Main menu

Θοδωρής Τσίκας
Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 - 1:49μμ

Μια BMW M4 CS το έπαθλο του Mark Marquez

Επειδή πέτυχε τις περισσότερες pole position μέσα στη χρονιά
Για 15η συνεχόμενη χρονιά η BMW επιβραβεύειτον αναβάτη με τις περισσότερες pole position στο MotoGP.
 
Νικητής της σεζόν αναδείχθηκε ο Marc Marquez, ο οποίος πήρε και το πρωτάθλημα και το έπαθλό του για το 2017 ήταν μια BMW M4 CS.
Να θυμίσουμε ότι ο Marquez είχε κερδίσει και πέρισυ παίρνοντας σαν έπαθλο μια BMW M2 Coupe.
 
 
Η BMW προσφέρει εδώ και καιρό μια αναβαθμισμένη έκδοση της Μ4, με ισχύ αυξημένη από τους 431 στους 450 ίππους και αρκετές αλλαγές σε ουσία και εμφάνιση. Όμως η γερμανική εταιρία μάλλον θεώρησε ότι αυτή η λύση δεν καλύπτει επαρκώς το κενό μεταξύ της βασικής Μ4 και της κορυφαίας, περιορισμένης παραγωγής Μ4 GTS. Έτσι για να γεφυρώσει το χάσμα, αλλά και να ικανοποιήσει όσους δεν πρόλαβαν να αγοράσουν μια GTS, η BMW λάνσαρε την M4 CS.
 
 
Η BMW M4 CS διαφοροποιείται χάρη στον ξεκάθαρα σπορ χαρακτήρα της και την υιοθέτηση των καλύτερων διαθέσιμων λύσεων σε κάθε τομέα. Η ισχύς του 3λιτρου biturbo φτάνει τους 460 PS, και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9’’, ενώ χάρη στο στάνταρ M Driver’s Package ο κόφτης τελικής βρίσκεται στα 280 km/h (αντί για 250).

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία