DIRT GAMES CHALLENGE 2017: Γιορτή του εγχώριου motorsport

DIRT GAMES CHALLENGE 2017: Γιορτή του εγχώριου motorsport

Με μια μεγάλη γιορτή για τον θεσμό και τους ελληνικούς αγώνες γενικότερα ολοκληρώθηκαν οι αγωνιστικές δραστηριότητες για το 2017.

Ο Μεγάλος Τελικός του Dirt Games Challenge ήταν ο τελευταίος αγώνας της εγχώριας motorsport σκηνής για το 2017. Και ήταν μια σπουδαία μέρα, μια μεγάλη γιορτή, με υπέροχη ατμόσφαιρα, εντυπωσιακό θέαμα, άριστη οργάνωση, 100 σχεδόν συμμετοχές και χιλιάδες θεατών.

Ο νεοσύστατος θεσμός έχει δείξει από την αρχή της φετινής χρονιάς μια ιδιαίτερη δυναμική. Είναι μια μορφή αγώνων εντυπωσιακή για τον θεατή ο οποίος έχει όλη τη δράση μπροστά στα μάτια του χωρίς να χρειάζεται να περπατήσει χιλιόμετρα και να περιμένει ώρες για να δει μία μόνο στροφή, όπως συνήθως στους αγώνες ράλι. Από την άλλη, τα λίγα αγωνιστικά χιλιόμετρα και οι ανύπαρκτες απλές περιορίζουν τις περιττές μετακινήσεις και συνολικά το κόστος για τους αγωνιζόμενους. Ενώ συμμετέχουν κανονικά όλα τα αυτοκίνητα ράλι, είναι τα χωμάτινα μονοθέσια προσθέτουν ένταση και σούπερ θέαμα κάνοντας απίστευτα πράγματα σε λίγο χώρο, με εντυπωσιακές πάντες, άλματα, πολύ γκάζι και δυνατό ήχο. Ο χορηγός από την άλλη απολαμβάνει την μέγιστη απόδοση για την επένδυσή του, αφού είτε έχει μαρκάρει τον χώρο, είτε έχει παρουσία πάνω στα οχήματα, είναι συνέχεια μπροστά στα μάτια του θεατή. Οι εμπνευστές του Dirt Games Challenge διαχερίζονται έξυπνα και επαγγελματικά και την επικοινωνία, οπότε ο θεσμός φαίνεται πως έχει λαμπρό μέλλον κι αυτό μόνο δίνει οξυγόνο και αισιοδοξία στο ταλαιπωρημένο εγχώριο motorsport.

Ο σημερινός τελευταίος αγώνας για το 2017 έγινε στη λογική Autocross. Σε μια χάραξη μικτή, με άσφαλτο και χώμα σε ποσοστό 70-30, μέσα στην πίστα των Μεγάρων. Η διαδρομή είχε αργά τεχνικά κομμάτια στο χώμα, απαιτητικές εναλλαγές τερέν και πατημένα που ήθελαν θάρρος και καθαρό μυαλό, αυξάνοντας την απόλαυση ή κόβοντας την ανάσα. Ανάλογα με την οπτική καθενός. Την ευθύνη διαμόρφωσης του χώρου είχε η οργανωτική επιτροπή των Dirt Games σε συνεργασία με το ΑΣΜΑ, που ήταν η διοργανώτρια λέσχη. Η άσκηση ήταν δύσκολη, αφού είναι εύκολο να κρεμάσει το πρόγραμμα, να αρχίσουν οι γκρίνιες και η χαρά για τις 94 συμμετοχές να εξελιχθεί σε μπούμερανγκ. Τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε όμως. Η χωροθέτηση στα pits ήταν άψογη, η ατμόσφαιρα πραγματικά εορταστική, το ωράριο τηρήθηκε ευλαβικά με την ακούραστη επίβλεψη της διοργάνωσης αλλά και την καλή διάθεση των αγωνιζομένων. Και έτσι, λίγο μετά τις δύο το μεσημέρι ο αγώνας είχε ολοκληρωθεί με χαμόγελα, αφού όλοι απόλαυσαν οδήγηση και θέαμα, με ασφάλεια.


Από αριστερά: Καϊτατζής, Χεκιμιάν, Ζυμαρίδης

Ένα ακόμα στοιχείο που χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα, ήταν ο έντονος συναγωνισμός σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, με την παρουσία μάλιστα σημαντικών ονομάτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στο τέλος της μέρας μάλιστα έγιναν γνωστοί και οι νικητές των τίτλων για το 2017. Ο Γιώργος Ζυμαρίδης «το σήκωσε» τόσο στα 650 όσο και στα 750 cc στα χωμάτινα μονοθέσια. Με το SR Kartcross στην πρώτη περίπτωση και με το Speedcar στη δεύτερη. Ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας εξασφάλισε το κύπελλο στην κατηγορία Open, οδηγώντας το πανίσχυρο τετρακίνητο Autocross. O Καρανικόλας ολοκλήρωσε ιδανική τη χρονιά, αφού ήταν ο ταχύτερος σήμερα στην κατηγορία Open, με τους Αναστάσιο Ευσταθιάδη (Εdge Piranha) και Πάνο Αποστόλου (Speedcar) να τον ακολουθούν στο βάθρο. Σε αυτή έως τα 650 κ.εκ. που μάλιστα συγκέντρωσε 14 συμμετοχές, τις εντυπώσεις και μαζί τη νίκη κέρδισε ο Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar. Οι Γιώργος Ζυμαρίδης με SR Kartcross και Κώστας Χριστόπουλος με Speedcar συμπλήρωσαν το βάθρο. Αντίστοιχη εικόνα, όμως, είχαμε και στην κατηγορία των 750 κ.εκ., με τον Γιάννη Χεκιμιάν να επικρατεί και πάλι οδηγώντας χωμάτινη φόρμουλα της Speedcar, όντας ο άνθρωπος του αγώνα. Μάλιστα, δεύτερος ακολούθησε ο Τάκης Καϊτατζής με το νέο SR Kartcross στην πρώτη του εμφάνιση στο θεσμό, με τον Γιώργο Ζυμαρίδη να οδηγεί αυτή τη φορά το πράσινο Speedcar και να τερματίζει τρίτος.
 



Μάχες, όμως, είχαμε και στις κατηγορίες των αυτοκινήτων. Ταχύτερος όλων, αναδείχθηκε ο Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi Lancer EVO VIII της κατηγορίας Α, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους. Στο βάθρο της κατηγορίας άνω των 2.000 κ.εκ. τον ακολούθησε ο Λάμπρος Κύρκος με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Λευτέρης Αλυγιζάκης με ένα Lancer ένατης γενιάς. Στην κατηγορία έως 2.000 κ.εκ., στο βάθρο ανέβηκαν οι Τάκης Καμπύλης (Skoda Fabia S2000), Παναγιώτης Στιβαχτάρης (MG ZR) και Κώστας Αντωνίου (Ford Escort RS), ενώ σε αυτή έως 1.600 κ.εκ. καλύτερος όλων αναδείχθηκε ο Γιάννης Ακράτος (Peugeot 208 R2), ακολουθούμενος από τους Σπύρο Βασιλείου (Rover MG) και Χαράλαμπο Γαζετά (Opel Corsa S1600). Τέλος στην μικρότερη κατηγορία έως 1.400 κ.εκ. ο Νίκος Χρυσάφης με το Peugeot 206 επικράτησε και οι Μανώλης Χαλιβελάκης (Skoda Fabia), Χρήστος Σουρτζής (MG ZR), τον ακολούθησαν στο βάθρο.

Στο περιθώριο του αγώνα, πραγματοποιήθηκε και η κλήρωση για το μεγάλο δώρο της ημέρας, προσφορά της Subaru Greece ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS AE, χορηγού των Dirt Games.
Τυχερός νικητής της κλήρωσης αναδείχθηκε ο Αντώνης Κούκος που θα έχει στην διάθεση του ένα SUBARU LEVORG, για να περάσει ένα Σαββατοκύριακο στο πανέμορφο Γαλαξίδι.

Χορηγός του αγώνα ήταν η ENEOS και υποστηρικτής η USAG Greece, με την Subaru Greece Πλειάδες Motors να αποτελούν βασικό υποστηρικτή του θεσμού. Στον αγώνα των Μεγάρων οι νικητές των κατηγοριών Kartcross πήραν δώρα και δωροεπιταγές από τους χορηγούς των Dirt Games, την Εneos, τη Racecraft και την Επισκευές Ζαντών Παύλος Πέττας , ενώ δώρα στους τελικούς νικητές του επάθλου έδωσε και η Garmin Greece. Τέλος, δώρα και δωροεπιταγές από την USAG και την Επισκευές Ζαντών Παύλος Πέττας πήραν οι νικητές των αυτοκινήτων. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε τη σημαντική αρωγή της Ολυμπίας Οδού στην επιτυχία του εγχειρήματος, αφού συνέβαλε τα μέγιστα τόσο με την παροχή των υλικών για τη σήμανση της διαδρομής, όσο και στον καθαρισμό της πίστας με το πέρας του αγώνα. Χορηγοί επικοινωνίας του θεσμού είναι το περιοδικό 4Troxoi και η COSMOTE TV.


Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι και το ζήσαμε από μέσα. Περισσότερα για αυτό, προσεχώς...

Πηγή Γραφείο Τύπου DIRT GAMES, ρεπορτάζ του DRIVE
Φωτογραφίες Θάνος Ηλιόπουλος, Γιάννης Αλμπανέλης

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube