WEC, 6 Ώρες του Austin: Ξανά η Porsche
H Porsche πήρε μια δεύτερη στη σειρά νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, με τους Webber, Bernhard, Hartley, παρά μια ποινή 1 λεπτού stop-go.
Η 919 Hybrid με το Νο.17 είχε το πλεονέκτημα σε σχέση με το αδελφό αυτοκίνητο Νο.14 στο πρώτο μισό του 6ωρου αγώνα, και ήταν πάνω από μισό λεπτό μπροστά όταν ο Webber δεν κατάφερε να σταματήσει εγκαίρως και προσπέρασε το pit του.
Η καθυστέρηση από το λάθος αυτό μείωσε τη διαφορά στα 10”, αλλά ο Bernhard την αύξησε στα 13” όταν το πλήρωμα δέχτηκε τη σχετική ποινή του 1 λεπτού.
Αυτό έδωσε την πρωτοβουλία στη δεύτερη Porsche των Neel Jani, Marc Lieb και Romain Dumas που είχε ξεκινήσει από την pole position και έδειχνε πλέον να έχει εξασφαλίσει τη νίκη μέχρι που παρουσίασε ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα 35 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα. Κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα για τον τελευταίο γύρο και κατατάχτηκε τελικά 12η.
Τα προβλήματα της Porsche Νο.14 επέτρεψαν στο Audi R18 e-tron quattro (φωτ. κάτω) των επικεφαλής της βαθμολογίας, Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler, να πάρει τη δεύτερη θέση. Ήταν πίσω από το άλλο Audi, των Lucas di Grassi, Oliver Jarvis και Loic Duval, που τιμωρήθηκε και αυτό με ποινή stop-go για παράβαση στα pits.
O Lotterer στη συνέχεια κατάφερε να περάσει τον di Grassi προς το τέλος του αγώνα για να τερματίσει 2ος, αλλά πάνω από ένα λεπτό πίσω από τους νικητές.
Η Νο.1 Toyota TS040 Hybrid των Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima τερμάτισε στην 4η θέση, αλλά δύο γύρους πίσω, καθώς η ιαπωνική φίρμα δεν φάνηκε για μία ακόμη φορά ικανή να συναγωνιστεί τις γερμανικές. Η άλλη Toyota εγκατέλειψε μετά από έξοδο την 3η ώρα, με τον Mike Conway στο τιμόνι.
Η G-Drive Racing κέρδισε την κατηγορία LMP2 με το Ligier-Nissan JSP2 της ΟΑΚ (φωτ. κάτω), που οδηγούσαν οι Sam Bird, Julien Canal και Roman Rusinov. Είχε μάχη με το KCMG ORECA-Nissan 05 των Nicolas Lapierre, Matt Howson and Richard Bradley, αλλά ήταν ήδη μπροστά όταν οι ανταγωνιστές της τιμωρήθηκαν με ποινή stop-go για παράβαση στα pits τα τελευταία λεπτά του αγώνα.
Η Porsche κυριάρχησε και στην κατηγορία GTE Pro, στην οποία έκανε το «ένα-δύο» για δεύτερη στη σειρά φορά, Οι Richard Lietz και Michael Christensen (φωτ. κάτω) πήραν τη νίκη με την Manthey Porsche 911 RSR τους, με διαφορά μόλις 7” από το αδελφό αυτοκίνητο των Frederic Makowiecki και Patrick Pilet, αφού πέρασαν μπροστά χάρη σε ένα πιο γρήγορο προτελευταίο pit-stop.
Η Ferrari 458 Italia της AF Corse, με οδηγούς τους Viktor Shaitar, Aleksey Basov και Andrea Bertolini, κέρδισε την «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am για τρίτο στη σειρά αγώνα.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 185 ΓΥΡΟΥΣ:
Θ. | Κλάση | Οδηγοί | Ομάδα | Αυτ/το | Χρ./Διαφ. |
1 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche Team | Porsche | 6ω 00’12”228 |
2 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi Sport Team Joest | Audi | 1’06”840 |
3 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis | Audi Sport Team Joest | Audi | 1 Γύρος |
4 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima | Toyota Racing | Toyota | 2 Γύροι |
5 | LMP2 | R.Rusinov, J.Canal, S.Bird | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 15 Γύροι |
6 | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, N.Lapierre | KCMG | ORECA/Nissan | 15 Γύροι |
7 | LMP2 | G.Yacaman, L.Derani, R.Gonzalez | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 16 Γύροι |
8 | LMP1 | S.Trummer, P.Kaffer | Team ByKolles | CLM/AER | 16 Γύροι |
9 | LMP2 | S.Sharp, R.Dalziel, D.Hansson | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | 16 Γύροι |
10 | LMP2 | P.Ragues, O.Webb, A.Hamilton | Team SARD Morand | Morgan/SARD | 16 Γύροι |
11 | LMP2 | N.Panciatici, P-L.Chatin, V.Capillaire | Signatech Alpine | Alpine/Nissan | 16 Γύροι |
12 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche Team | Porsche | 17 Γύροι |
13 | LMP2 | N.Leventis, D.Watts, J.Kane | Strakka Racing | Gibson/Nissan | 19 Γύροι |
14 | GTE Pro | R.Lietz, M.Christensen | Porsche Team Manthey | Porsche | 23 Γύροι |
15 | GTE Pro | P.Pilet, F.Makowiecki | Porsche Team Manthey | Porsche | 23 Γύροι |
16 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 23 Γύροι |
17 | GTE Pro | F.Rees, A.MacDowall, R.Stanaway | Aston Martin Racing | Aston Martin | 24 Γύροι |
18 | GTE Pro | M.Sorensen, C.Nygaard | Aston Martin Racing | Aston Martin | 25 Γύροι |
19 | GTE Pro | D.Turner, J.Adam | Aston Martin Racing | Aston Martin | 25 Γύροι |
20 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | AF Corse | Ferrari | 25 Γύροι |
21 | GTE Am | V.Shaitar, A.Bertolini, A.Basov | SMP Racing | Ferrari | 26 Γύροι |
22 | GTE Am | C.Ried, K.Al Qubaisi, E.Bamber | Abu Dhabi-Proton Racing | Porsche | 26 Γύροι |
23 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas | AF Corse | Ferrari | 27 Γύροι |
24 | GTE Am | P.Dempsey, P.Long, M.Seefried | Dempsey Racing - Proton | Porsche | 27 Γύροι |
25 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 27 Γύροι |
26 | GTE Am | F.Castellacci, B.Simonsen, S.Hall | Aston Martin Racing | Aston Martin | 27 Γύροι |
27 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, K.Poulsen | Larbre Competition | Chevrolet | 28 Γύροι |
28 | LMP1 | A.Imperatori, D.Kraihamer, D.Abt | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 38 Γύροι |
29 | LMP1 | N.Prost, M.Beche, N.Heidfeld | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 38 Γύροι |
- | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway | Toyota Racing | Toyota | Εγκατ. |
- | LMP2 | E.Brown, J.van Overbeek, J.Fogarty | Extreme Speed Motorsports |
| Εγκατ. |