Ο Ν. Παυλίδης στο 86ο Rally Monte Carlo

Ο Ν. Παυλίδης στο 86ο Rally Monte Carlo

Στο 86ο Rally Monte Carlo συμμετείχε και ο συμπατριώτης μας Ν. Παυλίδης, με Peugeot 208 R2. Πώς βίωσε ο ίδιος τον δύσκολο και παγωμένο αγώνα;

Στο, κατά γενική ομολογία, δυσκολότερο Rally Monte Carlo των τελευταίων ετών, εναρκτήριο αγώνα του WRC 2018, συμμετείχε και ο Νίκος Παυλίδης.

Για την περίσταση βρέθηκε στο μπάκετ ενός Peugeot 208 R2, με συνοδηγό τον Allan Harryman. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ταχύτητά του, σε σχέση με την προηγούμενη συμμετοχή του στον αγώνα, το 2015. Και τελικά κατέκτησε την 7η θέση της κατηγορίας RC4 και την 27η γενικής, σε σύνολο 47 πληρωμάτων που κατάφεραν να τερματίσουν στον αγώνα της Νότιας Γαλλίας.

«Δεδομένου ότι βελτιώσαμε κατά 1"-1,5"/km τους χρόνους μας [σε σχέση με το 2015], είμαι ικανοποιημένος με την απόδοσή μας», είπε ο Νίκος Παυλίδης, έπειτα από έναν αγώνα που είδε τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών, συμπεριλαμβανομένου και του νικητή Sebastien Ogier, να βγαίνουν από τον δρόμο τουλάχιστον μία φορά. Ήταν αναπόφευκτο, στις εναλλασσόμενες συνθήκες του αγώνα, να βρεθούν όλοι κάποια στιγμή με λάθος ελαστικά, σε λάθος επιφάνεια.

«Οι συνθήκες του αγώνα ήταν πολύ δύσκολες», συνέχισε ο Παυλίδης. «Η πρώτη μέρα, για παράδειγμα, είχε 67 km ειδικών, και τα πέντε ήταν κατηφορικά με πάγο. Ήταν αδύνατον να βάλουμε ελαστικά χιονιού, διότι δεν θα άντεχαν, συνεπώς αναγκαστικά όλοι κάναμε αυτά τα πέντε χιλιόμετρα με… σλικ πάνω στον πάγο. Γλιστρούσε τόσο πολύ, που αναπόφευκτα όλοι είχαμε εξόδους, ακόμα και με 1 km/h. Ήταν πολύ δύσκολο να κινούμαστε τόσο αργά, διότι φυσικά νιώθαμε ότι χάναμε πάρα πολύ χρόνο, αλλά φάνηκε στο τέλος ότι όλοι οδήγησαν σ' αυτά τα πέντε χιλιόμετρα το ίδιο αργά».



«Η δεύτερη μέρα είχε πολλή βροχή και όλοι αγωνιστήκαμε με βρόχινα, ενώ η τρίτη μέρα είχε χιόνι κι επίσης δεν είχαμε αμφιβολία για την τοποθέτηση ελαστικών με καρφιά. Η μόνη μέρα που υπήρξε αμφιβολία για την επιλογή ελαστικών ήταν η τέταρτη: για τη στεγνή 2η Ειδική θα μπορούσαμε να είχαμε βάλει σλικ, όμως μετά ακολουθούσε η παγωμένη κάθοδος της [πρώην] Col de Turini. Ωστόσο, εμείς δεν είχαμε κανέναν απολύτως λόγο να ρισκάρουμε, διότι ο μπροστινός μας στην κατάταξη απείχε αρκετά».

Ο Έλληνας οδηγός κατέληξε: «Ήταν ένας πάρα πολύ κουραστικός αγώνας, με πολλά χιλιόμετρα και συναγωνισμό και πολύ λίγο ύπνο. Παρότι ήταν τόσο δύσκολες οι συνθήκες, ευχαριστηθήκαμε πολύ τη συμμετοχή μας στον αγώνα -άλλωστε γι' αυτό είχαμε πάει εκεί. Διαφορετικά θα επιλέγαμε ένα ράλι με πιο εύκολες συνθήκες!».



[Πηγή: OMAE]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube