WEC Interlagos: Πρώτη νίκη της Porsche

WEC Interlagos: Πρώτη νίκη της Porsche

H Porsche πήρε την πρώτη της νίκη μετά την επιστροφή της στην κορυφαία κατηγορία, ενώ ο Webber είχε ένα μεγάλο ατύχημα με το δεύτερό της αυτοκίνητο.

Στον 6ωρο αγώνα του Interlagos, στη Βραζιλία, που ήταν και το φινάλε της σεζόν, ο Neel Jani πήρε την καρό σημαία της νίκης με την Porsche No.14 οδηγώντας πίσω από το safety car, που είχε βγει στην πίστα μετά το ατύχημα του Mark Webber.

Ο Webber, που ήταν στην 6η θέση, έχασε τον έλεγχο της Porsche No.20, στην αριστερή Στροφή 14 που την παίρνουν με τέρμα γκάζι, και χτύπησε με το πίσω μέρος στον τοίχο. Η Porsche, που φαίνεται να είχε επαφή με τη Ferrari 458 GTE του Matteo Cressoni (η οποία επίσης έπεσε στον τοίχο), κόπηκε στα δύο και πήρε φωτιά, δημιουργώντας μεγάλη ανησυχία για τον Αυστραλό.

Το ατύχημα συνέβη ενώ απέμεναν 26 λεπτά αγώνα. Όμως, μέχρι να βγάλουν τον Webber από το κόκπιτ και να καθαρίσουν την πίστα από τα αυτοκίνητα και τα θραύσματα, δεν υπήρχε πλέον χρόνος για επανεκκίνηση.

O Webber, που ήταν σε θέση να μιλήσει με την ομάδα του στον ασύρματο αμέσως μετά τη σύγκρουση και χαιρέτησε τον κόσμο από το φορείο, μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας για εξετάσεις.

O Jani είχε μια διαφορά 14,8” από το Toyota TS040 Hybrid του Anthony Davidson όταν βγήκαν οι κίτρινες σημαίες.

Το σκηνικό είχε στηθεί για ένα θεαματικό τέλος του αγώνα αφού η Porsche επέλεξε να μην αλλάξει λάστιχα όταν ο Jani έκανε το τελευταίο του pit-stop 50 λεπτά πριν το τέλος, ενώ ο Toyota φόρεσε στον Davidson ένα καινούργιο σετ Michelin όταν σταμάτησε 10 λεπτά αργότερα.

Ο Davidson, που μοιραζόταν το Toyota No.8 με τον συμπρωταθλητή του, Sebastien Buemi, μείωσε τη διαφορά από τα 17” στα 13” προτού ο Jani το σταθεροποιήσει στα 14” πριν βγει το safety car.

Ο εννέα φορές νικητής του Le Mans, Tom Kristensen, έκλεισε την καριέρα του ανεβαίνοντας στην 3η θέση του βάθρου, μαζί με τους Lucas di Grassi και Loic Duval, με τους οποίους μοιραζόταν το No.1 Audi R18 e-tron quattro.

Ο Δανός πιέστηκε από τον Stephane Sarrazin με το δεύτερο Toyota, πριν ξανανοίξει τη διαφορά στα 3” όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η 5η θέση πίσω από το Toyota πήγε στο δεύτερο Audi, των Benoit Treluyer, Andre Lotterer και Marcel Fassler, που έχασε πάνω από 40” στον πρώτο γύρο του αγώνα λόγω ηλεκτρονικής βλάβης μετά από μια επαφή με ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας LMP2.

Η 2η και 4η θέση των Toyota ήταν παραπάνω από αρκετές για να εξασφαλίσει η ιαπωνική φίρμα τον τίτλο των κατασκευαστών στην LMP1.

Η κινεζική ομάδα KCMG πήρε την τρίτη της φετινή νίκη στην LMP2 με το ORECA-Nissan 03R που οδηγούσαν οι Alex Imperatori, Matt Howson και Richard Bradley.

Οι νικητές τερμάτισαν 18 γύρους μπροστά από το ORECA της SMP, με το οποίο ο Sergey Zlobin πήρε τον τίτλο των οδηγών στην LMP2.

Οι Stefan Mucke και Darren Turner πήραν τη νίκη στην κατηγορία GTE Pro με την Aston Martin, μπροστά από την Porsche 911 των Patrick Pilet and Frederic Makowiecki.

Η Aston Martin έκανε και το «ένα-δύο» στην κατηγορία GTE Am, με την Vantage των Pedro Lamy, Christoffer Nygaard και Paul Dalla Lana ένα γύρο μπροστά από εκείνη των Nicki Thiim, Kristian Poulsen και David Heinemeier Hansson.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΜΕΤΑ ΑΠΟ 249 ΓΥΡΟΥΣ:

Θ.

Κλάση

Οδηγοί

Ομάδα

Αυτ/το

Διαφ.

1

LMP1

R.Dumas, N.Jani, M.Lieb

Porsche Team

Porsche

6h01m44.608s

2

LMP1

A.Davidson, S.Buemi

Toyota Racing

Toyota

0.170s

3

LMP1

L.di Grassi, L.Duval, T.Kristensen

Audi Sport Team Joest

Audi

1 γύρος

4

LMP1

A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway

Toyota Racing

Toyota

1 γύρος

5

LMP1

M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer

Audi Sport Team Joest

Audi

1 γλυρος

6

LMP2

M.Howson, R.Bradley, A.Imperatori

KCMG

Oreca/Nissan

24 γύροι

7

GTE Pro

D.Turner, S.Mucke

Aston Martin Racing

Aston Martin

28 γύροι

8

GTE Pro

F.Makowiecki, P.Pilet

Porsche Team Manthey

Porsche

28 γύροι

9

GTE Pro

D.Rigon, J.Calado

AF Corse

Ferrari

28 γύροι

10

GTE Pro

G.Bruni, T.Vilander

AF Corse

Ferrari

29 γύροι

11

GTE Pro

A.MacDowall, D.O'Young, F.Rees

Aston Martin Racing

Aston Martin

29 γύροι

12

GTE Pro

J.Bergmeister, R.Lietz

Porsche Team Manthey

Porsche

29 γύροι

13

GTE Am

P.D.Lana, P.Lamy, C.Nygaard

Aston Martin Racing

Aston Martin

30 γύροι

14

GTE Am

K.Poulsen, D.Hansson, N.Thiim

Aston Martin Racing

Aston Martin

30 γύροι

15

GTE Am

S.Wyatt, M.Rugolo, A.Bertolini

AF Corse

Ferrari

30 γύροι

16

GTE Am

C.Ried, K.Bachler, K.Al Qubaisi

Proton Competition

Porsche

32 γύροι

17

GTE Am

F.Perrodo, E.Collard, M.Vaxiviere

Prospeed Competition

Porsche

32 γύροι

18

LMP1

D.Kraihamer, A.Belicchi, F.Leimer

Rebellion Racing

Rebellion/Toyota

35 γύροι

19

LMP1

N.Prost, N.Heidfeld, M.Beche

Rebellion Racing

Rebellion/Toyota

38 γύροι

20

LMP2

S.Zlobin, N.Minassian, M.Mediani

SMP Racing

Oreca/Nissan

42 γύροι

21

GTE Am

E.Fittipaldi, A.P.Guidi, J.Segal

AF Corse

Ferrari

63 γύροι

-

LMP1

T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley

Porsche Team

Porsche

Εγκατ.

-

GTE Am

G.Roda, P.Ruberti, M.Cressoni

8 Star Motorsports

Ferrari

Εγκατ.

-

LMP2

K.Ladygin, V.Shaitar, A.Ladygin

SMP Racing

Oreca/Nissan

Εγκατ.

-

LMP1

P.Kaffer, L.Auer

Lotus

Lotus/AER

Εγκατ.

-

LMP2

R.Rusinov, O.Pla, J.Canal

G-Drive Racing

Ligier/Nissan

Εγκατ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube