Ράλι Παλλάδιο: Νικητές οι Ζάχος – Παναγιωτούνης

Ράλι Παλλάδιο: Νικητές οι Ζάχος – Παναγιωτούνης

Ο Νίκος Ζάχος με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη και όπλο το Mitsubishi Evo VI της κατηγορίας Α8 πήρε τη νίκη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Ο αγώνας είχε επτά ειδικές (6 επαναλαμβανόμενες + 1) και συμμετείχαν 58 πληρώματα, αριθμός ικανοποιητικός δεδομένων των οικονομικών συνθηκών. Κέντρο του αγώνα ήταν και πάλι φέτος, μετά από διάλειμμα ενός έτους, η Νέα Πέραμος, όπου βρισκόταν η εκκίνηση, ο τερματισμός και το service park.

Όλη την εβδομάδα πριν τον αγώνα ο καιρός ήταν το μεγάλο ερωτηματικό. Οι άστατες συνθήκες των προηγούμενων ημερών συνεχίστηκαν και κατά την ημέρα του αγώνα. Η βροχή κράτησε λίγο, αρκετά όμως ώστε το οδόστρωμα να παραμένει βρεγμένο στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, με την πρόσφυση να αλλάζει από στροφή σε στροφή.

Ο ταχύτατος Νίκος Ζάχος, βετεράνος οδηγός καρτ, διαχειρίστηκε με μαεστρία τις ύπουλες μικτές συνθήκες. Μαζί με τον συνοδηγό του, Ηλία Παναγιωτούνη, έκαναν τις σωστές επιλογές σε σχέση με τα λάστιχα και κινήθηκαν ταχύτατα, κλειδώνοντας τη νίκη.


Οι Μιχάλης και Παναγιώτης Ευθυμίου με το Escort WRC κέρδισαν μια ειδική και τερμάτισαν στην 2η θέση του αγώνα

Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Μιχάλης και Παναγιώτης Ευθυμίου, με το γνωστό Ford Escort WRC της οικογένειας, γράφοντας τον πρώτο χρόνο σε μία ειδική. Το βάθρο της γενικής συμπλήρωσαν οι Νικολόπουλος – Τσιάπας, επίσης με Mitsubishi Evo VI Α8. Πρώτοι στη Ν4 και 4οι γενικής τερμάτισαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, με Mitsubishi Evo IX.


Οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με το Mitsubishi Evo IX, πρώτοι Ν4 και 4oi γενικής


Οι Αναδιώτης - Μακρίνος, πρώτοι στα προσθιοκίνητα με το Renault Clio Sport

Στα προσθιοκίνητα της κατηγορίλας F2 τη νίκη πήραν οι Αναδιώτης – Μακρίνος με Renault Clio Sport. Την δεύτερη θέση της κατηγορίας πήρε ο έτερος Ζάχος, ο Βασίλης, με συνοδηγό τον Βαγγέλη Ασπρόμουγγο και ένα Citroen C2 R2. Το πλήρωμα του Citroen εντυπωσίασε στο πρώτο loop, με αποκορύφωνα την 2η θέση γενικής στην ειδική Νέος Άγ. Ιωάννης. Όμως στο δεύτερο loop αντιμετώπισαν πρόβλημα με το διαφορικό και έχασαν χρόνο. Στην 3η θέση τερμάτισαν ο Αργύρης και Παναγιώτης Μουστάκας με το Chevrolet Aveo της κατηγορίας Α5 και στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Ζακχαίος – Κουζιώνης με το Citroen Saxo VTS της Ν2.


Οι Ζάχος Β. και Βαγγέλης Ασπρόμουγγος, 2οι στην F2, εντυπωσίασαν με την ταχύτητά τους μέχρι ένα πρόβλημα με το διαφορικό να τους υποχρεώσει να κόψουν ρυθμό

Εκτός από το κύπελλο ασφάλτου, ο αγώνας αυτός ήταν προσμετρούσε και στο κύπελλο των ιστορικών. Στην κατηγορία που οι θεατές αγαπούν ιδιαίτερα, πρώτοι αναδείχτηκαν οι Γιόβας – Γρηγοριάδης, με Audi 80 GT. Τους ακολούθησαν στην δεύτερη θέση οι Μυλωνάς – Καλοπήτας με Toyota Corolla, ενώ ένα ακόμη Audi 80 GT, αυτό των Χωριανόπουλου – Φωτεινόπουλου, συμπλήρωσε το βάθρο της κατηγορίας.


Οι Γιόβας - Γρηγοριάδης με το Audi 80 GT πρώτοι στα Ιστορικά

Photo: Μάρκος Καπετανάκης – automotopatras.gr

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube