38o Ράλι Παλάδιο: Νίκη για τους Αναδιώτη-Μακρινό [video]

38o Ράλι Παλάδιο: Νίκη για τους Αναδιώτη-Μακρινό [video]

Το φετινό Ράλι Παλάδιο, που πραγματοποιήθηκε και σε νυχτερινές ειδικές, επιφύλασσε μάχες για το βάθρο μέχρι την τελευταία στιγμή.

Αλλαγές θέσεων μέχρι και την τελευταία ειδική, ελάχιστα προβλήματα και εκπληκτική ατμόσφαιρα χάρη στις νυχτερινές ειδικές ήταν τα σημαντικότερα από τα στοιχεία που συνέθεσαν το 38ο Ράλι Παλάδιο.

Ο αγώνας ξεκίνησε λίγο πριν τις 14:00 του Σαββάτου 4 Νοεμβρίου από το λιμάνι της Ν. Περάμου, με την πρωινή, βαριά, συννεφιά να υποχωρεί σταδιακά. Παρόλα αυτά, οι υγρασίες στις ειδικές διαδρομές οδήγησαν αρκετά πληρώματα σε λάθος επιλογές, ενώ η νύχτα ήταν αυτή που έκανε κάποιους να ξεχωρίσουν στις λεπτομέρειες και τελικά να πάρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Χαρακτηριστικό του ενδιαφέροντος που υπήρχε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και του πόσο αμφίρροπο ήταν το 38ο Ράλι Παλάδιο, ήταν το γεγονός πως στις οκτώ ειδικές που διεξήχθησαν, μόνο μια φορά έμεινε ίδια η Γενική Κατάταξη.

Συνολικά οι θέσεις του βάθρου άλλαξαν έξι φορές και οι νίκες στις οκτώ ειδικές επιμερίστηκαν σε τέσσερις διαφορετικούς οδηγούς. Τις περισσότερες (τρεις) πήραν ασφαλώς οι τελικοί νικητές Βασίλης Αναδιώτης–Μανώλης Μακρινός (Renault Clio RS). Το πλήρωμα έφτασε σε ένα σπουδαίο αποτέλεσμα καθώς με ένα αυτοκίνητο της F2 επικράτησαν των τετρακίνητων αντιπάλων τους. Το σπουδαιότερο ωστόσο είναι πως αυτή είναι η 1η νίκη του Αναδιώτη σε επίπεδο γενικής, οπότε αποτελεί ορόσημο για την καριέρα του.

Στη 2η θέση βρέθηκε ο Γιώργος Αργυρίου με τον Γιώργο Βότση δίπλα του, με Mitsubishi EVO IX. Ο Αργυρίου έχασε τη δεύτερη θέση στην προτελευταία ειδική από τον Ζακχαίο, αλλά στο τελευταίο Μελετάκι απάντησε με την καλύτερη επίδοση που έγινε στη συγκεκριμένη ειδική σε αυτό τον αγώνα, ανεβαίνοντας και πάλι στη 2η θέση. Ο Νίκος Ζακχαίος με τον Χρήστο Μιχελή, ευχαριστήθηκαν την πορεία τους γιατί τους έφερε μεγαλύτερη εξοικείωση με το Honda Civic Type-R, και κατάφεραν το καλύτερό τους αποτέλεσμα μέχρι σήμερα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πίεσαν από το ξεκίνημα, φύλαξαν εκεί που έπρεπε και επιτέθηκαν στο δεύτερο πέρασμα από την Ψάθα για να ολοκληρώσουν με έναν πολύ καλό χρόνο.



Στην 4η θέση και δεύτεροι στην κατηγορία C2 ήταν οι Nikon–Χρήστος Κουζιωνής (Mitsubishi EVO IX). Σε όλο το μεσημεριανό σκέλος είχαν να συνηθίσουν το αυτοκίνητο, ενώ στο νυχτερινό κομμάτι του αγώνα κινήθηκαν κάπως πιο συντηρητικά ώστε να τερματίσουν στις κορυφαίες θέσεις. Σε αυτό τον βοήθησε και το γεγονός πως οι Γιώργος Αναπολιωτάκης–Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit-Car) δεν βρήκαν πραγματικά ποτέ τον καλό τους εαυτό. Οι λάθος επιλογές ελαστικών ήταν αυτό που τους ταλαιπώρησε και όσο και αν προσπάθησαν το βράδυ να καλύψουν το χαμένο έδαφος, αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Για τον Φώντα Νικολόπουλο, έναν από τους πολυνίκες του συγκεκριμένου αγώνα, η φετινή προσπάθεια ολοκληρώθηκε με μοναδικό ευχάριστο τον τερματισμό. Ένα πρόβλημα από νωρίς με το δίσκο του Mitsubishi EVO VI δεν του επέτρεψε να είναι ανταγωνιστικός, παρά μόνο κατά διαστήματα. Έβδομοι ήταν οι Γιώργος και Παναγιώτης Κεχαγιάς (Ford Escort WRC) που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την νύχτα αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.

Στην 8η θέση της Γενικής και τρίτοι την F2 ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort Mk II). Οδήγησαν όσο καλά χρειαζόταν για να παραμένουν στο δρόμο στις γλιστερές συνθήκες της ημέρας και εκμεταλλεύτηκαν την εγκατάλειψη των Νίκου και Βασίλη Καραθανάση (Honda Civic Type-R) για να πάρουν τελικά την 3η θέση της F2, την οποία μέχρι εκείνο το σημείο κρατούσε ο Καραθανάσης με εξαιρετικές επιδόσεις. Στην κατηγορία C6 νικητές ήταν οι Τόλης Φαρσουλής–Βασίλης Γεωργίτσας (Citroen Saxo VTS) με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους Μαρίνο Μπενούκα–Χρήστο Μουρκάκη (Peugeot 106 S16) και Νίκο Τύρο–Νίκο Αρμάγο (Peugeot 106 S16).



Τέλος, στα ιστορικά ο Μάριος Σταφυλοπάτης με τον Γιώργο Χατζηρήγα (Ford Sierra Cosworth) κινήθηκαν ταχύτατα, μέσα στη δεκάδα της γενικής, για να πάρουν όλες τις ειδικές στην ξεχωριστή κατάταξη των ιστορικών και φυσικά τη νίκη. Πίσω τους τερμάτισαν οι Λευτέρης Μανδρούκας–Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) στη δεύτερη θέση και τρίτοι οι Γιώργος Παραδείσης–Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS).

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα (αρχείο pdf), ενώ παρακάτω υπάρχει ένα in-car video από το Civic των Ζακχαίου-Μιχελή σε τμήμα της νυχερινής Ε.Δ. Μελετάκι, και ένα video με εξωτερικά πλάνα.

[Πηγή: OMAE]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube