Main menu

Drive
Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018 - 12:14μμ

Ανάβαση Διονύσου 2018: Αποτελέσματα [video]

Η αυλαία για το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2018 άνοιξε με τον αγώνα του Διονύσου.

Χιλιάδες θεατές βρέθηκαν την περασμένη Κυριακή στην ανατολική πλαγιά της Πεντέλης, όπου αποζημιώθηκαν για τη μεσημεριανή βροχή με ιδιαίτερα εντυπωσιακό θέαμα και με τη λαμπρή λιακάδα του δεύτερου σκέλους.

Η βροχή διέκοψε το πρώτο σκέλος της Ανάβασης Διονύσου λίγο πριν από την ολοκλήρωσή του καθώς, ατυχώς, συνδυάστηκε με μια διαρροή λιπαντικού από αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε, η οποία με το νερό της βροχής εξαπλώθηκε σε τρεις διαδοχικές στροφές στο δεύτερο μισό της Ανάβασης. Παρόλα αυτά, με την επανεκκίνηση, οι εντυπωσιακοί χρόνοι των αγωνιζόμενων -παρά την υγρασία της ασφάλτου- έκλεισαν ιδανικά την πρώτη Ανάβαση της χρονιάς, που διοργάνωσε η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta 1.6 / FST) κέρδισε και τα δύο σκέλη της Formula Saloon σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:17 και στις δύο αναβάσεις! Ατυχώς, ένα μηχανικό πρόβλημα της πανίσχυρης Lancia Delta Evo ανάγκασε τον Ιταλό προσκεκλημένο Fulvio Giuliani να ολοκληρώσει σε αργό ρυθμό το πρώτο σκέλος και να μην αγωνιστεί στο δεύτερο, στερώντας από τους θεατές μια υπέροχη μάχη του Έλληνα πρωταθλητή με τον πεντάκις πρωταθλητή Αναβάσεων Ευρώπης. Δεύτερος στην κατηγορία αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge / FSA2L) και τρίτος ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta / FST).

Η κατηγορία ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda επιβεβαίωσε τις υποσχέσεις συναρπαστικού συναγωνισμού από τις δοκιμές του Σαββάτου: ο Μίλτος Κύρκος κέρδισε και τα δύο σκέλη, που αποτελούσαν δύο ξεχωριστούς αγώνες για το θεσμό (και συνεπώς δεν έχουν κοινή τελική κατάταξη). Στη δεύτερη θέση του βάθρου και των δύο αγώνων ανέβηκε ο Στάθης Κουκέας, ενώ στην τρίτη οι Φίλιππος Καλέσης και Γιάννης Χαραλαμπόπουλος αντίστοιχα. Οι δύο τελευταίοι, επιπλέον, αναδείχθηκαν και νικητές του Επάθλου Νέων Οδηγών στους δύο αγώνες αντίστοιχα.



H Κατηγορία Α είχε την υπογραφή του Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort RS Cosworth / A8), που πέτυχε τον πρώτο χρόνο και στα δύο περάσματα, ενώ ο Κώστας Πατσουρέας βγήκε νικητής της μάχης με τον Παναγιώτη Λιώρη με διαφορά μόλις 88 εκατοστών του δευτερολέπτου, με τα Mitsubishi Lancer Evo9 / Α8 και Ford Escort RS Cosworth / A8 αντίστοιχα! Στην Α6 κέρδισε ο Βασίλης Μπατζάνος (Citroen Saxo VTS)¸ στην Α7 ο Γιώργος Αδανιώτης (Renault Clio Sport) και στην Α5 ο Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris).

Η Κατηγορία Ε επεφύλασσε επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη κορυφής, την οποία κατέκτησε -όντας επίσης ταχύτερος και στα δύο περάσματα- ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS Cosworth / E12). Ο Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort RS2000) κέρδισε τη μάχη για την δεύτερη θέση, καθώς και για την Ε11, με διαφορά μόλις 1,79 δευτ. από τον Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX Sport 1.6). Την κλάση Ε10 κέρδισε ο Δημήτρης Τσουργιάννης (Peugeot 106 S16).

O Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo9) επίσης σημείωσε τους δύο πρώτους χρόνους της Κατηγορίας Ν, και φυσικά της Ν4, ενώ ο «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο και ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza) έκλεισαν το βάθρο της κατηγορίας και της Κλάσης. Η Ν3 ήταν «υπόθεση» του Κωνσταντίνου Καραθανάση (Honda Civic Type R) και η Ν2 του Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16).

Με έναν εκπληκτικό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MkI RS2000) κυριάρχησε στην Κατηγορία Ιστορικών (και της Κλάσης C). Αμέσως ταχύτεροι ήταν οι Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS2000, νικητής της Κλάσης D) και ο Γιώργος Καρράς (BMW 2002 TI).



Το αθλητικό σωματείο «ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.» ευχαριστεί όλους τους θεατές και αγωνιζόμενους που τίμησαν με την παρουσία τους την Ανάβαση Διονύσου 2018, τους κατοίκους της περιοχής που αγκάλιασαν τον αγώνα, για την υποστήριξή τους την Αντιπροσωπεία και Σέρβις αυτοκινήτων «ΜΑΚΡΗΣ Α.Ε.» και το «Ρεκτιφιέ Original», καθώς και τον Δήμο Μαραθώνα και την Ένωση Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων του Δήμου, για την αρωγή τους.

Αποτελέσματα: Α' Σκέλος | Β' Σκέλος | Τελικά αποτελέσματα

Στον τερματισμό της Ανάβασης Διονύσου, οι Μάριος Ηλιόπουλος, Μίλτος Κύρκος, Λεωνίδας Κύρκος, Σταμάτης Κατσίμης, Γιώργος Κεχαγιάς και Γιώργος Κατσαρός μίλησαν για τις νίκες στις Κατηγορίες τους και για την πρώτη συνάντηση του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων.

FORMULA SALOON | Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta 1.6 / FST)
«Ήταν μια περίεργη μέρα, που ξεκίνησε με 50-60 πιθανότητα να βρέξει και τελικά έβρεξε. Όμως, το καλό ήταν πως και στα δύο σκέλη οι οδηγοί ανέβηκαν με στεγνό δρόμο. Πολύ ωραία Ανάβαση, γρήγορη, μια Ανάβαση που αγαπά ο κόσμος μαζί με την Κύμη, τη Ριτσώνα και την Πορταριά. Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη, και θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη αν ο καιρός ήταν καλύτερος. Αντιμετωπίσαμε διάφορα προβλήματα - το αυτοκίνητο δεν ήταν όπως θα το θέλαμε, αλλά έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από την ομάδα και νομίζω ότι κάναμε μια πολύ καλή εμφάνιση, πολύ κοντά στα περσινά ρεκόρ. Του χρόνου θα προσπαθήσουμε για κάτι καλύτερο. Φιλοξενήσαμε τον Giuliani από την Ιταλία, ο οποίος είναι κορυφαίος οδηγός στην Ευρώπη, και νομίζω ότι όχι απλώς ήταν αξιοπρεπής η εμφάνισή μας, αλλά και ότι δείξαμε γερά τα δόντια μας σε κορυφαίους οδηγούς. Ναι μεν είχε ατυχία στο πρώτο σκέλος, αλλά δεν νιώσαμε σε καμία στιγμή ότι απειληθήκαμε. Ευχαριστώ πολύ ευχαριστώ τον κόσμο και όλους τους ανθρώπους που με στηρίζουν».

ΣΟΑΑ ΕΝΙΑΙΟ SKODA | Μίλτος Κύρκος (Skoda Fabia 1.2 TSI)
«Τέλος καλό, όλα καλά. Ξεκινήσαμε με δύο νίκες και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε έτσι. Λείπει βέβαια ο περσινός πρωταγωνιστής που πήρε το πρωτάθλημα, ο Νίκος [Ζάχος], αλλά και φέτος το επίπεδο είναι υψηλό και πιστεύω ότι θα έχουμε ωραίες κόντρες και θα κυλήσει έτσι η χρονιά».

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ A | Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort RS Cosworth)
«Είναι η πρώτη φορά που συμμετείχα σ’ αυτή τη διαδρομή αγωνιστικά και ήταν ωραία. Ήταν και μια πρόβα, διότι φέτος προγραμματίζουμε να αγωνιστούμε στα Ράλλυ Ασφάλτου. Ήταν μια πρόβα να ξεκινήσουμε, να ξεμουδιάσουμε και να ξεσκουριάσουμε, και πήγαν όλα καλά».

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ν | Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX)
«Ήταν μια πολύ γρήγορη Ανάβαση. Είχα διάφορα προβλήματα, και ο καιρός μας ταλαιπώρησε όλους. Ευχαριστώ πάντα την ομάδα μου, και θέλω να ευχηθώ στον Πάνο Κύρκο να χαίρεται την οικογένειά του, και να τον ευχαριστήσω γιατί μίλησε με πολύ καλά λόγια για μένα πέρσι στον ίδιο αγώνα. Καλή συνέχεια σε όλους, κι ελπίζω να κάνω όσο πιο πολλούς αγώνες μπορώ για το 2018».

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ε | Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS Cosworth)
«Όλα πήγαν καλά, οργανωτικά αλλά και αγωνιστικά όλα ήταν πολύ καλά αυτό το διήμερο. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος με την απόδοσή μας, ίσως να ήταν και το θέμα της υγρασίας του δρόμου μετά τη βροχή ή και ψυχολογικό, αλλά δεν κινήθηκα όσο γρήγορα θα ήθελα. Σε κάθε περίπτωση, ήταν ένας ωραίος αγώνας».

ΙΣΤΟΡΙΚA | Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MkI RS2000)
«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και η οργάνωσή του το ίδιο, και το διασκέδασα αρκετά. Παρότι φοβόμασταν για κάποιες υγρασίες που μπορεί να είχαν μείνει σε σημεία του δρόμου από τη βροχή, είμαι πολύ ικανοποιημένος με το χρόνο που πέτυχα. Συγχαρητήρια σε όλους».

[Πηγή: OMAE]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία