Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017 - 5:30μμ

Έρευνα: Το αυτοκίνητο στην ερωτική σας ζωή

Σας βοηθάει το αυτοκίνητό σας ή σας χαντακώνει; Το είδος, η μάρκα, το χρώμα και άλλα χαρακτηριστικά παίζουν ρόλο στην επιτυχία, ανεξαρτήτως φύλου.

Υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους ενδιαφέρει τι αυτοκίνητο οδηγούν. Πιστέψτε μας όμως: αποτελούν μια μικρή μειονότητα.

Οι περισσότεροι αγοράζουν αυτοκίνητο λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την εντύπωση που θα κάνει αυτό στους άλλους – και δη στο αντίθετο φύλο. Κι ας μην είναι το μοντέλο που θα επιλέξουν το πιο πρακτικό ή αυτό με την καλύτερη σχέση τιμής προς αξία.

Γι’ αυτό και το μεγάλο καταναλωτικό site Roadloans.com έκανε μια σε βάθος έρευνα για το τι εκτιμούν τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες σε ένα αυτοκίνητο.

Η έρευνα έγινε στις ΗΠΑ και ίσως να είναι πολύ αμερικάνικη, όμως σίγουρα τα περισσότερα αποτελέσματα ισχύουν κι εδώ – ή τουλάχιστον μπορούμε να βγάλουμε από αυτά κάποια γενικότερα συμπεράσματα. Επίσης, οι πίνακες είναι στα αγγλικά, αλλά αυτό πιστεύουμε ότι πλέον δεν αποτελεί εμπόδιο για τη συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων.

Το βασικό ερώτημα στην έρευνα ήταν βέβαια ποιος τύπος αυτοκινήτου σε κάνει πιο ελκυστικό. Σύμφωνα με την έρευνα, οι (Αμερικάνες) γυναίκες προτιμούν τους άνδρες που οδηγούν φορτηγά pick-up και σπορ αυτοκίνητα. Οι άνδρες, από την πλευρά τους, έλκονται περισσότερο από τις γυναίκες που οδηγούν σπορ μοντέλα (ποσοστό 39%), και στη συνέχεια από αυτές που οδηγούν σεντάν (22%) και SUV (20%).

Όσον αφορά στις μάρκες, στους άνδρες αρέσουν περισσότερο οι γυναίκες που οδηγούν premium μοντέλα, κυρίως BMW (16%), Mercedes (14%) και Porsche (10%). Οι οδηγοί Porsche είναι και μέσα στις πρώτες προτιμήσεις των γυναικών (11%) – αναμενόμενα…

Όπως θα δείτε στους πίνακες παρακάτω, η έρευνα ρώτησε επίσης για το χρώμα (μαύρο και κόκκινο κυριαρχούν) και για άλλα χαρακτηριστικά (όλοι και όλες θέλουν το αυτοκίνητο καθαρό). Τέλος, το πιο απωθητικό χαρακτηριστικό ενός αυτοκινήτου είναι τα «αποτσίγαρα στο τασάκι». Αδειάστε το λοιπόν και καθαρίστε το πριν από κάθε ερωτικό ραντεβού.

[Πηγή: Roadloans.com]

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία