Main menu

Drive
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2017 - 1:14μμ

Αγώνας Ταχυτητας στα Μέγαρα: Αποτελέσματα [video]

Το Παν. Πρωτ. Ταχύτητας ολοκληρώθηκε με έναν αγώνα στα Μέγαρα, για τις κατηγορίες: Ενιαίο, Τουρισμού/Μεγάλου Τουρισμού, Ιστορικά και Formula Saloon.

Η προσπάθεια αναγέννησης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που επιχειρεί το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. συνεχίστηκε με το κρισιμότερο, ίσως, βήμα ως τώρα: την επιτυχημένη επιστροφή στα Μέγαρα, για τον 3ο γύρο του 2017.

Ο καιρός υποδέχθηκε θερμά, με μια ηλιόλουστη ημέρα, τους αγωνιζόμενους των πέντε κατηγοριών του αγώνα, καθώς και αρκετούς θεατές που παρακολούθησαν ορισμένες συναρπαστικές μάχες, ειδικά στην κατηγορία του Ενιαίου, και ορισμένα πολύ ισχυρά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Μετά τις μάχες της Τρίπολης, στον πρώτο αγώνα του Ενιαίου οι αγωνιζόμενοι είχαν κατά κανόνα αρκετά καθαρές μονομαχίες, αλλά στην κορυφή ο Γιώργος Καμιτσάκης πέτυχε με επιβλητικό τρόπο αυτό που στους διεθνείς αγώνες ονομάζεται «grand chelem»: pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο, και πρωτοπορία σε όλους τους γύρους του αγώνα. Ο Νίκος Ζάχος και ο Μίλτος Κύρκος έκλεισαν την τριάδα, ενώ ο τέταρτος Φίλιππος Καλέσης ήταν ο νικητής μεταξύ των Νέων του θεσμού.

Στο δεύτερο αγώνα του Ενιαίου, ωστόσο, η μάχη της κορυφής κρίθηκε με μια εντυπωσιακή μονομαχία μεταξύ του Κύρκου, τελικού νικητή, του Γιάννη Χαραλαμπόπουλου και του Φίλιππου Καλέση. Τρεις γύρους πριν το τέλος ο Καλέσης πήρε την πρωτοπορία από τον Χαραλαμπόπουλο, όμως έναν γύρο μετά ο Κύρκος ανέβηκε στην κορυφή, και δεν απειλήθηκε μέχρι την καρό σημαία. Νωρίτερα, στον τρίτο γύρο του αγώνα, μια έξοδος του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου -χωρίς σοβαρές συνέπειες- διέκοψε τον αγώνα, ο οποίος επανεκκίνησε λίγη ώρα αργότερα πίσω από το Όχημα Ασφαλείας.

Στους δύο αγώνες των κατηγοριών Τουρισμού και Μεγάλου Τουρισμού, ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος με το Ford Sierra RS500, καθώς πίσω του τερμάτισε και στις δύο περιπτώσεις ο Νίκος Πλέσσας (Ford RS500). Η αντιστροφή της κατάταξης για την εκκινηση του δεύτερου αγώνα δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τους οδηγούς των δύο ισχυρότερων αυτοκινήτων της κατηγορίας. Πίσω τους, νικητές της κατηγορίας Τουρισμού και τρίτοι στο βάθρο ήταν οι «Ρώσος» (VW Golf / T2) και Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo / T1).

Στους μονούς αγώνες της ημέρας, στην κατηγορία των Ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός δεν είχε πρόβλημα να κυριαρχήσει όπως και στην Τρίπολη, και να ψυχαγωγήσει τους θεατές με τον θεαματικό του χειρισμό του Ford Escort, ενώ ο Παντελής Πουλιάδης (Porsche 911) και ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 125TC Group B) τον ακολούθησαν στον τερματισμό.

Αντίστοιχη ήταν και η κυριαρχία του Παναγιώτη Ηλιόπουλου, με την πανίσχυρη Ferrari 458 Challenge (FSA), στη Formula Saloon. Ο Απόστολος Εδιρνέλης (Honda Civic, FSA 2L) στους πρώτους γύρους κέρδιζε την συναρπαστική μάχη με τους Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη (Audi A3, FST2) και Παναγιώτη Σολδάτο (Alfa Romeo 156, FSA 2L), αλλά μια σύγκρουση των δύο τελευταίων στην Κ9 άφησε τους δύο τελευταίους εκτός αγώνα. Στιγμές της μεταξύ τους κόντρας μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί. Τελικά ο Εδιρνέλης κατέκτησε τη δεύτερη θέση, ενώ ο Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος κέρδισε τη μάχη των δύο Honda Civic της FSA 2L με τον Αθανάσιο Ασίκη έχοντας μεγαλύτερη διαφορά τη στιγμή της διακοπής σε σχέση με την υστέρηση που είχε στον τερματισμό.


Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. εκφράζουν τις ευχαριστίες τους στους αγωνιζόμενους που στήριξαν τον 3ο αγώνα του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, στους θεατές που παρευρέθησαν στην πίστα των Μεγάρων, και βεβαίως στους υποστηρικτές: τις εταιρείες «Φάρμα Κεχαγιά», «Original Ρεκτιφιέ», «ΑΧΟtechniki» και «Max Print». Τέλος, εύχονται η προσπάθεια της αναγέννησης του θεσμού να συνεχιστεί με εξίσου σημαντικά βήματα και τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Ενιαίο: Αποτελέσματα Αγώνα 1
Ενιαίο: Αποτελέσματα Αγώνα 2

Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού: Αποτελέσματα Αγώνα 1
Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού: Αποτελέσματα Αγώνα 2

Ιστορικά: Αποτελέσματα
Formula Saloon: Αποτελέσματα

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Μίλτος Κύρκος (Skoda Fabia) – Νικητής 2ου Αγώνα Ενιαίου
«Τελευταίος αγώνας της χρονιάς και πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε, στο δεύτερο αγώνα. Δεν θα αναφερθώ οργανωτικά, γιατί πάρα πολλοί είχαμε πάράπονα για πολλά περιστατικά. Στον πρώτο αγώνα για μας απ' την εκκίνηση [τα πράγματα] δεν κύλησαν όπως θέλαμε, συμβιβαστήκαμε με την τρίτη θέση, αλλά ο δεύτερος ήταν πολύ διαφορετικός αγώνας, με πολλές ανατροπές. Τελικά περάσαμε πρώτοι τη γραμμή του τερματισμού, και όλα κύλησαν καλά για εμάς. Για του χρόνου, θα δούμε».

Φίλιππος Καλέσης (Skoda Fabia) - Νικητής Νέων 1ου Αγώνα Ενιαίου
«Σήμερα ολοκληρώθηκε και ο τελευταίος αγώνας του Ενιαίου. Σίγουρα ήταν η μόνη πραγματική πίστα που έχω τρέξει στο Ενιαίο. Καταφέραμε να κερδίσουμε τον πρώτο αγώνα στους Νέους, και στον δεύτερο να τερματίσουμε δεύτεροι. Ο ανταγωνισμός εδώ ήταν έντονος, γιατί όλοι οι οδηγοί ήμασταν στο δέκατο [του δευτερολέπτου], και αυτό έκανε την οδήγηση -καθώς ήμασταν όσοι σε 'τρενάκι'- αρκετά δύσκολη».

Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (Skoda Fabia) - Νικητής Νέων 2ου Αγώνα Ενιαίου
«Ένας πετυχημένος αγώνας από τη Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. μόλις τελείωσε, κερδίσαμε την κατηγορία μας, είμαστε πρωταθλητές Νέων, το διασκεδάσαμε – παρότι είχαμε τις επαφές μας, που είναι άλλωστε μέσα στον αγώνα. Εύχομαι του χρόνου να έχουμε ένα πιο καθαρό και πιο δίκαιο Ενιαίο, για να συνεχίσει ο θεσμός και να έρθουν κι άλλα παιδιά στο χώρο».

Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500 / GT2) - Νικητής 1ου & 2ου Αγώνα Μεγάλου Τουρισμού
«Να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στη Λέσχη, που κατάφερε να κάνει τον αγώνα με λίγες συμμετοχές και με μεγάλη προσπάθεια. Μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν. Αυτο που πρέπει να κάνουμε για την πίστα είναι να συγκεντρώσουμε περισσότερες συμμετοχές, για να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και συναγωνισμό. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε να μας δει, και ευχαριστώ και την ομάδα μου - τον Αλέκο Καρρά, μηχανικό μου, καθώς και την οικογένειά μου που ήταν εδώ και είναι δίπλα μου πάντα».

«Ρώσος» (VW Golf / T2) – Νικητής 1ου Αγώνα κατηγορίας Τουρισμού
«Η οργάνωση προσπάθησε, και είναι από τις πιο καλές, ενώ και τα θέματα ασφάλειας ήταν σωστά. Εγώ προσπάθησα, αν και ο συναγωνισμός ήταν άνισος από άποψη ιπποδύναμης. Οι κανονισμοί, από αυτήν την άποψη, πρέπει να βελτιωθούν, όπως και στο θέμα της αναστροφής της σειράς εκκίνησης. Ήταν καλό που η ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. έδωσε τη σημαία της νίκης και σε αγωνιζόμενους μικρότερων κατηγοριών».
 
Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo / T1) - Νικητής 2ου Αγώνα κατηγορίας Τουρισμού
«Κρίμα που ο Λεωνίδας [Λεοντοπουλος] είχε ένα μικρό πρόβλημα με τη μέση του, και δεν είχαμε τη μάχη που θέλαμε. Ωστόσο, είχαμε πολύ ωραίο συναγωνισμό με τα άλλα παιδιά, και είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετείχα σε αυτή τη μάχη. Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας».

Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) – Νικητής Αγώνα Ιστορικών
«Όλα κύλησαν καλά για εμάς. Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, και συγχαρητήρια στην ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. για τη διοργάνωσή του».

Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge) - Νικητής Αγώνα Formula Saloon
«Ο αγώνας δεν είχε ιδιαίτερο συναγωνισμό στην κατηγορία του δικού μας αυτοκινήτου, όμως αγωνίστηκα με στόχο πιο πολύ να βελτιώσω τη δική μου απόδοση. Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας».

*Σημ.: Ο Γιώργος Καμιτσάκης, νικητής του 1ου Αγώνα του Ενιαίου, δεν ήθελε να κάνει κάποια δήλωση.

[Πηγή: OMAE]
 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία