Rotax Grand Finals 2016: Η Ελλάδα στο Μουντιάλ του καρτ

Rotax Grand Finals 2016: Η Ελλάδα στο Μουντιάλ του καρτ

Η χώρα μας είχε ισχυρή παρουσία στον παγκόσμιο τελικό της Rotax, με τους Έλληνες πρωταθλητές να κερδίζουν εμπειρίες και κατά περίπτωση τις εντυπώσεις.

Ολοκληρώθηκε το Σάββατο 22/10 το Rotax Max Challenge Grand Finals για το 2016. Το Μουντιάλ του καρτ έγινε στην Ιταλία, στην πίστα Sarno, κοντά στη Νάπολη.

Το ελληνικό Rotax Max Challenge έδινε φέτος τέσσερα εισιτήρια. Η χώρα μας εκπροσωπήθηκε από τέσσερις οδηγούς στις κατηγορίες Micro Max, 125 Max, DD2 Max και DD2 Master. Στις κατηγορίες Junior Max και Mini Max δεν είχαμε συμμετοχή.


Ο Έλληνας αντιπρόσωπος της Rotax Δημήτρης Γαλάτσης

Με εξαίρεση την DD2 Master, όλοι οι Έλληνες οδηγοί προκρίθηκαν στον τελικό της κατηγορίας τους. Ο Μανώλης Τζαμαριαδάκης, ο οποίος πρώτη φορά είχε προκριθείς στον Παγκόσμιο Τελικό Rotax το 2005, πολέμησε με πολύ νεότερους οδηγούς, αλλά δεν βρήκε ρυθμό σε όλη την διάρκεια του event. Η επιστροφή του και μόνο στο RMC Grand Finals αποτελεί τεράστια επιτυχία, όπως και η διάρκεια της αγωνιστικής του πορείας.


O Νουσόπουλος (35) εν ώρα δράσης

Στην κατηγορία Micro Max ο Κωνσταντίνος Νουσόπουλος από την Θεσσαλονίκη τερμάτισε στην 18η θέση μεταξύ 36 συμμετοχών. Αυτή ήταν η πρώτη πλήρης αγωνιστική χρονιά του Κωνσταντίνου και η πρώτου του συμμετοχή στον παγκόσμιο τελικό. Στόχος του ήταν η συλλογή εμπειριών, σε συνδυασμό με μία αξιοπρεπή παρουσία. Και τα κατάφερε με το παραπάνω.

Σε αγώνες με πολλές συμμετοχές και τόσο έντονο συναγωνισμό ο σχολιαστής της τηλεοπτικής μετάδοσης δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί με κανέναν άλλο εκτός των πρωταγωνιστών. Οπότε καταλαβαίνεις ότι ένας οδηγός πάει καλά όταν το όνομά του ακούγεται συχνά. Στην κατηγορία 125 Max, ο Χρήστος Σαγανάς έδειξε ότι δεν του λείπει ούτε η ταχύτητα, ούτε η ικανότητα στις μάχες.


Ο Σαγανάς έφτασε ως την 4η θέση στους προκριματικούς

Ήρθε 14ος στις κατατακτήριες δοκιμές. Στους προκριματικούς αγώνες, αυτούς που καθορίζουν την σειρά εκκίνησης του τελικού, πήρε μία 19η, μία 13η αλλά και μία 4η θέση με τον ταχύτερο γύρο του σκέλους. Στον ημιτελικό εκκίνησε από την 9η θέση και αρχικά διατηρήθηκε στις παρυφές της 10άδας. Έδωσε μάχες, έπεσε πιο πίσω, ανέβηκε πιο ψηλά, αλλά τελικά τερμάτισε στην θέση από την οποία εκκίνησε. Αυτό το αποτέλεσμα του έδωσε την 17η θέση στο grid των 36 οδηγών. Στον τελικό είχαμε μία από τα ίδια. Κέρδισε κάποιες θέσεις στην αρχή αλλά μια επαφή τον έριξε εκτός 20άδας. Πάλεψε και ξανακέρδισε θέσεις, τερματίζοντας στην 19η, όταν μετά το τέλος του αγώνα επιβλήθηκαν κάποιες ποινές για αντιαθλητική οδήγηση, ανέβηκε στη 14η, σε μια κατηγορία με 72 συμμετοχές.


Ο Βασιλέρης είναι έμπειρος από αγώνες σε υψηλό επίπεδο, οδήγησε γρήγορα και μυαλωμένα

Στην DD2 ο Άκης Βασιλέρης διαχειρίστηκε με ωριμότητα και πείσμα τον αγώνα για να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα. Ξεχώρισε για την ικανότητα και την ταχύτητά του στη βροχή. Αλλά έμπλεξε σε κυκλοφορία και δεν είχε καθαρό γύρο στις κατατακτήριες. Με χρόνο 5 δέκατα πιο αργό από τον πρώτο πήρε την 15η θέση στο group του και την 25η στην συνολική κατάταξη. Εκκινώντας από εκεί τους προκριματικούς, πέτυχε έναν τερματισμό στην 10η θέση, άλλον έναν στην 25η αλλά είχε και μία εγκατάλειψη. Βρέθηκε στην 46η θέση της κατάταξης μετά τους προκριματικούς, αλλά με μία 16η θέση στον ημιτελικό κατάφερε να προκριθεί, έστω κι αν θα εκκινούσε πολύ πίσω, στην 31η θέση. Οδηγώντας όμως με ταχύτητα και μυαλό, απέφυγε τα μπλεξίματα, έδωσε μάχες και έφτασε στην 19η θέση μεταξύ 72 αντιπάλων. Κέρδισε τρεις θέσεις ακόμη μετά την επιβολή των ποινών, επιστρέφοντας τελικά με την 16η στις αποσκευές του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube