Η Εθνική Ελλάδος του Rotax Max Challenge

Η Εθνική Ελλάδος του Rotax Max Challenge

Αύριο αρχίζει στην Valencia ο παγκόσμιος τελικός του Rotax Max Challenge. Την χώρα μας θα εκπροσωπήσουν τέσσερις οδηγοί. Ας τους γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

Η ημέρα που όλοι περιμέναμε έφτασε! Η ελληνική αποστολή, με επίσημο χορηγό την ΕΚΟ Racing, την Go-Pro και το DRIVE ως χορηγό επικοινωνίας, είναι ήδη στην Valencia της Ισπανίας για τον παγκόσμιο τελικό του Rotax Max Challenge.

Ο αντιπρόσωπος της Rotax στην Ελλάδα, Δημήτρης Γαλάτσης, θα συνοδεύσει τους οδηγούς και τους  μηχανικούς τους στην προσπάθεια για διάκριση στο μεγάλο αυτό ραντεβού του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο Ζήσης Κουρής θα αγωνιστεί στην κατηγορία Junior, με μηχανικό τον Κώστα Θεοφίλου. Στην Senior Max θα συμμετάσχει ο Στέλιος Σαγανάς με μηχανικό τον Σωτήρη Γαλάτση. Στην DD2 θα τρέξει ο Στέφανος Καμιτσάκης με την υποστήριξη του Γιώργου Πολυχρονίδη και στην DD2 Masters ο Σωτήρης Παπαχρήστου με μηχανικό τον Φώτη Μαϊτό.

Πεδίο των μαχών θα είναι το Kartodromo Internacional Lucas Guerrero. Λιγότερο ή περισσότερο έμπειροι, αλλά με κοινό παρονομαστή το πάθος, τον ενθουσιασμό και το ταλέντο, οι τέσσερις οδηγοί που πήραν τον τίτλο στις επιμέρους κατηγορίες του ελληνικού Rotax Max Challenge και θα τα δώσουν όλα από τις 25 ως τις 29 Νοεμβρίου για να κρατήσουν ψηλά την ελληνική σημαία. Θα παρακολουθούμε τις προσπάθειές τους, θα τους χειροκροτήσουμε για την προσπάθεια και θα επανέλθουμε για να μας περιγράψουν την εμπειρία και να συζητήσουμε για τα αποτελέσματα.



Ζήσης Κουρής

Ομάδα: Chatzis Racing Team
Σασί: FA (Fernando Alonso)
Μηχανικοί: Κωνσταντίνος Χατζής, Κωνσταντίνος Θεοφίλου

Σταδιοδρομία
Ξεκίνησα καρτ (έτος): 2012
Έχω αγωνιστεί στις κατηγορίες: Rotax Junior Max
Πρωταθλητής (έτος/κατηγορία): 2014 / Rotax Junior Max

Τι θα θυμάσαι από το φετινό πρωτάθλημα Rotax Max Challenge;
Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε αγώνα του Rotax Max Challenge και χρησιμοποιούσα τον συγκεκριμένο κινητήρα, οπότε χρειαζόμουν αρκετές ώρες προπόνησης. Θα θυμάμαι πάντα τον έντονο συναγωνισμό.

Ποιος ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλος σου φέτος;
Όλοι ήταν σπουδαίοι οδηγοί και δύσκολοι αντίπαλοι, αλλά ο δυσκολότερος ήταν  ο Δημήτρης Τσίμπρης, ο οποίος θεωρώ ότι είναι ένας εξαιρετικός οδηγός.

Το γεγονός ότι το φετινό Rotax Max Challenge στην Ελλάδα έγινε μόνο σε μία πίστα, δεν είναι μειονέκτημα για σένα σε σχέση με τους οδηγούς άλλων χωρών, που στη διάρκεια της χρονιάς αγωνίζονται σε πολλές διαφορετικές πίστες, αποκτώντας ανάλογες εμπειρίες και παραστάσεις;
Όταν έχεις μικρή σχετικά εμπειρία όπως εγώ και έχεις αγωνιστεί σε μία μόνο πίστα, δεν έχεις τη δυνατότητα να προσαρμοστείς εύκολα σε μια άλλη και να διορθώσεις την οδήγησή σου υιοθετώντας διαφορετικές τεχνικές.

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία σε έναν τέτοιο αγώνα παγκοσμίου; Το επίπεδο των ξένων οδηγών ή το γεγονός ότι πρέπει να βρεις ρυθμό σε μια νέα πίστα, με ένα νέο σασί;
Το γεγονός ότι πρέπει να βρεις το ρυθμό αμέσως, σε πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα. Το επίπεδο των οδηγών είναι σίγουρα υψηλό, αλλά δεν με φοβίζει, εφόσον όλοι θα έχουμε τον ίδιο εξοπλισμό. Άλλωστε, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα συμβεί σε έναν αγώνα και πού θα κριθεί.

Είναι αυτός ο σημαντικότερος αγώνας της ως τώρα καριέρας σου ή έχεις βρεθεί και στο παρελθόν σε ανάλογη φάση; Νιώθεις άγχος, πίεση; Ποια είναι τα συναισθήματα;
Ο αγώνας αυτός είναι ο σημαντικότερος της ως τώρα καριέρας μου. Τα συναισθήματά μου είναι θετικά διότι δεν νιώθω καθόλου άγχος, είμαι ψύχραιμος και έτοιμος να αντιμετωπίσω αυτή τη μεγάλη πρόκληση.

Τι περιμένεις από το παγκόσμιο;
Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πάω όσο πιο καλά γίνεται, αλλά δεν αγχώνομαι για το αποτέλεσμα, δεν έχω βάλει στο μυαλό μου ότι πάω να βγω πρώτος. Θέλω να πάρω πολλές εμπειρίες, οι οποίες θα με βοηθήσουν στο μέλλον της καριέρας μου. Και πάνω από όλα να το ευχαριστηθώ.



Στέλιος Σαγανάς

Ομάδα: Chatzis Racing Team
Σασί: FA (Fernado Alonso)
Μηχανικός: Σαγανάς Μάκης


Σταδιοδρομία
Ξεκίνησα καρτ (έτος): 2002
Έχω αγωνιστεί στις κατηγορίες: Mini WTP, Mini 60, KF3 Junior, Easykart 100cc Junior,  Rotax Junior Max,  Easykart 125cc light, Iame x30 Senior, Rotax Max Senior
Πρωταθλητής (έτος/κατηγορία): 2014 / Rotax Max Challenge
2η θέση στο πρωτάθλημα (έτος/κατηγορία): -
3η θέση στο πρωτάθλημα (έτος/κατηγορία): 2012 / Iame x30 Senior

Άλλες διακρίσεις
Αγώνες καρτ στο εξωτερικό: 2009 – Open Masters 2009 KF3 Junior / 40ός στους 96, Easykart International Grand Finals 100cc Junior / 14ος στον β’ τελικό
2010 – Easykart International Grand Finals 100cc Junior / 13ος στον β’ τελικό
2011 – Easykart International Grand Finals 125cc Light Senior / 19ος στον μεγάλο τελικό

Τι θα θυμάσαι από το φετινό πρωτάθλημα Rotax Max Challenge;
 Τη μεγάλη μου νίκη στο πρώτο αγώνα και τη σταθερή μου πορεία στους άλλους δύο αγώνες που με οδήγησαν στον τίτλο.

Ποιος ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλός σου φέτος;
 Ο αδελφός μου, Χρήστος. Θεωρώ πως ήταν ο πιο γρήγορος και δυνατός οδηγός μέσα στην πίστα. Προπονούμαστε μαζί, διασκεδάζουμε μέσα στην πίστα και ακόμα περισσότερο με τα πειράγματα εκτός.

Το γεγονός ότι το φετινό Rotax Max Challenge στην Ελλάδα έγινε μόνο σε μία πίστα δεν είναι μειονέκτημα για σένα σε σχέση με τους οδηγούς άλλων χωρών, που στη διάρκεια της χρονιάς αγωνίζονται σε πολλές διαφορετικές πίστες, αποκτώντας ανάλογες εμπειρίες και παραστάσεις;
Δεν θα έλεγα ότι είναι μειονέκτημα. Αντιθέτως, για μένα ήταν ένα πλεονέκτημα διότι αγωνιζόμουν στην έδρα μου. Ένα μειονέκτημα για μένα  σε σχέση με τους οδηγούς των άλλων χωρών είναι πως εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχουμε τις συμμετοχές που έχει ένας  αγώνας παγκοσμίου επιπέδου.

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία σε έναν τέτοιο αγώνα παγκοσμίου; Το επίπεδο των ξένων οδηγών ή το γεγονός ότι πρέπει να βρεις ρυθμό σε μια νέα πίστα, με ένα νέο σασί;
Ένας αγώνας παγκοσμίου κρύβει πολλές δυσκολίες και εκπλήξεις, θα έλεγα. Οι οδηγοί είναι όλοι έμπειροι και ξέρουν πώς να συμπεριφερθούν. Δεν έχει να κάνει μόνο με την οδήγηση, αλλά και με το χαρακτήρα. Στο παρελθόν έχω ζήσει αρκετές φορές τη φάση της προσαρμογής σε νέες πίστες με νέα σασί, οπότε ξέρω τι με περιμένει και είμαι έτοιμος να το αντιμετωπίσω.

Είναι αυτός ο σημαντικότερος αγώνας της ως τώρα καριέρας σου ή έχεις βρεθεί και στο παρελθόν σε ανάλογη φάση; Νιώθεις άγχος, πίεση; Ποια είναι τα συναισθήματα;
Ο σημαντικότερος αγώνας της καριέρας μου ως τώρα ήταν το παγκόσμιο Easykart το 2011. Φυσικά περιμένω με αγωνία να πάω στην Ισπανία, γιατί για μένα θα είναι άλλη μία πρόκληση που θα χαρώ να την αντιμετωπίσω με καθαρό μυαλό και αυτοπεποίθηση.

Τι περιμένεις από το παγκόσμιο;
Πρώτα από όλα είναι η συλλογή εμπειριών. Από εκεί και πέρα, γιατί όχι… ακόμα και μια θέση στο βάθρο;



Σωτήρης Παπαχρήστου

Ομάδα: MAITOS Kart Racing Team
Σασί: Kosmic
Μηχανικός: Φώτης Μαϊτός


Σταδιοδρομία
Ξεκίνησα καρτ (έτος): 1992
Έχω αγωνιστεί στις κατηγορίες: Rotax Junior Max , Rotax Senior Max, Rotax DD2
Πρωταθλητής (έτος/κατηγορία): 1996 / Rotax Junior Max  

Τι θα θυμάσαι από το φετινό πρωτάθλημα Rotax Max Challenge;
Τη στιγμή που μου απονεμήθηκε το εισιτήριο του παγκοσμίου.

Ποιος ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλος σου φέτος;
Η κούραση...

Το γεγονός ότι το φετινό Rotax Max Challenge στην Ελλάδα έγινε μόνο σε μία πίστα, δεν είναι μειονέκτημα για σένα σε σχέση με τους οδηγούς άλλων χωρών, που στη διάρκεια της χρονιάς αγωνίζονται σε πολλές διαφορετικές πίστες, αποκτώντας ανάλογες εμπειρίες και παραστάσεις;
Θεωρώ πως ναι, αλλά δυστυχώς ήταν μονόδρομος καθώς δεν υπήρχαν σε λειτουργία άλλες πίστες για να φιλοξενήσουν αγώνες.

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία σε έναν τέτοιο αγώνα παγκοσμίου; Το επίπεδο των ξένων οδηγών ή το γεγονός ότι πρέπει να βρεις ρυθμό σε μια νέα πίστα, με ένα νέο σασί;
Η μεγάλη δυσκολία έχει να κάνει με το επίπεδο των οδηγών. Αλλά αυτό δίνει μεγαλύτερη αξία σε ό,τι ενδεχομένως πετύχεις εκεί. Κατά τα άλλα, αν φτάσεις εκεί, οφείλεις να προσαρμοστείς άμεσα και στον εξοπλισμό και στην πίστα.

Είναι αυτός ο σημαντικότερος αγώνας της ως τώρα καριέρας σου ή έχεις βρεθεί και στο παρελθόν σε ανάλογη φάση; Νιώθεις άγχος, πίεση; Ποια είναι τα συναισθήματα;
Ο σημαντικότερος μέχρι τον επόμενο... Δεν νιώθω ακόμα κάποιο άγχος ή κάποια πίεση, παρά μόνο ενθουσιασμό και χαρά. Μακάρι να παραμείνουν τα ίδια συναισθήματα και κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα.

Τι περιμένεις από το παγκόσμιο;
Να περάσω καλά και να ζήσω αυτή την εμπειρία. Όσο για το αποτέλεσμα, δεν μπορώ να οριοθετήσω κάτι ως στόχο ακόμα, πέρα από το να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση τις ημέρες του αγώνα.



Στέφανος Καμιτσάκης

Ομάδα: Intrepid Greece
Σασί: Intrepid Raptor
Μηχανικοί: Γιώργος Καμιτσάκης, Ρένος Αρβανιτάκης, Μίλτος Κύρκος


Σταδιοδρομία
Ξεκίνησα καρτ (έτος): 1997
Έχω αγωνιστεί στις κατηγορίες: Mini, Junior, ICA, Formula A, KZ, Rotax DD2
Πρωταθλητής (έτος/κατηγορία): 1998 / Mini, 1999 / Junior

Άλλες διακρίσεις
Αγώνες καρτ στο εξωτερικό: 2000 – 2005
2000 – 10ος στο ευρωπαϊκό Junior Cadett, 6ος στο Winter Cup, 4ος στο Tropheo Industrie
2002 – 6ος στο Winter Cup
2003 – 1ος στο πρωτάθλημα ICA
2004 – 5ος στο ιταλικό Open Masters
Άλλοι αγώνες:
2008 – Formula Azzura, 2η θέση
2009 – Formula 3
2010 – Αγώνες rally με Mitsubishi Evo IX

Τι θα θυμάσαι από το φετινό πρωτάθλημα Rotax Max Challenge;
Τις φορές που «έστειλα» τον Βασιλέρη, κατά λάθος βέβαια...

Ποιος ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλός σου φέτος;
Ο ίδιος μου ο εαυτός. Και η κούραση.

Το γεγονός ότι το φετινό Rotax Max Challenge στην Ελλάδα έγινε μόνο σε μία πίστα, δεν είναι μειονέκτημα για σένα σε σχέση με τους οδηγούς άλλων χωρών, που στη διάρκεια της χρονιάς αγωνίζονται σε πολλές διαφορετικές πίστες, αποκτώντας ανάλογες εμπειρίες και παραστάσεις;
Δεν πιστεύω ότι θα είναι μειονέκτημα. Η πίστα είναι δύσκολη, με γρήγορα και τεχνικά κομμάτια, και η πλέον κατάλληλη για προετοιμασία για έναν αγώνα υψηλού επιπέδου στο εξωτερικό

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία σε έναν τέτοιο αγώνα παγκοσμίου; Το επίπεδο των ξένων οδηγών ή το γεγονός ότι πρέπει να βρεις ρυθμό σε μια νέα πίστα, με ένα νέο σασί;
Δυσκολία του παγκόσμιου είναι να καταφέρεις να κάνεις τα πάντα να δουλέψουν σωστά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Είναι αυτός ο σημαντικότερος αγώνας της ως τώρα καριέρας σου ή έχεις βρεθεί και στο παρελθόν σε ανάλογη φάση; Νιώθεις άγχος, πίεση; Ποια είναι τα συναισθήματα;
Όλους τους αγώνες τους θεωρώ σημαντικούς γιατί έχω κίνητρο τη θέλησή μου για νίκη, οπότε και αυτός θα είναι άλλος ένας σημαντικός αγώνας .

Τι περιμένεις από το παγκόσμιο;
Περιμένω πολύ υψηλό επίπεδο συναγωνισμού.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube