WEC, 6 Ώρες του Austin: Ξανά η Porsche

WEC, 6 Ώρες του Austin: Ξανά η Porsche

H Porsche πήρε μια δεύτερη στη σειρά νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, με τους Webber, Bernhard, Hartley, παρά μια ποινή 1 λεπτού stop-go.

Η 919 Hybrid με το Νο.17 είχε το πλεονέκτημα σε σχέση με το αδελφό αυτοκίνητο Νο.14 στο πρώτο μισό του 6ωρου αγώνα, και ήταν πάνω από μισό λεπτό μπροστά όταν ο Webber δεν κατάφερε να σταματήσει εγκαίρως και προσπέρασε το pit του.

Η καθυστέρηση από το λάθος αυτό μείωσε τη διαφορά στα 10”, αλλά ο Bernhard την αύξησε στα 13” όταν το πλήρωμα δέχτηκε τη σχετική ποινή του 1 λεπτού.

Αυτό έδωσε την πρωτοβουλία στη δεύτερη Porsche των Neel Jani, Marc Lieb και Romain Dumas που είχε ξεκινήσει από την pole position και έδειχνε πλέον να έχει εξασφαλίσει τη νίκη μέχρι που παρουσίασε ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα 35 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα. Κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα για τον τελευταίο γύρο και κατατάχτηκε τελικά 12η.

Τα προβλήματα της Porsche Νο.14 επέτρεψαν στο Audi R18 e-tron quattro (φωτ. κάτω) των επικεφαλής της βαθμολογίας, Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler, να πάρει τη δεύτερη θέση. Ήταν πίσω από το άλλο Audi, των Lucas di Grassi, Oliver Jarvis και Loic Duval, που τιμωρήθηκε και αυτό με ποινή stop-go για παράβαση στα pits.

O Lotterer στη συνέχεια κατάφερε να περάσει τον di Grassi προς το τέλος του αγώνα για να τερματίσει 2ος, αλλά πάνω από ένα λεπτό πίσω από τους νικητές.

Η Νο.1 Toyota TS040 Hybrid των Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima τερμάτισε στην 4η θέση, αλλά δύο γύρους πίσω, καθώς η ιαπωνική φίρμα δεν φάνηκε για μία ακόμη φορά ικανή να συναγωνιστεί τις γερμανικές. Η άλλη Toyota εγκατέλειψε μετά από έξοδο την 3η ώρα, με τον Mike Conway στο τιμόνι.

Η G-Drive Racing κέρδισε την κατηγορία LMP2 με το Ligier-Nissan JSP2 της ΟΑΚ (φωτ. κάτω), που οδηγούσαν οι Sam Bird, Julien Canal και Roman Rusinov. Είχε μάχη με το KCMG ORECA-Nissan 05 των Nicolas Lapierre, Matt Howson and Richard Bradley, αλλά ήταν ήδη μπροστά όταν οι ανταγωνιστές της τιμωρήθηκαν με ποινή stop-go για παράβαση στα pits τα τελευταία λεπτά του αγώνα.

Η Porsche κυριάρχησε και στην κατηγορία GTE Pro, στην οποία έκανε το «ένα-δύο» για δεύτερη στη σειρά φορά, Οι Richard Lietz και Michael Christensen (φωτ. κάτω) πήραν τη νίκη με την Manthey Porsche 911 RSR τους, με διαφορά μόλις 7” από το αδελφό αυτοκίνητο των Frederic Makowiecki και Patrick Pilet, αφού πέρασαν μπροστά χάρη σε ένα πιο γρήγορο προτελευταίο pit-stop.

Η Ferrari 458 Italia της AF Corse, με οδηγούς τους Viktor Shaitar, Aleksey Basov και Andrea Bertolini, κέρδισε την «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am για τρίτο στη σειρά αγώνα.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 185 ΓΥΡΟΥΣ:

Θ.

Κλάση

Οδηγοί

Ομάδα

Αυτ/το

Χρ./Διαφ.

1

LMP1

T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley

Porsche Team

Porsche

6ω 00’12”228

2

LMP1

M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer

Audi Sport Team Joest

Audi

1’06”840

3

LMP1

L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis

Audi Sport Team Joest

Audi

1 Γύρος

4

LMP1

A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima

Toyota Racing

Toyota

2 Γύροι

5

LMP2

R.Rusinov, J.Canal, S.Bird

G-Drive Racing

Ligier/Nissan

15 Γύροι

6

LMP2

M.Howson, R.Bradley, N.Lapierre

KCMG

ORECA/Nissan

15 Γύροι

7

LMP2

G.Yacaman, L.Derani, R.Gonzalez

G-Drive Racing

Ligier/Nissan

16 Γύροι

8

LMP1

S.Trummer, P.Kaffer

Team ByKolles

CLM/AER

16 Γύροι

9

LMP2

S.Sharp, R.Dalziel, D.Hansson

Extreme Speed Motorsports

Ligier/HPD

16 Γύροι

10

LMP2

P.Ragues, O.Webb, A.Hamilton

Team SARD Morand

Morgan/SARD

16 Γύροι

11

LMP2

N.Panciatici, P-L.Chatin, V.Capillaire

Signatech Alpine

Alpine/Nissan

16 Γύροι

12

LMP1

R.Dumas, N.Jani, M.Lieb

Porsche Team

Porsche

17 Γύροι

13

LMP2

N.Leventis, D.Watts, J.Kane

Strakka Racing

Gibson/Nissan

19 Γύροι

14

GTE Pro

R.Lietz, M.Christensen

Porsche Team Manthey

Porsche

23 Γύροι

15

GTE Pro

P.Pilet, F.Makowiecki

Porsche Team Manthey

Porsche

23 Γύροι

16

GTE Pro

D.Rigon, J.Calado

AF Corse

Ferrari

23 Γύροι

17

GTE Pro

F.Rees, A.MacDowall, R.Stanaway

Aston Martin Racing

Aston Martin

24 Γύροι

18

GTE Pro

M.Sorensen, C.Nygaard

Aston Martin Racing

Aston Martin

25 Γύροι

19

GTE Pro

D.Turner, J.Adam

Aston Martin Racing

Aston Martin

25 Γύροι

20

GTE Pro

G.Bruni, T.Vilander

AF Corse

Ferrari

25 Γύροι

21

GTE Am

V.Shaitar, A.Bertolini, A.Basov

SMP Racing

Ferrari

26 Γύροι

22

GTE Am

C.Ried, K.Al Qubaisi, E.Bamber

Abu Dhabi-Proton Racing

Porsche

26 Γύροι

23

GTE Am

F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas

AF Corse

Ferrari

27 Γύροι

24

GTE Am

P.Dempsey, P.Long, M.Seefried

Dempsey Racing - Proton

Porsche

27 Γύροι

25

GTE Am

P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda

Aston Martin Racing

Aston Martin

27 Γύροι

26

GTE Am

F.Castellacci, B.Simonsen, S.Hall

Aston Martin Racing

Aston Martin

27 Γύροι

27

GTE Am

G.Roda, P.Ruberti, K.Poulsen

Larbre Competition

Chevrolet

28 Γύροι

28

LMP1

A.Imperatori, D.Kraihamer, D.Abt

Rebellion Racing

Rebellion/AER

38 Γύροι

29

LMP1

N.Prost, M.Beche, N.Heidfeld

Rebellion Racing

Rebellion/AER

38 Γύροι

-

LMP1

A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway

Toyota Racing

Toyota

Εγκατ.

-

LMP2

E.Brown, J.van Overbeek, J.Fogarty

Extreme Speed Motorsports

 

Εγκατ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube