Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Κυριακή, 16 Ιουλίου 2017 - 12:33μμ

Η Porsche μπορεί να σκοτώσει το Le Mans και την… Toyota

Η απόφαση της Porsche για το μέλλον του προγράμματος LMP1 στο WEC θα κρίνει το μέλλον της μεγάλης κατηγορίας του Le Mans. Και της Toyota.

Η Porsche αποκάλυψε ότι θα αποφασίσει για το μέλλον του προγράμματος LMP1 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής πριν το τέλος του μήνα.

Η συζήτηση αυτή ανοίγει λίγες μέρες μετά από φήμες που κυκλοφόρησαν ότι η Porsche ίσως σκέφτεται να εγκαταλείψει το WEC και την μεγάλη κατηγορία LMP1 του Le Mans. Και ποια μπορεί να είναι η επόμενη μέρα; Υψηλόβαθμα στελέχη εθεάθησαν στο Παρίσι και στο Βερολίνο, στα ePrix, τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula E. Ενώ άλλες πληροφορίες έκαναν λόγο για την πιθανότητα η Porsche να μπει στην F1 ως προμηθευτής κινητήρων.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Porsche, Andreas Seidl στο Nurburgring όπου σήμερα γίνεται ένας ακόμη αγώνας του WEC για το 2017 δήλωσε: «Θα πάρουμε μια απόφαση πριν το τέλος Ιουλίου». Αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει άλλες σκέψεις του. Η Porsche θεωρητικά έχει συμβόλαιο με το WEC ως το τέλος και της σεζόν 2018, σύμφωνα με την απόφαση που έλαβε τον Αύγουστο του 2015 για επέκταση του αρχικού τριετούς προγράμματος που περιελάμβανε τις σεζόνε 2014-2016.

Η απόφαση αυτή της Porsche επηρεάζει φυσικά και την Toyota. Η οποία δεν έχει λόγο να συνεχίσει ένα πανάκριβο πρόγραμμα LMP1 για να τρέχει μόνη της, χωρίς ανταγωνισμό. Με τις παρούσες συνθήκες, η συμφωνία της ιαπωνικής εταιρείας την δεσμεύει ως και τη σεζόν του 2019.

«Προς το παρόν, με ό,τι έχουμε ως δεδομένο, είμαστε εδώ και θα είμαστε και τον επόμενο χρόνο», δήλωσε ο Pascal Vasselon, τεχνικός διευθυντή της Toyota Motorsport GmbH. Αλλά η ενδεχόμενη απομάκρυνση της Porsche θα υποχρεώσει τους Ιάπωνες σε αλλαγή στάσης: «Θα αναγκαστούμε να ξανασκεφτούμε την στρατηγική μας αν οι συνθήκες αλλάξουν. Προφανώς θέλουμε ανταγωνισμό για να τρέχουμε. Αλλά δεν μπορώ να κάνω σενάρια πάνω σε υποθέσεις. Ας περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα», κατέληξε ο Vasselon. Ο οποίος δήλωσε αισιόδοξος πως νέοι κατασκευαστές θα μπουν στο WEC όταν εφαρμοστούν από το 2020 οι νέοι κανονισμοί που συζητήθηκαν την εβδομάδα του Le Mans.

Πηγή Autosport

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία