Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017 - 5:28μμ

Αυτό είναι το αγωνιστικό World RX Volkswagen Polo του Peter Solberg

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής rallycross παρουσίασε το νέο του αυτοκίνητο για το 2017.

Είναι εδώ και καιρό γνωστό ότι για το 2017 ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής rallycross Peter Solberg θα συνεργαστεί με την Volkswagen.

Ενώ τα προηγούμενα χρόνια ο Solberg έτρεχε με δική του ομάδα και αυτοκίνητο ένα DS3, από φέτος θα έχει την υποστήριξη του γερμανικού εργοστασίου μέσω της ομάδας PSRX Volkswagen World RX Sweden. Στην ίδια ομάδα θα αγωνίζεται επίσης  ο Johan Kristoffersson.

Το νέο World RX Polo κατασκευάζεται από την Volkswagen Motorsport. Και σε τεχνικό επίπεδο, έχει ως βάση το εξαιρετικά πετυχημένο αγωνιστικό Polo R WRC, αυτό με το οποίο η ομάδα κατέκτησε τέσσερα σερί παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι, από το 2013 ως σήμερα. Οι αναγκαίες τροποποιήσεις έγιναν στα κεντρικά του τμήματος, στο Αννόβερο. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σήμερα, Δευτερά 20 Μαρτίου, σε εκδήλωση στην Στοκχόλμη.

Διαβάστε ακόμη: Και η Audi μπαίνει επισήμως στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross

«Είμαι πολύ χαρούμενος, είναι πραγματικά συναρπαστικό», δήλωσε ο Solberg. «Έχουμε βάλει πολύ δουλειά σε αυτό το project. Και όλη η ομάδα εξακολουθεί να εργάζεται πυρετωδώς, με πάθος. Είχα πολλές ευκαιρίες να τρέξω σε άλλες μορφές αγώνων ή να ενταχθώ σε άλλες ομάδες στο rallycross. Αλλά ήθελα να είμαι μέλος αυτού του project. Μας αρέσει η επιθετική εμφάνιση, θέλουμε να τρομάζει τους αντιπάλους».



Ο Fabrice van Ertvelde, επικεφαλής του project World RX για την Volkswagen θα είναι ο μηχανικός αγώνα του Solberg. Η συνεργασία αυτή φέρνει ξανά κοντά τον Solberg με τον Francois-Xavier Demaison. Οι δύο τους είχαν συνεργαστεί στην Subaru και στην ιδιωτική ομάδα του Solberg στο WRC. Ο Demaison εξήγησε ότι το αυτοκίνητο μοιράζεται τεχνολογία με το πετυχημένο αγωνιστικό Beetle που τρέχει στο Global Rallycross, τον θεσμό που τρέχει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. «Χρειάστηκαν τρεισήμισι μήνες για να δημιουργηθεί αυτό το αυτοκίνητο, άρα σίγουρα δεν μιλάμε για επανάσταση. Είχαμε ως βάση ένα εξαιρετικά πετυχημένο αγωνιστικό WRC και έπρεπε να το προσαρμόσουμε στους κανονισμούς του rallycross. Η μετάδοση και η ψύξη είναι οι μεγαλύτερες διαφορές, βάσει των απαιτήσεων αυτής της μορφής αγώνων. Ο κινητήρας προέρχεται από το αγωνιστικό του Global Rallycross». 

Πηγή Autosport

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία