Main menu

Drive
Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017 - 12:31μμ

Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017, στη Λάρισα αυτό το Σαββατοκύριακο

Ένας αγώνας με διττό χαρακτήρα, αφού εκτός από το Έπαθλο Ιστορικών Αυτοκινήτων Regularity της FIA, προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Με επίκεντρο τη Λάρισα και σε εξαιρετικές διαδρομές της Θεσσαλίας θα διεξαχθεί τις επόμενες ημέρες το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας, με συνολικά 59 πληρώματα να δηλώνουν το «παρών» σε έναν αγώνα γιορτή.

Ο αγώνας ουσιαστικά θα ξεκινήσει σήμερα, Παρασκευή 13 Οκτωβρίου στις 19:00, με την τελετή εκκίνησης εμπρός από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας. Πρώτα θα περάσουν τη ράμπα τα 30 κλασικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, που συμμετέχουν στον αγώνα στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), καθώς και του αντίστοιχου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Ανάμεσά τους, ο Christian Crusifix.

O Βέλγος οδηγός της Ford Anglia του 1960 μπορεί να έχει κατακτήσει ήδη τον ευρωπαϊκό τίτλο, δεν ισχύει όμως το ίδιο για τον συνοδηγό του, Joseph Lambert. O ίδιος θα «λύσει τις διαφορές» του με τον Ιταλό Fabrizio Farsetti που θα πλοηγήσει τον Massimo Mascagni με την Porsche 911 Coupe του 1974 στη διαδρομή των 516 χιλιομέτρων. Απέναντί τους, ανοιχτούς λογαριασμούς έχουν και πληρώματα που συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, μιας που εκεί η υπόθεση «τίτλος» παραμένει ανοιχτή μεταξύ των πρωτοπόρων μέχρι στιγμής Γιώργου και Νίκου Οικονόμου (Ford Escort MKII - 1978) και των Τάσου Δούρου - Γιώργου Μποζιονέλου (BMW 1502 - 1975), αλλά και Νίκου Αρβανίτη - Ιωάννας Χαραλαμπάκη (Lancia Fulvia 1.3 S Coupe - 1972).

Αντίστοιχα, το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος προσμετρά τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο και στο Πρωτάθλημα και τα Κύπελλα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, όπως και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Κάπως έτσι, στις πέντε επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της Θεσσαλίας αναμένεται η μάχη ακόμα 28 πληρωμάτων, με το βλέμμα στραμμένο στη μάχη για την κατάκτηση του τίτλου του Πρωταθλητή Ελλάδος. Δύο πληρώματα χωρίζονται από μόλις ενάμιση βαθμό στην κατάταξη και κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις για το τελικό αποτέλεσμα.

Οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χρήστος Δήμος, νικητές στο «ελληνικό» Ράλλυ Ακρόπολις και στο Δ.Ε.Θ., θα ξεκινήσουν ως το φαβορί με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5. Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2003, εκτός από την υπέρ του βαθμολογική διαφορά, έχει ως πλεονέκτημα την εμπειρία, αλλά και την ταχύτητά του στην άσφαλτο. Απέναντί τους, ο Γιάννης Μπαντούνας με τον Κώστα Σούκουλη και το Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, δεν παύουν να διατηρούν ελπίδες.



Ανάλογα μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται και αναφορικά με τη διεκδίκηση του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, με κάθε σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος να προσμετρά ξεχωριστά στο θεσμό. Επικεφαλής στη βαθμολογία είναι ο Ποσειδώνας Γόριτσας με Mitsubishi Lancer EVO X και συνοδηγό του τον Απόστολο Σπύρου. Μεγάλοι τους αντίπαλοι θα είναι οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος με το εντυπωσιακό Skoda Fabia S2000, των οποίων οι χρόνοι φυσικά θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον σε επίπεδο γενικής απέναντι σε αυτούς του Σωκράτη Τσολακίδη. Παράλληλα, στη μάχη των δικίνητων του Κυπέλλου Β. Ελλάδος, με ενδιαφέρον αναμένουμε τις επιδόσεις των Γιάννη Πλάγου-Άλκη Ρέντη με το Honda Civic Type R, των Νίκου και Βασίλη Καραθανάση με ίδιο αυτοκίνητο, όπως και των Γιώργου Γεροδήμου-Σωτήρη Γρηγορίου με Opel Astra OPC.

Φυσικά, το δικό τους χρώμα στον αγώνα θα δώσουν και οι συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, με την Porsche 911 των Φραγκίσκου Σταφυλοπάτη και Νικόλα Μαργέτη να ξεχωρίζει. Από την κατηγορία περιμένουμε εντυπωσιακά περάσματα, με πληρώματα όπως αυτά των Βασίλη Πόλιτο-Άσιας Τσιφάκη (Datsun 510 SSS), αλλά και Κώστα Μυλωνά-Γιάννη Καλοπίτα (Τοyota Corolla E30), Κώστα Αργυρίου-Αποστόλη Πάλλα (Toyota Corolla AE92) να εγγυώνται πλούσιο θέαμα.

Το καθαρά αγωνιστικό μέρος των αυτοκινήτων Ράλλυ θα ξεκινήσει στις 8:30 το πρωί του Σαββάτου, με την αναχώρηση των αυτοκινήτων από τη Σκεπαστή Αγορά στη Λάρισα, όπου βρίσκεται και το Service Park, με κατεύθυνση την Ε.Δ. Πυργετός 1. Σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, ο αγώνας τους θα βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, αφού οι πρώτες τους κρυφές χρονομετρήσεις θα ξεκινήσουν αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, σε μια διαδρομή 50 km που θα τους οδηγήσει στα Αμπελάκια, πριν επιστρέψουν για διανυκτέρευση στη Λάρισα.

Συμμετοχές, ωράρια, χάρτες και περισσότερες πληροφορίες για τον αγώνα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα historic.rallyofgreece.gr.

[Πηγή: OMAE]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία