να καλύψει το χαμένο έδαφος από ένα σπασμένο αμορτισέρ. Οι τέσσερις τους είχαν μια σκληρή μάχη στον απογευματινό κύκλο, με μόλις 3,7” να χωρίζουν τον πρώτο από τον τελευταίο του group.

Μόνο στο τέλος της μέρας άνοιξαν κάπως οι διαφορές μεταξύ τους, όταν ο Neuville πέρασε τρίτος, 5” πίσω από τον Ostberg, αφού κέρδισε την Υπερειδική Parque Tematico. Ο Ogier είναι 6” πίσω από τον Neuville και 4,6” μπροστά από τον Tanak, ο οποίος έχασε χρόνο οδηγώντας το τελευταίο κομμάτι της 8ης Ε.Δ. με κλατάρισμα.

Μετά την πρωινή του τούμπα, ο Paddon έγινε ο πρώτος οδηγός που έπιασε τον ρυθμό του Evans στην 7η Ε.Δ. και κέρδισε την 8η. Αυτή η επίδοση τον έφερε εμπρός από το ιδιωτικό Ford Fiesta του Lorenzo Bertelli στην 7η θέση. Αν και για να ανέβει από εκεί και πάνω θα χρειαστεί η «βοήθεια» των προπορευόμενων. Η πρόοδος του Juho Hanninen συνεχίζεται μετά τα πρωινά προβλήματα με την απώλεια ισχύος του μοτέρ του Yaris, αλλά εξακολουθεί να κυνηγά τον Bertelli. Την 10άδα συμπληρώνει ο πρώτος της WRC2, Pontus Tidemand.

Στις βαθμολογούμενες θέσεις πλησιάζει και πάλι ο Dani Sordo μετά τα 11’ που έχασε λόγω ενός σπασμένου ακρόμπαρου το πρωί. Θυμίζουμε ότι και οι δύο οδηγοί της Citroen έχουν εγκαταλείψει. Ο Meeke από έξοδο μετά από ένα άλμα, και ο Breen από κιβώτιο.



Αλλά ακόμη κι έτσι, θα ξαναμπούν 40’ πίσω από την τελευταία βαθμολογούμενη θέση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube