O David Richards «πυροβολεί» τον promoter του WRC

O David Richards «πυροβολεί» τον promoter του WRC

Έντονη κριτική στον τρόπο που το Red Bull Media House διαχειρίζεται τα δικαιώματα του WRC

O David Richards δήλωσε πως δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στον τρόπο που ο promoter του WRC, η Red Bull Media House, διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα του θεσμού.

Ο David Richards, ο οποίος ήταν αυτός που για χρόνια είχε μέσα από μια δική του εταιρία τη διαχείριση των δικαιωμάτων, είχε συνάντηση με τον επικεφαλής της RBMH, Oliver Ciesla, στο Λονδίνο τον περασμένο μήνα. Στο τέλος της συνάντησης δήλωσε στο Autosport πως ο promoter πάσχει από εμπνευσμένα σχέδια για την προώθηση του θεσμού στο άμεσο μέλλον.

«Έφυγα από τη συνάντηση χωρίς να έχω πειστεί ότι η σημερινή ανάδοχος έχει τις σωστές λύσεις για το πρωτάθλημα ή ακόμα και ένα σαφές όραμα για το τι απαιτείται» είπε ο Richards. «Έχω πραγματικές ανησυχίες για το μέλλον. Ενώ φαίνεται πως γίνονται πολλά πράγματα σε ό,τι αφορά στα περιφερειακά ζητήματα, δεν γίνεται τίποτα δε πράγματα που έχουν να κάνουν με τον πύρινα του προβλήματος του WRC. Μάλλον δεν υπάρχει όραμα...» συνέχισε.

Η RBMH βρίσκεται ήδη στον δεύτερο χρόνο της δεκαετούς συμφωνίας που έχει υπογράψει για την προβολή του WRC, έχοντας περάσει μια θυελλώδη αρχή, όπου όλοι θυμούνται τους οδηγούς να αρνούνται πολλές φορές να μιλήσουν στα τηλεοπτικά της συνεργεία.

Βέβαια, αυτά διορθώθηκαν στη συνέχεια, αλλά πρέπει  - όπως τόνισε και ο Richards - να γίνουν πολλά ακόμη από την εταιρία του Μονάχου για να πούμε πως το WRC απολαμβάνει της προβολής που του αξίζει.

Ωστόσο, ας κρατήσουμε μικρό καλάθι σε σχέση με τις δηλώσεις του David Richards, έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μας πως έχασε τη συγκεκριμένη «μπίζνα» από τη RBMH και αυτό του στοίχισε πολύ και σε χρήμα και σε προσωπικό κύρος, την ώρα που η προσπάθειά του να ξαναμπεί στο WRC σαν εργοστασιακός εταίρος της ΜΙΝΙ απέτυχε όταν η ΜΙΝΙ αποφάσισε να μην έχει για δεύτερη χρονιά εμπλοκή σε εργοστασιακό επίπεδο...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube