Mάχη στις ασφάλτινες ειδικές της Γερμανίας

Mάχη στις ασφάλτινες ειδικές της Γερμανίας

Ποιες αλλαγές θα έχει φέτος ο αγώνας - Ποια είναι τα σχέδια των ομάδων

Επιστροφή στην άσφαλτο για το WRC και μάλιστα στις απαιτητικές ειδικές της Γερμανίας, όπου οι στενοί δρόμοι και το τσιμεντένιο σε πολλές περιπτώσεις οδόστρωμα δημιουργούν ιδιαίτερες προϋποθέσεις για τους οδηγούς.

Εδώ οι μέτρ της ασφάλτου θα κληθούν να αποδείξουν την ώρα που απομένουν μόλις πέντε αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος με τους τρεις να είναι ασφάλτινοι.

Το ράλι Γερμανίας που διεξάγεται υπό την αιγίδα (και όχι μόνον) της ADAC, μπήκε στο καλαντάρι του WRC το 2002 και το χαρακτηριστικό του γνώρισμα είναι τα περάσματα μέσα από όμορφους αμπελώνες αλλά και οι πολύ στενοί δρόμοι, αλλά και οι πολλές κλειστές στροφές. Ιδιάιτερη προσοχή χρειάζεται στα τσιμεντένια κομμάτια των δρόμων όπου η πρόσφυση αλλάζει δραματικά, την ώρα που οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή είναι ασταθείς με τη βροχή να παραμονεύει και να καθιστά πονοκέφαλο την επιλογή ελαστικών.

Φέτος, ο αγώνας περιλαμβάνει 18 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους  327 χιλιομέτρων.

Την Παρασκευή, πρώτη ημέρα του αγώνα, τα πληρώματα θα έχουν να κάνουν μία νέα ειδική διαδρομή κοντά στα σύνορα με το Βέλγιο. Μία άλλη αλλαγή, είναι ότι η εκκίνηση δεν θα γίνει στην Κολωνία όπως γινόταν μέχρι τώρα αλλά στην πόλη Trier. Κατά τα λοιπά δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές εκτός του ότι κάποιες περυσινές ειδικές θα διεξαχθούν με την αντίθετη φορά. 

Σε αγωνιστικό επίπεδο η VW θα είναι και πάλι η μεγάλη πρωταγωνίστρια με τον μεν Ogier να έχει αποδείξει τις ικανότητές του στην άσφαλτο (και όχι μόνο) τον δε Latvala  να προέρχεται από νίκη και να έχει ηθικό ανεβασμένο και προσδοκίες για μια ακόμη διάκριση. Ο Γάλλος θέλει να κερδίσει φέτος στη Γερμανία, αφού πέρυσι ένα δικό του λάθος του στέρησε τη νίκη που πήγε στον Sordo, την ώρα που δεν πρέπει να υποτιμούμε και τον Mikkelsen. 

Μεγάλος αντίπαλος της VW δεν θα είναι κατά τα φαινόμενα η Citroen ή η Ford, αλλά η Hyundai που έχει στα μπάκετ των i20 WRC τρεις οδηγούς που ο ένας είναι καλύτερος από τον άλλον στην άσφαλτο. O περυσινός νικητής Sordo πλαισιώνεται από τους Neuville (που αγωνίζεται σχεδόν… εντός έδρας) και Bouffier και να τα i20 WRC αποδεχθούν αξιόπιστα είναι σίγουρο πως και οι τρεις θα κινηθούν σε ρυθμούς που θα προβληματίσουν τους αντιάλους τους. 

Στη Citroen έχουν το απόλυτο ρεκόρ να κερδίζουν τον αγώνα από το 2002 μέχρι και το 2013 συνεχώς. Πήραν δέκα νίκες με τον Loeb και μια πέρυσι με τον Sordo, oπότε η κληρονομιά των Ostberg και Meeke είναι βαριά με τον Βρετανό να έχει το προβάδισμα για καλύτερες επιδοσεις και τον Νορβηγό να θέλει να αποδείξει για να μείνει στην ομάδα. 

Την ίδια στιγμή στη Ford ούτε ο Hirvonen ούτε ο Evans έχουν την άσφαλτο ψηλά στις προτιμήσεις τους, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι παγκόσμιοι οπότε και θα παλέψουν και θα απειλήσουν κάτω από προϋποθέσεις. 

Το σίγουρο είναι πως έχουμε μπροστά μας έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube