H εμπειρία rallycross μέσα από την Team Peugeot Hansen

H εμπειρία rallycross μέσα από την Team Peugeot Hansen

Ζήσαμε ένα αγωνιστικό τριήμερο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIA World RX μέσα από την Team Peugeot Hansen.

Καλεσμένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας, ζήσαμε τον πρώτο αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος FIA World RX μέσα από τη φιλόξενη Team Peugeot Hansen.

Από πέρσι, λίγες μέρες ύστερα από την ανακοίνωση της συμμετοχής του Sebastien Loeb στο rallycross, είχαμε ζητήσει αυτή την αποστολή. Τελικά, οι συνθήκες ωρίμασαν, οι πλανήτες ευθυγραμμίστηκαν και το πρότζεκτ υλοποιήθηκε με αφορμή τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν στη γνώριμη πια πίστα της Βαρκελώνης, χάρη στο γραφείο Τύπου της ελληνικής αντιπροσωπείας που συμμερίζεται τον ενθουσιασμό μας και τον υποστηρίζει εμπράκτως. «Μου τους έδωσαν όλους; Θα προλάβετε;», έλεγε το mail με ύφος σχεδόν απολογητικό, επειδή η απάντηση ήταν θετική και για τις πέντε συνεντεύξεις που ζητήσαμε. Μακάρι να ήταν αυτά τα προβλήματά μας.

Καφές με τους Hansen
Το μεσημέρι της Παρασκευής που φτάσαμε στην πίστα, ο χώρος των paddocks θύμιζε μελίσσι. Ενώ οι κινητήρες δεν είχαν πάρει μπροστά, όλοι ήταν απασχολημένοι με κάτι. Το βοηθητικό προσωπικό συνέχιζε να στήνει τέντες, χώρους υποδοχής, να αναρτά πανό χορηγών, κ.λπ. Ενώ οι μηχανικοί έκαναν ελέγχους και φρόντιζαν τα αυτοκίνητα για τον τεχνικό έλεγχο. Αυτός ήταν και ο μόνος λόγος για τον οποίο πήραν εμπρος τα μοτέρ.



Από το χώρο φιλοξενίας κάθε ομάδας μπορείς να καταλάβεις πολλά. Όπως ας πούμε γιατί όλοι τρέμουν την Volkswagen και την Audi. Το μπάτζετ τους, δηλαδή. Στη Ford η ατμόσφαιρα είναι πιο… funky. Δυνατά η μουσική, στραβά το καπέλο, χαμηλοκάβαλο το παντελόνι. Στην Team Peugeot Hansen, οι τόνοι είναι πιο χαμηλοί. Αντικατοπτρίζουν την ευγένεια και τους καλούς τρόπους του Kenneth και της Susann Hansen που είναι οι οικοδεσπότες μας γι’ αυτό το τριήμερο.

Ο Kenneth, ως οδηγός, ίδρυσε αυτή την ομάδα και άρχισε να τρέχει αγώνες rallycross στη Σουηδία το 1993 και τέσσερα χρόνια αργότερα έκανε την πρώτη του διεθνή εμφάνιση. «Στην αρχή έκανες τα πάντα μόνος», λέει ο Kenneth. «Ύστερα, όσο μεγάλωνε η ομάδα, χρειαζόταν να κάνω όλο και περισσότερα πράγματα. Με την Susann γνωριστήκαμε στην πίστα, ήταν και εκείνη οδηγός. Αποφασίσαμε να συνεχίσουμε μαζί, ως συνεργάτες και οικογένεια». Είναι το σημείο που μπαίνει και η ίδια στην κουβέντα: «Φάνηκε ότι ήταν ένας πετυχημένος συνδυασμός. Μας βοήθησε το ότι είμαστε οικογένεια να αφοσιωθούμε σε αυτό που κάνουμε και να πετύχουμε. Διότι κανείς από τους δύο δεν νιώθει τύψεις ούτε ψάχνει δικαιολογίες για τα πολλά ταξίδια και τις τόσες μέρες απουσίας από το σπίτι. Διότι αυτό είναι το σπίτι μας. Όταν κάναμε τα παιδιά, είπαμε ΟΚ, είμαστε τέσσερις τώρα. Τα είχαμε μαζί μας πάντα. Ήταν αυτός ο τρόπος ζωής μας».

Ο Kenneth αγωνιζόταν στην κορυφαία κατηγορία των Supercars με Citroen, οπότε είχε έτσι κι αλλιώς μια συνεργασία με το Groupe PSA. Αλλά δεν έπαιξε κανένα ρόλο αυτό στο ξεκίνημα της συνεργασίας του με την Peugeot. «To 2013 ήρθε ο Bruno Famin και μας βρήκε στην πίστα Loheac στη Γαλλία. Μας είπε ότι η Peugeot ενδιαφέρονταν να μπει στους αγώνες rallycross και ήταν καλό το timing διότι η Citroen εκείνη την εποχή είχε αποφασίσει να αποτραβηχτεί για να αφιερώσει περισσότερους πόρους στο WTCC. Παρότι και οι δύο εταιρείες ανήκουν στον ίδιο όμιλο, αυτό δεν έπαιξε κανέναν ρόλο στη μετάβαση της δικής μας συνεργασίας. Ήταν ξεχωριστές συζητήσεις».


Η Susann Hansen, οδηγός κάποτε και η ίδια, γνώρισε τον Kenneth στην πίστα. Και αποφάσισαν να πορευτούν μαζί στη ζωή και στη δουλειά.

Η ομάδα από οικογενειακή εξελίχθηκε σε εργοστασιακή. Πόσο ομαλή ήταν η μετάβαση; «Πριν, η διαδικασία λήψης μιας απόφασης αφορούσε εμένα και τον Kenneth», λέει η Susann. «Τώρα εμπλέκονται περισσότεροι άνθρωποι. Είναι πιο περίπλοκο. Αλλά αυτό μας κάνει και πιο δυνατούς. Διότι έχουμε περισσότερη πνευματική ισχύ, ταλαντούχους μηχανολόγους και μηχανικούς, ικανότατα στελέχη στην επικοινωνία. Όλο αυτό μας βοηθά να μεγαλώσουμε αυτή την οικογένεια. Η τεχνογνωσία της Peugeot σε διάφορα επίπεδα, μας δίνει ισχύ. Η εξέλιξη ήρθε αργά, βήμα βήμα. Και ίσως γι’ αυτό δεν έχει αλλοιώσει το χαρακτήρα της ομάδας.

Η Susann Hansen συνεχίζει χειμαρρώδης: «Η έλευση του Sebastien, ήταν κάτι εκπληκτικό. Δίνει κίνητρο και ενέργεια σε όλους τους ανθρώπους της ομάδας να ξέρεις ότι έχεις τον καλύτερο οδηγό του κόσμου. Και είναι το σημείο αναφοράς για τους υπόλοιπους οδηγούς. Που τυχαίνει να είναι τα παιδιά μας: Ο Kevin και ο Timmy. Δεν έχουν φυσικά το βιογραφικό του Sebastien. Μαθαίνουν από εκείνον και συγκρινόμενοι μαζί του αποδεικνύουν ότι αξίζουν τη θέση τους».

Το ζήτημα αφορά τον Kenneth, ο οποίος εξειδικεύεται στην ανάπτυξη νέων ταλέντων. Ο οποίος θίγει ένα πολύ λεπτό ζήτημα: «Παρότι είναι δική μας η ομάδα, δεν είναι αυτονόητο ότι ο Timmy και ο Kevin έχουν και θα έχουν θέση. Συζητήσαμε πολύ με τον Bruno (Famin, διευθυντή της Peugeto Sport) για τους οδηγούς και ευτυχώς είναι καλοί οι γιοι μας και συμφωνήσαμε ότι αξίζουν. Αλλά έπρεπε να κερδίσουν τη θέση τους. Αλλιώς εγώ ο ίδιος θα έπαιρνα την απόφαση ότι δεν κάνουν γι’ αυτή τη δουλειά. Και μπορεί να οδηγούσαν για άλλη ομάδα ή και καθόλου. Διότι η ομάδα έχει στόχους. Και οι οδηγοί θα πρέπει να είναι σε θέση να τους εκπληρώσουν.

Εσωτερικές υποθέσεις
Η συζήτησή μας διακόπτεται για λίγο, προκειμένου ο Kenneth και η Susann να συμμετάσχουν σε ένα μίτινγκ οργάνωσης της στρατηγικής του αγώνα με τους οδηγούς, τους spotters, τον τεχνικό διευθυντή και το διευθυντή της Peugeot Sport Bruno Famin. Έχουμε πει αρκετά. Θα μπορούσε αυτή η συνέντευξη να θεωρηθεί ολοκληρωμένη. Αλλά φαίνεται πως τους αρέσει η κουβέντα μας και τέλος πάντων έχουν την ευγένεια να μας ζητήσουν να μείνουμε για να συνεχίσουμε. Και μάλιστα μας εμπιστεύονται να μείνουμε στο χώρο και να παρακολουθήσουμε την συνάντησή τους.



Όταν η Susann επιστρέφει στο τραπέζι μας, παρατηρώ κάτι που μου έκανε εντύπωση. Υπενθύμιζε νωρίτερα σε οδηγούς και spotters τον Joker lap. Το αυτονόητο. Λες και μιλούσε σε ανθρώπους που έρχονταν πρώτη φορά σε αγώνα rallycross. «Ειδικά στον πρώτο αγώνα, πρέπει να ξυπνήσεις όλα τα κέντρα του εγκεφάλου. Να φέρεις μπροστά όλη τη πληροφορία. Όταν λειτουργείς υπό πίεση, το τελευταίο πράγμα που άκουσες είναι το πρώτο που θυμάσαι», εξηγεί χαμογελαστά.

Τους ρωτάμε αν είναι ευχαριστημένοι από την εξελικτική πορεία του σπορ, το οποίο είναι προφανώς σε πορεία ανάπτυξης. Έτσι φαίνεται σε όλους εμάς του εξωτερικούς παρατηρητές, αλλά όσα ξέρει ο νοικοκύρης…

«Ήμασταν η πρώτη ομάδα που υποστηρίξαμε την IMG. Ξέραμε ότι το σπορ θα αναπτυχθεί. Και ότι αυτό θα είναι γενικά καλό, αλλά η αλλαγή θα παρασύρει και κάποια πράγματα που τα ζήσαμε στο παρελθόν και μας άρεσαν. Είναι ωραίο να βρίσκεσαι εδώ την ώρα που το σπορ μεγαλώνει και γίνεται παγκοσμίως γνωστό. Έστω κι αν χάνεται κάπως ο ρομαντισμός, καθώς γίνεται πιο επαγγελματικό, πιο αυστηρό», λέει ο Kenneth.

«Φέτος το rallycross γίνεται 50 χρόνων. Ο πρώτος αγώνας έγινε το 1967», συμπληρώνει η Susann. «Αλλά το timing είναι ιδανικό. Διότι η κοινωνία σήμερα θέλει γρήγορα πράγματα. Και αυτό το φορμάτ αγώνα ταιριάζει πολύ στην εποχή. Είναι έντονο, γρήγορο, άμεσο. Στο youtube σε 3,5 λεπτά βλέπεις όλη τη δράση. Μεταδίδεται εύκολα στην τηλεόραση και στα social media».

Η ανάπτυξη αυτή περιλαμβάνει την προσέλκυση εξαιρετικών οδηγών, ήδη καταξιωμένων από άλλες μορφές αγώνων, και την έμμεση για την ώρα συμμετοχή εργοστασίων. Είναι εφικτό σήμερα για μια ιδιωτική ομάδα να κερδίσει; Δεν είναι αγχωτικό το σπορ να εξαρτάται πλέον τόσο πολύ από τα χρήματα των εργοστασίων. Τι θα γίνει σε περίπτωση που ένα εργοστάσιο «τραβήξει την πρίζα» από το πρόγραμμα;


Ήταν σημαντικό να προσαρμοστεί αρμονικά ένας super star σαν τον Loeb σε μια οικογενειακή ομάδα, όπου οι άλλοι δύο οδηγοί είναι οι νεαροί και άνγωστοι στο ευρύ κοινό γιοι των ιδρυτών και ιδιοκτητών της.

«Έχουμε ζήσει το rallycross μόνο με ιδιωτικές ομάδες. Τώρα είμαστε σε μία μεταβατική περίοδο. Είμαστε στο όριο. Νομίζω ότι μια ιδιωτική ομάδα μπορεί ακόμα να διεκδικήσει κάποιους αγώνες. Αλλά για να έχεις σταθερή απόδοση και τη δυνατότητα εξέλιξης μέσα στη χρονιά, θα πρέπει να έχεις κάποιας μορφής υποστήριξη από κάποιο εργοστάσιο. Με την Peugeot, με τους πόρους και την τεχνογνωσία που έχουν, όχι μόνο στο rallycross αλλά και από άλλους τομείς, κερδίζεις γνώση και εμπειρία. Δεν χρειάζεται να ανακαλύπτουμε πράγματα, διότι πολύ απλά η πληροφορία υπάρχει κάπου και μπορούμε να την αντλήσουμε από το σύστημα».

Καθώς πλησιάζει η ώρα του τεχνικού ελέγχου, είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για το αυτοκίνητο και τους στόχους της ομάδας για το 2017. Που δεν είναι άλλοι από τους τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών. Η όψη τους αποπνέει αυτοπεποίθηση και ήρεμη δύναμη: «Η νίκη δεν είναι ζήτημα μόνο τεχνικών χαρακτηριστικών. Πρέπει να μεγιστοποιήσεις την απόδοσή σου σε κάθε τομέα. Να βελτιώσεις το αυτοκίνητο, τον κινητήρα, την ανάρτηση, την αεροδυναμική, να εκπαιδεύσεις τους οδηγούς, να τελειοποιήσεις τη συνεργασία με τους μηχανικούς, τη στρατηγική».

Κοινή προσπάθεια
Τι έχει αλλάξει σε σχέση με πέρσι; «Το περσινό αυτοκίνητο ήταν δύσκολο να βρεις το κατάλληλο στήσιμο για να κάνει καλούς χρόνους. Και δεν ήταν πολύ σταθερό στην απόδοσή του. Ήταν νευρικό στο όριο, μπορούσες να πάρεις ένα γρήγορο χρόνο, αλλά δεν γινόταν να πιέσεις σταθερά στον ίδιο βαθμό για πολλούς γύρους. Ήταν εύκολο να κάνεις λάθος. Και οι οδηγοί δεν είχαν αρκετή αυτοπεποίθηση. Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε, ένα αυτοκίνητο φιλικό που θα τους δίνει μεγαλύτερη σιγουριά να πιέσουν.

Επίσης, χρειαζόμασταν περισσότερη ταχύτητα. Όχι μόνο δύναμη. Είναι φαρδύτερο, με βελτιωμένη αεροδυναμική, πολλές μικρές λεπτομέρειες έχουν αλλάξει. Το σασί είναι ίδιο, η γεωμετρία διαφορετική».

Το αυτοκίνητο σχεδιάζεται από την Peugeot σε συνεργασία με την Hansen. Και συναρμολογείται από μηχανικούς της Hansen στη Σουηδία και στη Γαλλία. «Πέρσι είχα δοκιμάσει το αυτοκίνητο», λέει ο Kenneth. «Το φετινό όχι ακόμη. Με τα νέα συστήματα video πάντως έχω πολύ σαφή εικόνα για το τι κάνει ο οδηγός. Και ακούγοντας ταυτόχρονα τον κινητήρα καταλαβαίνω πολύ καλά τι έχουμε και τι μας λείπει».



Το τελευταίο πράγμα που ρωτάμε, ενώ οι μηχανικοί βγάζουν τα τρία 208 για βενζίνη (είναι ελεγχόμενη και δίνεται από τη διοργάνωση) και ζύγισμα, είναι η πρόβλεψη τους για το συσχετισμό δυνάμεων. «Πέρσι πιστεύαμε ότι ήμασταν δυνατοί, αλλά κάναμε λάθος. Οπότε θα είμαστε επιφυλακτικοί. Έχουμε κάνει καλή δουλειά, είμαι σίγουρος για αυτό. Αλλά δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι άλλοι. Έχουμε βελτιωθεί προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά αν αυτό το βήμα είναι αρκετό ή όχι, δεν μπορούμε ακόμη να το γνωρίζουμε. Άλλωστε δεν έχουμε σταματήσει, έχουμε κι άλλες ιδέες, συνεχίζουμε να φτιάχνουμε πράγματα και να δοκιμάζουμε», λέει ο Kenneth. Σαφώς πιο φορτισμένη συναισθηματικά η Susann κλείνει τη συζήτηση: «Μέσα μας πιστεύουμε ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά, είμαστε περήφανοι».

Πρώτη επαφή

Το επόμενο πρωί συναντάμε την ομάδα σχεδόν αξημέρωτα. Ακόμη και υπό πίεση παραμένουν ευγενείς και φιλόξενοι. Αλλά τώρα δεν είναι ώρα για κουβέντες. Έχουμε το προνόμιο να ζήσουμε μαζί τους αυτές τις λίγες στιγμές, πριν τα νέα αυτοκίνητα πατήσουν για πρώτη φορά πίστα σε αγωνιστικό διήμερο. Όπως συμφώνησαν στο μίτινγκ, πυροβολούν για δύο γύρους και επιστρέφουν για ρυθμίσεις. Το πρωινό κυλά απροβλημάτιστα. Με δουλειές ρουτίνας. Μικροαλλαγές στο set-up της ανάρτησης, καθώς άνθρωποι και μηχανές γνωρίζονται καλύτερα γύρο με το γύρο.

Το Peugeot έχει το πιο ήσυχο anti-lag σε σχέση με τα VW-Audi που ρίχνουν κανονιές. Συνολικά, το μοτέρ ακούγεται λιγότερο. Καταλαβαίνεις πάντως την διαφορά στη χαρτογράφηση, από το safe mode των πρώτων γύρων στη πιο επιθετική λειτουργία των επόμενων. Αλλάζει ο ήχος, ανεβαίνουν οι στροφές. Το αυτοκίνητο φαίνεται πιο εκλεπτυσμένο στις αντιδράσεις του. Με γυμνό μάτι τουλάχιστον, φαίνεται να παίρνει μικρότερη κλίση. Δεν ανασηκώνεται τόσο στο γκάζι, βουτά λιγότερο λιγότερο στα φρένα. Και δεν ξεκολλά τόσο εύκολα στην άσφαλτο σε σχέση με τα Polo, Focus και S1.



Ύστερα από την πρώτη σειρά κατατακτήριων αγώνων ο Timmy Hansen είναι στην έκτη θέση, ο Loeb στην ένατη και ο rookie 18χρονος Kevin στην ενδέκατη. Την πρώτη 5άδα έχουν καταλάβει δύο VW, δύο Ford και ένα Audi.

Ύστερα από και τη σειρά αγώνων του Q2, ο πιτσιρικάς Kevin είναι τέταρτος, μία θέση εμπρός από τον αδελφό του. Και ο Loeb έβδομος. Ο οποίος κέρδισε το σκέλος του, οδηγώντας με μαεστρία στη βροχή που στο μεταξύ άρχισε να πέφτει, κάνοντας τη διαδρομή πίστα πατινάζ.

Η πρώτη μέρα έχει κυλήσει σχεδόν ιδανικά. Μιλώντας με τον Bruno Famin, είναι ευχαριστημένος, αλλά οι μικτές συνθήκες λόγω της βροχής δεν επιτρέπουν συγκρίσεις σε απόλυτο ρυθμό σε σχέση με τον ανταγωνισμό. «Είμαστε εκεί», λέει ο διευθυντής της Peugeot Sport. «Το δικό μας αυτοκίνητο και το Audi μοιάζουν δυνατά, αλλά περισσότερα θα ξέρουμε αύριο με πιο σταθερές συνθήκες καιρού και πίστας. Σε γενικές γραμμές οι οδηγοί είναι ευχαριστημένοι, είναι πράγματι ένα πιο φιλικό αυτοκίνητο. Κάποιες παρατηρήσεις στο set-up είναι μέρος της ρουτίνας. Λίγη υποστροφή είναι αυτό που φαίνεται να τους απασχολεί, τίποτα ανησυχητικό. Το σημαντικό είναι ότι το αυτοκίνητο βγήκε από το «κουτί» και λειτούργησε άψογα, χωρίς μηχανικά προβλήματα».

Η σχεδίαση των πάνελ του αμαξώματος είναι κλειδί στην εξέλιξη του διημέρου. Επειδή οι επαφές είναι στην ημερήσια διάταξη, είναι σημαντικό να μην ξεκολλάνε και να κρέμονται μεγάλο κομμάτια που μπορεί να κάνουν αλλού ζημιά. Όπως και το να επισκευάζονται ή να αλλάζονται γρήγορα στο service. Η Team Peugeot Hansen έχει φτιάξει έναν καινούργιο πίσω προφυλακτήρα, σε τρία κομμάτια. Ώστε όταν δέχεται ένα χτύπημα σε μία γωνία να σπάει μόνο αυτή και να μη μεταφέρεται η ζημιά ως το άλλο άκρο. Τώρα ένας μηχανικός κάνει μοδιστρική με φύλλο αλουμινίου και πριτσίνια. Μπαλώνει από τη μέσα πλευρά τον ανθρακονημάτινο εμπρός προφυλακτήρα. Στη συνέχεια, με αυτοκόλλητη μεμβράνη και πιστόλι θερμού αέρα θα αποκαταστήσει και τα χρώματα των χορηγών. Και όλα έτοιμα για αύριο.

Γλυκόπικρη γεύση
Στο Q3, Loeb και Timmi Hansen είναι στο ίδιο σκέλος. Τους παίρνει την εκκίνηση ο «Csucsu» με KIA Rio, αλλά ακολουθούν από κοντά. Στην αργή φουρκέτα, βγαίνοντας από το πρώτο χώμα στην άσφαλτο, τα δύο Peugeot φαίνεται να ακουμπούν και o Loeb που ήταν μπροστά κάνει τετακέ. Φαίνεται σαν εμφύλιος, αλλά τελικά μαθαίνουμε ότι η σβούρα ήταν αποτέλεσμα σπασμένου εμπρός ημιαξονίου. Ο Loeb πέφτει τελευταίος. Και κάπου εκεί έχασε την πρόκριση στους ημιτελικούς, παρότι αργότερα κέρδισε τον αγώνα του στο Q4. Οι δύο Hansen θα προκριθούν. Ο καλύτερος χρόνος που έγραψε το 208 RX είναι 45” 2, ενώ σε έναν γύρο πυροτέχνημα ο Solberg έχει γράψει 44” 1.


Περίπου 40 άτομα απασχολεί η ομάδα. Κάποια από αυτά δεν είναι απλώς κορυφαίοι μηχανικοί...

«Δεν ανησυχώ γι’ αυτό», λέει ο Kenneth Hansen. «Ήταν μόνο ένας γύρος. Κατά μέσο όρο είμαστε κοντά, οι διαφορές είναι λίγα δέκατα. Είναι δηλαδή μέσα στο φάσμα χρόνου που βρίσκεις ή χάνεις ανάλογα με το set-up. Αν βρούμε τις ρυθμίσεις που θέλουν οι οδηγοί, λίγο πιο ακριβές εμπρός μέρος ας πούμε, και είναι ευχαριστημένοι, είμαστε μέσα στη μάχη. Το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολύ έντονο συναγωνισμό. Το γκριντ είναι πολύ σφιχτό. Ένα μικρό λάθος, λίγα δέκατα, σου στοιχίζουν πολλές θέσεις».

Οι δύο γιοι του πέρασαν στην έκτη και στην ενδέκατη θέση αντίστοιχα, για τον Timmy και τον Kevin.
Ο οποίος έχει έναν καυτό ημιτελικό κόντρα στους Solberg και Kristofferson με τα VW Polo, στον Block (Ford Focus), στον Heikkinen (Audi S1) και στον Scheider (Ford Fiesta). Η προσπάθειά του για πρόκριση στον τελικό τέλειωσε στη δεύτερη στροφή, όταν έμεινε στην εξωτερική και έκανε τετακέ. Συνέχισε, και εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Heikkinen, αλλά η πέμπτη θέση δεν ήταν αρκετή. Ο Timmy στο δικό του ημιτελικό έκανε καλή εκκίνηση και πλασαρίστηκε στην τρίτη θέση από την πέμπτη που εκκινούσε. Ήταν πιο γρήγορος από τον Bakkerud με τον Ford Focus, αλλά όχι αρκετά για να επιχειρήσει προσπέρασμα. Θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί στην στρατηγική του Joker lap και να περάσει, αλλά δεν το ρίσκαραν, καθώς είχε κάνει διαφορά από τον τέταρτο Guy Wilks και του αρκούσε απλώς να ακολουθήσει το κομβόι για να εξασφαλίσει ότι τουλάχιστον ένα Peugeot θα ήταν στο γκριντ του τελικού.


O Bruno Famin, διευθυντής της Peugeot Sport

Εκκινώντας από την έκτη θέση, τερμάτισε πέμπτος. Αυτή η απλή αναφορά του αποτελέσματος ωστόσο δεν απεικονίζει με ακρίβεια την αλήθεια. Διότι μπορεί να έμεινε εκτός βάθρου, όμως ο ρυθμός ήταν πολύ κοντινός σε αυτόν του νικητή. Με τη διαφορά να διαμορφώνεται από μικρές λεπτομέρειες. Όπως μια αλλαγή στο set-up νωρίτερα μέσα στη μέρα που θα μπορούσε να έχει αλλάξει την εξέλιξη του αγώνα. Ή ένα τζαρτζάρισμα από τα άπειρα που γίνονται σε κάθε γύρο. Ο Kenneth Hansen με την τεράστια εμπειρία του είχε απόλυτο δίκιο. Στην Peugeot, μια ομάδα με DNA πρωταθλητή, δεν μπορούν φυσικά να πανηγυρίζουν για τη Βαρκελώνη. Αλλά σαφώς δεν ανησυχούν. Έχουν εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και στον οργανισμό που έχουν στήσει και παραμένουν προσηλωμένοι στους υψηλότατους στόχους τους. Ύστερα από αυτό το σαββατοκύριακο, είμαστε και επισήμως fans του rallycross. Και την Team Peugeot Hansen τη νιώθουμε ομάδα μας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube