33ο «Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς» Ράλλυ Φθιώτιδας: Αποτελέσματα

33ο «Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς» Ράλλυ Φθιώτιδας: Αποτελέσματα

Ο 5ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ πραγματοποιήθηκε με κέντρο τη Λαμία, και τελικούς νικητές τους Γ. Φιλιππίδη –Λ. Μαχαίρα.

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 25-26 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το φετινό Ράλλυ Φθιώτιδας, ο 5ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το κέντρο του όπως πάντα στην πόλη της Λαμίας.

Ο χωμάτινος αγώνας διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και περιλάμβανε πέντε ειδικές διαδρομές. Η αρχή έγινε το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου με την υπερειδική «Λαμία», και η συνέχεια δόθηκε την Κυριακή 26 Ιουνίου με δύο περάσματα από τις Ε.Δ. Ελευθεροχώρι και Ρεγγίνι-Καρυά, που διαμόρφωσαν έναν αγώνα συνολικού μήκους 76,48 km.

Νικητές ανάμεσα στους 32 συμμετέχοντες, αναδείχθηκαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4). οι οποίοι πέρασαν στην πρώτη θέση μετά την δεύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα και διατηρήθηκαν εκεί ως το τέλος, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις από τις πέντε ειδικές. Στη 2η θέση της κατάταξης τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4), οι οποίοι κατάφεραν να σημειώσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα παρότι ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα στον κινητήρα τους, αφού έμπαινε σε safe mode. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4).

Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισαν οι νικητές της κατηγορίας F2, δηλαδή της κατηγορίας των δικίνητων αυτοκινήτων, «Pazonen»-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5). Οι ίδιοι κέρδισαν και την C6, συνδυάζοντας ταχύτητα και αξιοπιστία, αφού σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους στις ειδικές, μένοντας παράλληλα μακριά από προβλήματα, στοιχείο που δεν ήταν καθόλου δεδομένο στον σημερινό, απαιτητικό αγώνα κατά τον οποίο πολλά πληρώματα κορυφής, ειδικά στην F2, ατύχησαν. Πίσω από τους νικητές της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε μία ειδική, όμως έχασαν 7’ στο Ελευθεροχώρι το πρωί της Κυριακής, λόγω κλαταρίσματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται αποκλειστικά στο χρόνο αλλαγής ελαστικού. Το πλήρωμα έχασε επιπλέον χρόνο ψάχνοντας το ιδανικό μέρος για αλλαγή, έτσι ώστε να μην δημιουργήσει πρόβλημα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα του αγώνα. Ακόμα, ενώ το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο να επανεκκινήσει, καθυστέρησε περιμένοντας τους Λευτέρη Αλυγιζάκη-Παναγιώτη Καϊτατζή, έτσι ώστε να μην τους δημιουργήσει πρόβλημα στην περίπτωση που έπεφταν στη σκόνη του. Μια εξαιρετική αθλητική συμπεριφορά που χρήζει ιδιαίτερης μνείας, περισσότερο από τις αγωνιστικές επιδόσεις.

Επιστρέφοντας στην κατάταξη της F2, στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και στην 7η της γενικής, τερμάτισαν οι Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος (Toyota Yaris, C6-A5) ενώ την τριάδα τόσο της F2 όσο και της C6 διαμόρφωσαν μαζί με τους προαναφερθέντες,  οι «El Nak Jr.»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) αν και ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους. Ακόμη, στην κατηγορία C3 ο αγώνας περιλάμβανε πολλές ανατροπές, με τους Μάκη Χαλιβελάκη-Νίκο Μπαμπαλή να επικρατούν τελικά, εμπρός από τους Παναγιώτη Αρμυριώτη-Αποστόλη Μακάριο (Ford Escort RS 2000) και Γιώργο Δήμου-Βαγγέλη Ιατρού (Ford Escort RS 2000).

Αρκετά ήταν τα κορυφαία πληρώματα που ατύχησαν και δεν κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού. Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην υπερειδική του Σαββάτου, εγκατέλειψαν πριν το πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή «Ρεγγίνι-Καρυά» με πρόβλημα στα ηλεκτρικά και ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση της κατάταξης. Επιπλέον, στην ίδια διαδρομή εγκατέλειψαν από την 3η θέση οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4) όταν έσπασε το ψυγείο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στον κινητήρα, ενώ άλλο ένα πλήρωμα τετρακίνητου που εγκατέλειψε ήταν οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) εξαιτίας δύο κλαταρισμάτων, ενώ είχαν μαζί τους μόνο μία ρεζέρβα.

Πολλοί ήταν όμως και οι άτυχοι στην F2, όπως οι Θόδωρος Τσάκαλος-Ηλίας Αγγελής (Toyota Yaris, C6-A5), που είχαν σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές και προηγούνταν στην F2 έως το δεύτερο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι, όταν λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό ένα τραυματισμένο ακρόμπαρο τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθειά τους. Οι πρωτοπόροι του Πρωταθλήματος Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7) τέθηκαν εκτός, αφού αρχικά ο κινητήρας του αυτοκινήτου τους ρέταρε και έπειτα δημιουργήθηκε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η λίστα με τους άτυχους της F2 δεν τελειώνει εδώ, αφού εγκατέλειψαν τόσο οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) που προηγούνταν μετά τη χθεσινή υπερειδική στην F2 και είχαν το προβάδισμα στην C3 όσο και οι Δημήτρης Μελένιος-Βασίλης Μπασιούκας (Renault Clio R3, C3-A7) ενώ βρίσκονταν επίσης επικεφαλής στην C3, από κιβώτιο και δύο κλαταρίσματα, αντίστοιχα. Οι τοπικοί Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort, C3-E11), έμειναν πολύ πίσω με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και μια σπασμένη ανάρτηση.

Η τοπική κοινωνία στήριξε για ακόμη μια φορά τον αγώνα, αφού τόσο ο Δήμος Λαμιέων ως Μεγάλος Οικοδεσπότης όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας στάθηκαν δίπλα στην Οργανωτική Επιτροπή, έχοντας μάλιστα τον πολύ σημαντικό ρόλο του συνδιοργανωτή.  Βέβαια, το 33ο «I KTEO Χαλκιάς» Ράλλυ Φθιώτιδος δε θα μπορούσε να τελεστεί δίχως την αρωγή του Δήμου Μώλου-Αγίου Κωνσταντίνου, από τα διοικητικά όρια του οποίου πέρασαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του Β' Σκέλους του αγώνα.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Σωματείο είχε τη χορηγική αρωγή του Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς, το οποίο μάλιστα ήταν ξανά ο Χορηγός Ονομασίας, ενώ επιπλέον χορηγοί ήταν οι εταιρείες Pazonen-Ανταλλακτικά, Peugeot Autokar, Epic Energy και My-Track Real Time GPS Tracking Systems. Επιπρόσθετα, τον αγώνα υποστήριξαν η εταιρεία παραδοσιακών προϊόντων Παπαδήμας, η εταιρεία εμφιάλωσης μεταλλικού νερού Ιόλη και ο Αγροτικός Ελαιουργικός Συνεταιρισμός Στυλίδας.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών

Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4)
«Στην απλή μετά την τελευταία Ειδική Διαδρομή μείναμε από μίζα, όμως ευτυχώς είμαστε εδώ. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν ωραίες, αν και στο δεύτερο πέρασμα είχαν χαλάσει. Εμείς δεν είχαμε κάτι να κυνηγήσουμε έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, οπότε ακολουθήσαμε έναν στρωτό ρυθμό και είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα.»

Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4)
«Ήταν ένας ωραίος αγώνας, ενώ ευτυχώς ο καιρός μας έκανε το κέφι και δεν είχαμε βροχή. Εμείς από τη μεριά μας δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα και μετά από καιρό, ευχαριστηθήκαμε ένα ράλλυ. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.»

Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4)
«Δυστυχώς ταλαιπωρηθήκαμε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από ένα πρόβλημα στον κινητήρα, καθώς έμπαινε σε safe mode και δεν ανέβαζε στροφές. Ο αγώνας συνολικά ήταν ωραίος, εμείς κατορθώσαμε να είμαστε στον τερματισμό, οπότε είμαστε χαρούμενοι αφού πρωτίστως, ευχαριστηθήκαμε.»

Pazonen-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5)
«Ο αγώνας ήταν καλός για εμάς. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν όπως πάντα πολύ ωραίες και εμείς από την πλευρά μας είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το Τελικό αποτέλεσμα.»

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του 33ου «Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς» Ράλλυ Φθιώτιδας.

Το 33ο «Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς» Ράλλυ Φθιώτιδος ήταν ο τελευταίος φετινός χωμάτινος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, ενώ η συνέχεια θα δοθεί στις 17-18 Σεπτεμβρίου με έναν από τους κλασικούς ασφάλτινους αγώνες, το Ράλλυ ΔΕΘ.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube