Rotax Max Challenge 2017 - 2os Γύρος: Προσωπική υπόθεση [60 photos]

Rotax Max Challenge 2017 - 2os Γύρος: Προσωπική υπόθεση [60 photos]

Στον 2ο γύρο του RMC, κάθε κατηγορία είχε τον δικό της απόλυτο κυρίαρχο.

Ο 2ος αγώνας του Rotax Max Challenge έγινε χθες, Κυριακή 23/4 στην πίστα των Μεγάρων.

Χαρακτηρίστηκε από την απόλυτη κυριαρχία ενός οδηγού, σε κάθε μία από τις τέσσερις κατηγορίες. Αλλά και από όμορφο κλίμα, αφού είδαμε την σωστή αθλητική συμπεριφορά και κανόνες fair play ακόμη και μεταξύ αντιπάλων των οποίων η σχέση είχε ένταση στο παρελθόν.

Micro Max
Στην κατηγορία Micro ο άνθρωπος της ημέρας ήταν ο Ανδρέας Σπανός (Praga Zahos Karting, σασί Praga) ο οποίος κέρδισε και τα τέσσερα σκέλη. Ήταν ο ταχύτερος από τις χρονομετρημένες δοκιμές. Και στους τρεις αγώνες κράτησε την θέση του στην εκκίνηση και άνοιξε διαφορά ασφαλείας μετά από δύο τρεις γύρους. Δεύτερος στους δύο από τους τρεις αγώνες ήταν ο Γιώργος Καλιφατίδης (RAY Motorsport, σασί Tony), ο οποίος είχε κυριαρχήσει στον πρώτο γύρο του RMC, εντός πίστας τουλάχιστον. Φαίνεται ότι τα δύο παιδιά θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον φέτος στην κορυφή.



Στην 2η θέση του A’ Τελικού και στην 3η των υπολοίπων τερμάτισε ο Γιάννης Ντάφος της Chatzis Racing Team (σασί FA). Την πρώτη θέση στους «μικρούς» κατέκτησε ο Γιώργος Καφαντάρης (RAY Motorsport, σασί FK), μετά από μαχητικό αγώνα με τον και τους Τσιμιδάκη και Περιστερά, αμφότεροι της Maitos Kosmickart Racing, σασί Kosmic.

Junior Max
Στην Junior o Διονύσης Λιβέρης δεν αμφισβητήθηκε σε κανένα σκέλος. Κέρδισε για δύο δέκατα τις κατατακτήριες και φρόντιζε στην εκκίνηση κάθε σκέλους να στρίψει πρώτος στην 1η στροφή. Από εκεί και μετά το έκανε να μοιάζει εύκολο, ανοίγοντας γρήγορα διαφορά. Παρότι χωρίς πίεση, έμεινε προσηλωμένος και οδήγησε αλάνθαστα με αντίπαλο το χρονόμετρο και έκανε τον ταχύτερο γύρο σε κάθε σκέλος.



Πίσω του, Ντέκας, Ξηνταβελόνης και Κομνηνός είχαν τρομερή μάχη με δεκάδες προσπεράσματα. Στον δεύτερο αγώνα μια επαφή έβγαλε και τους τρεις εκτός, αλλά στο τελευταίο σκέλος μονομάχησαν σαν επαγγελματίες, σκληρά αλλά δίκαια, προσφέροντας ένα αγωνιώδες θέαμα. Τελικά στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ξηνταβελόνης με σασί BirelArt (Zorri Motorsport) και στην 3η ο Ντέκας (Dekas Racing Team, σασί FA).

Senior Max
Λέγαμε στον προηγούμενο αγώνα ότι ο περσινός πρωταθλητής Χρήστος Σαγανάς δεν είχε βρει την ταχύτητα στην οποία μας έχει συνηθίσει. Φαίνεται ότι την βρήκε λοιπόν. Έχασε για 4 εκατοστά τις κατατακτήριες από τον πολύ καλό Σκεπετζάκη (Chatzis Racing Team, σασί FA) αλλά νίκησε και στους τρεις αγώνες δείχνοντας ότι πλέον το ταλέντο του συνδυάζεται και με ωριμότητα σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο.



Τον ακολούθησε σε κάθε σκέλος ο Νίκος Ιωάννου (Kartworks, σασί Tony), ο κυρίαρχος της κατηγορίας στον πρώτο αγώνα. Στα δύο πρώτα σκέλη η μεταξύ τους διαφορά έμοιαζε παγωμένη. Στο τρίτο, στη μέση του αγώνα ο Ιωάννου με μια υπερπροσπάθεια πλησίασε τον Σαγανά αλλά όχι αρκετά ώστε να κάνει επίθεση. Ο Σκεπετζάκης, εκτός από το τρίτο σκαλί του βάθρου έκανε και τον ταχύτερο γύρο του δεύτερου σκέλους, με τους Ιωάννου και Σαγανά να κάνουν το ίδιο στο τρίτο και στο πρώτο σκέλος αντίστοιχα.

Νικητές είναι έτσι κι αλλιώς οι Παρασκευόπουλος και Καραχάλιος. Παράλυτος από τη μέση και κάτω ο πρώτος, χωρίς το ένα άνω άκρο ο άλλος, έδειξαν εξαιρετική ταχύτητα και μαχητικότητα. Η παρουσία τους κοσμεί τους αγώνες, χωρίς αμφιβολία και αξίζουν συγχαρητήρια στην Rotax Hellas και στην Ομοσπονδία που έχουν διαμορφώσει το πλαίσιο ώστε οι άνθρωποι αυτοί να συμμετέχουν στο άθλημα που αγαπούν.

DD2 Max
Ο άνθρωπος της ημέρας ήταν ο Φίλιππος Καλέσης (PRT, σασί Tony) ο οποίος κέρδισε σε κάθε σκέλος της ημέρας. Μόνο στον τρίτο τελικό έχασε για λίγο την θέση του στην εκκίνηση από τον πολύ καλό Χατζόγλου (Chatzis Racing Team, σασί FA), αλλά την πήρε πίσω με ένα όμορφο προσπέρασμα στον 3ο γύρο. Η ταχύτητα και η συνολική ικανότητα του Καλέση, από το στήσιμο ως την διαχείριση του αγώνα, δείχνουν ότι αυτός θα είναι ο εκπρόσωπος της χώρας στον παγκόσμιο τελικόo της Πορτογαλίας.



Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Οικονόμου (Speed Force, σασί Exprit). Σε απόλυτο ρυθμό υστερούσε ελάχιστα, αλλά στο σύνολο του αγώνα δεν είχε τον ρυθμό να διεκδικήσει την πρώτη θέση. Η ομάδα του είχε κάποια παράπονα για τον τρόπο που του επιβλήθηκε ποινή 3” για εκκίνηση εκτός τούνελ στο δεύτερο σκέλος. Διαμαρτυρήθηκαν γιατί η ποινή ανακοινώθηκε μετά το τέλος του σκέλους και όχι στη διάρκεια αυτού, λέγοντας πως αν ο οδηγός ήταν ενήμερος θα είχε πιέσει περισσότερο και θα είχε προσπαθήσει να κάνει διαφορά ώστε να διατηρηθεί στην 2η θέση (έπεσε στην 4η). Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Χατζόγλου, μετά από την μάχη με τον Οικονόμου.

Στην 4η θέση και πρώτος στην κατηγορία Master τερμάτισε ο Δημήτρης Ζερβός. Στην 5η θέση του Α’ και Γ’ τελικού τερμάτισε ο Χριστόφορος Γρατσίας (Kartworks, σασί Gillard) ο οποίος είχε όμορφη μάχη με τον Θοδωρή Εδιπίδη (2ος στην Master) στον τελικό. Το τρίτο σκαλί του βάθρου στην Master φιλοξένησε τον Σταύρο Κοντό (Athens Kart Shop, CRG). Συναρπαστικό θέαμα είχαμε στις μεσαίες θέσεις της κατάταξης, με τους Παπαχρήστου (Chatzis Racing Team, σασί Tony), Βασιλόπουλο (Kartworks, σασί Gillard), Τζαμαριαδάκη (Speedforce, σασί Exprit) και Μυστακίδη να δίνουν ομηρικές μάχες σε διάφορες φάσεις της ημέρας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube