Formula E, Βερολίνο: Σκοτσέζικο ντους για τον di Grassi

Formula E, Βερολίνο: Σκοτσέζικο ντους για τον di Grassi

O Lucas di Grassi κυριάρχησε στο ePrix του Βερολίνου, αλλά στη συνέχεια ακυρώθηκε για τεχνική παρατυπία του μονοθεσίου του.

Ο Βραζιλιάνος της ομάδας Abt νίκησε με άνεση στον αγώνα, αλλά μετά τον τερματισμό οι αγωνοδίκες βρήκαν παρατυπίες στην εμπρός πτέρυγα και τα φέρινγκ των τροχών του μονοθεσίου του.

Ο di Grassi ξεκίνησε από τη 2η θέση, πίσω από τον poleman Jarno Trulli, και έμεινε πίσω από τον βετεράνο Ιταλό στην πρώτη στροφή. Στη δεύτερη όμως ο Trulli έκανε λάθος, έχασε το πίσω μέρος στο φρενάρισμα και μαζί την πρώτη θέση σε όφελος του di Grassi.

Από εκεί και πέρα ο Βραζιλιάνος δεν απειλήθηκε ποτέ, ανοίγοντας μια διαφορά 10” στους πρώτους 8 γύρους και διατηρώντας την κατά τα pit-stops για αλλαγή μονοθεσίου.

Ο di Grassi ξαναμπήκε στην πίστα με ένα πλεονέκτημα 11” και έλεγξε τη διαφορά για να πάρει τη νίκη 7,856” μπροστά από τον Jerome d’ Ambrosio, αν και μόλις πέρασε τη γραμμή του τερματισμού σταμάτησε με πρόβλημα στην μπαταρία.

Ο d’ Ambrosio ξεκίνησε από την 6η θέση και γρήγορα ανέβηκε στην 4η, μπροστά από τον Trulli, που έπεφτε όλο και πιο πίσω, και τον Nicolas Prost. Στη συνέχεια πέρασε τον Heidfeld στον 12ο γύρο και μια πιο γρήγορη αλλαγή μονοθεσίου, στα μέσα του αγώνα, του επέτρεψε να βγει μπροστά κι από τον Buemi, παίρνοντας τη 2η θέση.

Ο Βέλγος ροκάνισε ελαφρά τη διαφορά του από τον di Grassi, αλλά δεν μπόρεσε να τον απειλήσει σοβαρά και τερμάτισε 2ος, για να πάρει τη νίκη εκ των υστέρων, όταν ακυρώθηκε ο Βραζιλιάνος.

Ο Buemi κράτησε την 3η (μετέπειτα 2η) θέση, αλλά ο Heidfeld προσπεράστηκε προς το τέλος του αγώνα από τον Loic Duval και τον Nelson Piquet Jr. O Piquet σταμάτησε για αλλαγή μονοθεσίου πιο αργά απ’ όλους και είχε πολύ ρεύμα στο δεύτερο μισό του αγώνα, μαζί με 5” fanboost, που εκμεταλλεύτηκε για να ανέβει (ξεκίνησε 13ος) αλλά δεν μπόρεσε να περάσει τελικά τον Duval.

Αντίθετα, ο Sarrazin έμεινε από ισχύ και έπεσε στην 7η θέση, μπροστά από τους Bird και Liuzzi, που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Μαζί με τη νίκη, ο di Grassi έχασε και την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα, πέφτοντας στην 3η θέση της βαθμολογίας, πίσω από τον Piquet και τον Buemi. Ο Βραζιλιάνος όμως δεν το βάζει κάτω, γράφοντας στο Tweeter: «Θέλουν να με δυσκολέψουν να πάρω τον τίτλο. Μην ανησυχείτε, θα επιστρέψουμε για να κλοτσήσουμε τον κώλο του Piquet και του Buemi στην πίστα».

ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 33 ΓΥΡΟΥΣ (ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ):

Θ.

Οδηγός

Ομάδα

Διαφ.

1

Jerome d'Ambrosio

Dragon

48’26”566

2

Sebastien Buemi

e.dams

2,433”

3

Loic Duval

Dragon

3,508”

4

Nelson Piquet Jr.

China

3,975”

5

Nick Heidfeld

Venturi

13,046”

6

Stephane Sarrazin

Venturi

13,335”

7

Jean-Eric Vergne

Andretti

13,678”

8

Sam Bird

Virgin

14,055”

9

Vitantonio Liuzzi

Trulli

15,636”

10

Nicolas Prost

e.dams

16,602”

11

Antonio Felix da Costa

Aguri

16,797”

12

Jaime Alguersuari

Virgin

20,594”

13

Scott Speed

Andretti

21,149”

14

Daniel Abt

Abt

23,688”

15

Charles Pic

China

25,491”

16

Salvador Duran

Aguri

44,157”

17

Bruno Senna

Mahindra

46,257”

18

Karun Chandhok

Mahindra

52,703”

19

Jarno Trulli

Trulli

2 γύροι

-

Lucas di Grassi

Abt

Αποκλ.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

Θ.

Οδηγός

Βαθ.

1

Nelson Piquet Jr.

103

2

Sebastien Buemi

101

3

Lucas di Grassi

93

4

Nicolas Prost

78

5

Jerome D'Ambrosio

77

6

Sam Bird

68

7

Antonio Felix da Costa

45

8

Jean-Eric Vergne

40

9

Jaime Alguersuari

30

10

Bruno Senna

28

11

Loic Duval

23

12

Daniel Abt

22

13

Scott Speed

18

14

Franck Montagny

18

15

Karun Chandhok

18

16

Stephane Sarrazin

18

17

Charles Pic

16

18

Nick Heidfeld

16

19

Oriol Servia

16

20

Jarno Trulli

15

21

Vitantonio Liuzzi

2

22

Takuma Sato

2

23

Salvador Duran

1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube