Δοκιμή των νέων κανονισμών στο Ράλι M. Βρετανίας;

Δοκιμή των νέων κανονισμών στο Ράλι M. Βρετανίας;

Στο Rally GB, τον επόμενο μήνα, μπορεί να εφαρμοστούν δοκιμαστικά οι νέοι, αμφιλεγόμενοι κανονισμοί περί Power Stage που προτείνει η WRC Promoter.

Η πρόταση αυτή, της κατόχου των εμπορικών δικαιωμάτων του WRC, απορρίφθηκε παμψηφεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Μηχανοκίνητων Σπορ (WMSC) τον περασμένο μήνα, παρότι είχε εγκριθεί ομόφωνα από την Επιτροπή WRC.

Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, θα συναντηθεί αύριο Πέμπτη στη Γενεύη με την Επιτροπή WRC για να επανεξετάσουν την πρόταση, η οποία στοχεύει στην ενίσχυση του συναγωνισμού κάνοντας κάθε δευτερόλεπτο διαφοράς στον αγώνα να μετράει για ένα δέκατο, ενώ θα μετράει ολόκληρο στην τελευταία ειδική διαδρομή, την Power Stage.

Τα πνεύματα θα είναι οξυμμένα στη συνάντηση, καθώς η WRC Promoter και οι κατασκευαστές είναι παθιασμένα υπέρ μιας τέτοιας κίνησης, ενώ ο Todt πιστεύεται ότι διαφωνεί κάθετα.

Ο επικεφαλής της WRC Promoter, o Oliver Ciesla, ελπίζει ότι η δοκιμαστική εφαρμογή στο Ράλι Μ. Βρετανίας θα αλλάξει την κοινή γνώμη, φέρνοντάς την κοντά στο δικό του τρόπο σκέψης.

«Θα με ενδιέφερε πολύ η ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη νέα μορφή των αγώνων. Θα ήταν φανταστικό», δήλωσε. «Για σύγκριση, θα μπορούσαμε να βγάλουμε παράλληλα δύο σετ αποτελεσμάτων. Αυτός είναι ο πιθανότερος τρόπος να το κάνουμε, αφού δεν θα απαιτήσει επιπλέον δουλειά από τους διοργανωτές».

Ο επικεφαλής της ομάδας της Hyundai, Michel Nandan, συμφωνεί προσθέτοντας: «Όλοι οι κατασκευαστές συμφωνήσαμε με αυτή την αλλαγή για την ερχόμενη χρονιά, οπότε βέβαια θα θέλαμε μια ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε ώστε να δούμε και να δείξουμε πώς δουλεύει».

Ο διευθυντής του Rally GB, Ben Taylor, δήλωσε ότι είναι πρόθυμος να ακούσει τις ανάγκες της WRC Promoter. «Το σπορ πρέπει να ολοκληρώσει τις διεξαγόμενες συζητήσεις περί της μελλοντικής μορφής του WRC», δήλωσε. «Οπότε, αν μπορούμε να παίξουμε ένα ρόλο δοκιμάζοντας κάτι το Νοέμβριο, είμαστε πρόθυμοι να εξετάσουμε τις πιθανότητες».

Θυμίζουμε ότι ο επικεφαλής της VW Motorsport, Jost Capito, είχε ταχθεί αναφανδόν υπέρ της πρότασης, λέγοντας μάλιστα ότι «δεν πρέπει να ακούμε τη γνώμη των οδηγών, αφού αυτοί δεν επενδύουν στο σπορ, μόνο παίρνουν από αυτό. Πρέπει να ακούμε μόνο τη γνώμη όσων επενδύουν στο WRC.

«Μην ξεχνάτε ότι οι οδηγοί είναι πάντα εναντίον κάθε αλλαγής. Είχαν πει ότι η Power Stage θα σκότωνε το WRC. Δεν έγινε κάτι τέτοιο. Αυτό που θέλουν οι οδηγοί είναι το αγνό σπορ, αλλά είναι κοντόφθαλμοι. Αν δεν έχει αξία το σπορ, οι κατασκευαστές δεν θα συμμετέχουν και αυτοί δεν θα έχουν δουλειά.

Ο Capito είπε επίσης ότι δεν εξεπλάγη από την απορριπτική απόφαση του WMSC.

«Πάντα είχα στο μυαλό μου ότι μπορεί να μη γινόταν δεκτή [η πρόταση] αφού στον Jean Todt δεν αρέσει η ιδέα. Με εκπλήσσει το ότι μια ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής WRC, των ανθρώπων δηλαδή που είναι υπεύθυνοι για το WRC, απορρίπτεται ομόφωνα από ανθρώπους που δεν εμπλέκονται.

«Όλοι υποστήριξαν πλήρως αυτή την πρόταση, όλοι οι εταίροι του WRC, κι αυτή απορρίφθηκε».

[Πηγή: www.autosport.com]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube