H “M Branding” υποστηρίζει τον θεσμό του νέου Πρωταθλήματος Ενιαίου 2017

H “M Branding” υποστηρίζει τον θεσμό του νέου Πρωταθλήματος Ενιαίου 2017

Εκτός από νέο αυτοκίνητο και νέους οδηγούς, το Ενιαίο εμπνέει και άλλους φορείς να υποστηρίξουν τους αγώνες αυτοκινήτου. Με τον τρόπο τους.

Η εταιρεία “MAZI product+customized design” δραστηριοποιείται ενεργά στον χώρο του βιομηχανικού και τεχνικού σχεδιασμού, της  ταυτότητας  προϊόντος  και του σχεδιασμού ειδικών κατασκευών από το 2006, έχοντας στο ενεργητικό της μεγάλο φάσμα πετυχημένων έργων και συνεργασιών.

Από φέτος αποφάσισε να εμπλακεί και με τον αγαπημένο κόσμο των motorsports και ειδικότερα του branding, της  εικόνας  ουσιαστικά κάθε αγωνιζόμενου, ομάδας ή οργάνωσης προς το κοινό. Η νέα υπηρεσία υπό την ονομασία “MBranding” εμπεριέχει τον εξωτερικό σχεδιασμό των αγωνιστικών οχημάτων (livery design) ανάλογα με τις ανάγκες και τους χορηγούς,  με σκοπό την ανάδειξη αλλά και την προσέλκυσή τους . Ταυτόχρονα η εταιρεία αναλαμβάνει την προσαρμογή των λογότυπων και των χρωμάτων στον ρουχισμό,  ενώ ταυτόχρονα σχεδιάζει και ειδικές κατασκευές επικοινωνίας και παρουσίας όπως  stands προώθησης υλικού έως motorhomes, επιβλέποντας και την κατασκευή τους όπου απαιτείται. Με την ολοκλήρωση  της συνεργασίας κάθε πελάτης μπορεί να διαθέτει ένα πλήρες φάσμα εικόνων , animation,  σκίτσων και κάθε άλλης μορφής οπτικής επικοινωνίας, ισχυροποιώντας την θέση του στην διαδικασία διεκδίκηση σοβαρής χορηγίας.

Αφορμή για την έναρξη της δραστηριότητας της “MBranding” στάθηκε η προσπάθεια του ΣΟΑΑ για την δημιουργία του πρωταθλήματος Ενιαίου. Μια μορφή αγώνων που θεωρείται ως η πιο δίκαιη, και στην οποία ο Θάνος Ζιώζιας, εμπνευστής του “M Branding” και ιδιοκτήτης της εταιρείας έχει εμπλακεί προσωπικά κατά το παρελθόν ως οδηγός.

Ύστερα από συνεννόηση με τον κύριο Νικόλα Περατινό – υπεύθυνο του φετινού εγχειρήματος του Ενιαίου με το νέο Skoda Fabia – η “M Branding” ανακοινώνει ότι για τη σεζόν 2017 και ειδικά για τον θεσμό προσφέρει δωρεάν  την υπηρεσία σχεδιασμού των αγωνιστικών χρωμάτων σε δύο από τους συμμετέχοντες. Δύο οδηγοί που ανήκουν στην κατηγορία των νέων, θα λάβουν, μετά από συνεννόηση, τρεις διαφορετικές σχεδιαστικές προτάσεις,  με σκοπό την προσέγγιση χορηγού. Ομοίως  θα δημιουργηθεί και  το τελικό σχέδιο με το οποίο θα συμμετέχουν τελικά στο πρωτάθλημα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube