O Thierry Neuville ανοίγει κι άλλο την ψαλίδα [video]

O Thierry Neuville ανοίγει κι άλλο την ψαλίδα [video]

Ο Βέλγος της Hyundai αύξησε τη διαφορά του, ενώ ο Ott Tanak πλησιάζει τον Jari-Matti Latvala για να του πάρει τη 2η θέση.

Ο Neuville διαχειρίστηκε τον πρωινό κύκλο ειδικών με μαεστρία. Με έναν 2ο και δύο 3ους χρόνους στις ειδικές, άνοιξε τη διαφορά από 28,1” σε 32,8” από τον Latvala με το Toyota.

Ο Latvala πήρε στο Υaris του, για ασφάλεια, μια παραπάνω ρεζέρβα από τους ανταγωνιστές του, και είχε τις επιπτώσεις από το επιπλέον βάρος.

Ο Tanak ήταν ο ταχύτερος σε όλες τις πρωινές ειδικές με το Fiesta του, μειώνοντας τη διαφορά του από τον Latvala από τα 21,6” στα 9,2”. Ο Εσθονός ξεκινούσε πιο πίσω τις ειδικές και το εκμεταλλεύτηκε πλήρως.

Ο team-mate του Tanak, o Sebastien Ogier, είναι στην θέση, 14,2” πίσω από τον Εσθονό μετά από ένα μάλλον υποτονικό πρωινό. Καθώς ξεκινούσε πρώτος και άνοιγε το δρόμο όλη την Παρασκευή, είναι σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον Neuville.

Την πρώτη πεντάδα στην προσωρινή κατάταξη κλείνει ο Kris Meeke, που δεν έκανε λάθη αλλά παραδέχτηκε ότι απλά ήταν «πολύ αργός» με το Citroen C3. O Βορειοϊρλανδός έχει μείνει 14,1” πίσω από τον Ogier.

Οι Dani Sordo, Craig Breen, Elfyn Evans και Stephane Lefebvre κέρδισαν όλοι από μία θέση αφού ο Hayden Paddon έμεινε χωρίς υποβοήθηση στο τιμόνι του Hyundai του, στην πρώτη ειδική του πρωινού. Ο Νεοζηλανδός παρομοίασε την οδήγηση του i20 WRC «σαν να παλεύεις με ένα λιοντάρι 200 κιλών», κι έχει πέσει από την στη 10η θέση.

Τη θέση του Paddon στην κατάταξη έχει πάρει ο team-mate του, o Dani Sordo, που σήμερα ήταν πιο σταθερός από χθες, όπου έκανε πολλά λάθη.

Ο Craig Breen, με το δεύτερο Citroen C3, είχε χάσει την αυτοπεποίθησή του μετά από τα δικά του λάθη χθες –μεταξύ των οποίων και το ανέβασμα σε ένα πρανές– και ανακοίνωσε ότι θα οδηγεί με μειωμένο, πιο ασφαλή ρυθμό.

Μετά από ένα σκασμένο λάστιχο χθες, ο Elfyn Evans (DMACK Fiesta) είναι 8ος, μία θέση μπροστά από τον Stephane Lefebvre που αγωνίζεται με το σαφώς πιο αργό Citroen DS3 του 2016.

O Pontus Tidemand με το εργοστασιακό Skoda συνεχίζει να κυριαρχεί στην κατηγορία WRC2, έχοντας ανοίξει μια διαφορά πάνω από ένα λεπτό.

Η ειδική Kron 2 (Ε.Δ.12) ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας. Οι οργανωτές χρησιμοποίησαν τα social media για να ανακοινώσουν: «Για λόγους ασφαλείας, αφού αναλύσαμε τη μέση ταχύτητα στην Ε.Δ.9, η Ε.Δ.12, Kron 2, ακυρώθηκε. Αυτό έγινε μετά από σύσταση της FIA».

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ (Ε.Δ.11):

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.5BELT. NEUVILLE1:46:41.6  
2.10FINJ. LATVALA1:47:14.4+32.8+32.8
3.2ESTO. TANAK1:47:23.6+9.2+42.0
4.1FRAS. OGIER1:47:37.8+14.2+56.2
5.7GBRK. MEEKE1:47:51.9+14.1+1:10.3
6.6ESPD. SORDO1:48:38.7+46.8+1:57.1
7.8IRLC. BREEN1:49:07.7+29.0+2:26.1
8.3GBRE. EVANS1:50:28.7+1:21.0+3:47.1
9.15FRAS. LEFEBVRE1:51:43.6+1:14.9+5:02.0
10.4NZLH. PADDON1:51:54.0+10.4+5:12.4
11.32SWEP. TIDEMAND1:52:59.7+1:05.7+6:18.1
12.31FINT. SUNINEN1:54:11.8+1:12.1+7:30.2
13.34NORO. VEIBY1:54:17.3+5.5+7:35.7
14.40FRAE. CAMILLI1:55:35.5+1:18.2+8:53.9
15.39SWEE. BERGKVIST1:56:59.9+1:24.4+10:18.3
16.45GBRG. GREENSMITH1:57:11.1+11.2+10:29.5
17.81FINJ. KETOMÄKI1:58:02.0+50.9+11:20.4
18.44JPNH. ARAI1:58:17.9+15.9+11:36.3
19.16UKRV. GORBAN1:59:37.9+1:20.0+12:56.3
20.14NORM. OSTBERG2:00:00.9+23.0+13:19.3

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube