Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 - 7:39μμ

24 Ώρες Le Mans: Δύο Toyota μπροστά

Οι δύο πιο γρήγορες Toyota LMP1 μπήκαν επικεφαλής από την αρχή κι έχουν απομακρυνθεί από τις Porsche.

Η Toyota εξακολουθεί να κρατά το «ένα-δύο», σχεδόν τρεις ώρες μετά την εκκίνηση του 24ωρου αγώνα.

Ο Kamui Kobayashi, με την Toyota No.7 είναι επικεφαλής, και όντας πολύ πιο γρήγορος, έχει καταφέρει να απομακρυνθεί από τον Anthony Davidson με το No.8 αυτοκίνητο.

Προηγουμένως οι δύο Toyota είχαν «μάχη» μεταξύ τους, με τον Mike Conway και τον Sebastien Buemi να αλλάζουν θέσεις, μέχρι που ο Ελβετός έχασε τα φρένα στη στροφή Mulsanne κι έμεινε λίγο πίσω.

Οι δύο Porsche είναι στην και την 4η θέση, παρότι ο Neel Jani με την 919 Hybrid No.1 είχε περάσει τον Buemi στην αρχή του αγώνα.

Ο Nicolas Lapierre (Toyota No.9) είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας LMP1, αφού το ByColles βγήκε και χτύπησε στα λάστιχα της Tertre Rouge, στον πρώτο γύρο. Γύρισε στα pits κι επιχείρησαν να το επισκευάσουν, αλλά τελικά εγκατέλειψε.

Στην κατηγορία LMP2, τα δύο ORECA/Gibson της Rebellion είναι επικεφαλής. Ο Bruno Senna είχε φέρει το Νο.31 αυτοκίνητο στην πρώτη θέση, πριν δώσει το τιμόνι στον Nicolas Prost. Ο Γάλλος ήταν όμως πολύ αργός, με αποτέλεσμα να τον περάσει ο team-mate του, Mathias Beche με το Νο.13 αυτοκίνητο.

Το Νο.38 ORECA της Jackie Chan DC Racing, με τον 19χρονο Thomas Laurent στο τιμόνι, ήταν το πιο γρήγορο LMP2 κι έφτανε τα δύο πρώτα, όμως ο νεαρός βγήκε στη στροφή Indianapolis.

To ORECA No.26 της G-Drive, που ξεκίνησε από την pole position, έχει εγκαταλείψει αφού ο Ρώσος Roman Rusinov, που το οδηγούσε, συγκρούστηκε με την GTE Am (ερασιτεχνική) Porsche 911 Νο.88 του Khaled Al Qubaisi, ενώ επιχειρούσε να της ρίξει γύρο στις Στροφές Porsche. Ο Άραβας, που έπεσε στις μπεριέρες, επίσης εγκατέλειψε.

Στην «επαγγελματική» κατηγορία GTE Pro, η Aston Martin κρατάει άνετα τις δύο πρώτες θέσεις με τα αυτοκίνητα Νο.95 και 97, που οδηγούν τώρα οι Marco Sorensen και Daniel Sierra.

Πίσω τους όμως γίνεται μάχη ανάμεσα στις Ferrari 488, τις Ford GT, τις Porsche 911 και τις Corvette. Οι δύο Ferrari της AF Corse έχουν περάσει πρόσφατα την Porsche Νο.92 του Kevin Estre και βρίσκονται στην 3η και την 4η θέση της κατηγορίας.

Άλλη μια Ferrari βρίσκεται επικεφαλής στην «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am, μπροστά από το φαβορί, την Aston Martin No.98.  

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΩΡΑΣ:

θ.

κατηγ.

αυτ.

οδηγοι

γυροι

διαφ.

1

LMP1

#7 Toyota

Conway, Kobayashi, Sarrazin

33

-

2

LMP1

#8 Toyota

Buemi, Davidson, Nakajima

33

+ 3.956s

3

LMP1

#1 Porsche

Jani, Lotterer, Tandy

33

+ 24.917s

4

LMP1

#2 Porsche

Bernhard, Bamber, Hartley

33

+ 35.011s

5

LMP1

#9 Toyota

Lapierre, Kunimoto, Lopez

33

+ 1m05.671s

6

LMP2

#31 Oreca

Prost, Canal, Senna

31

+ 2 Laps

7

LMP2

#13 Oreca

Piquet Jr, H. Hansson, Beche

31

+ 17.936s

8

LMP2

#38 Oreca

Tung, Laurent, Jarvis

31

+ 20.368s

9

LMP2

#24 Oreca

Graves, Hirschi, Vergne

31

+ 27.075s

10

LMP2

#37 Oreca

Cheng, Gommendy, Brundle

31

+ 46.029s

11

LMP2

#25 Oreca

Gonzalez, Trummer, Petrov

31

+ 58.146s

12

LMP2

#35 Alpine

Panciatici, Ragues, Negrao

31

+ 1m18.663s

13

LMP2

#32 Ligier

Owen, De Sadeleer, Albuquerque

31

+ 1m42.181s

14

LMP2

#27 Dallara

Aleshin, Sirotkin, Shaitar

31

+ 1m47.589s

15

LMP2

#28 Oreca

Perrodo, Vaxiviere, Collard

31

+ 1m59.578s

16

LMP2

#40 Oreca

Allen, Matelli, Bradley

31

+ 2m03.602s

17

LMP2

#21 Oreca

Hedman, Hanley, Rosenqvist

31

+ 2m10.029s

18

LMP2

#47 Dallara

Lacorte, Sernagiotto, Belicchi

31

+ 2m10.885s

19

LMP2

#34 Ligier

Moore, Hanson, Chandhok

30

+ 3 Laps

20

LMP2

#23 Ligier

Barthez, Buret, Berthon

30

+ 2m13.960s

21

LMP2

#43 Riley

Keating, Bleekemolen, Taylor

30

+ 2m15.513s

22

LMP2

#17 Ligier

Lafargue, Lafargue, Zollinger

30

+ 2m27.067s

23

LMP2

#33 Ligier

Nicolet, Nicolet, Maris

30

+ 3m16.143s

24

LMP2

#36 Alpine

Dumas, Menezes, Rao

29

+ 4 Laps

25

LMP2

#29 Dallara

Lammers, Van Eerd, Barrichello

29

+ 2m14.167s

26

GTE Pro

#95 Aston

Thiim, Sorensen, Stanaway

29

+ 3m20.808s

27

GTE Pro

#66 Ford

Mucke, Pla, Johnson

29

+ 3m34.316s

28

GTE Pro

#92 Porsche

Christensen, Estre, Werner

29

+ 3m37.944s

29

GTE Pro

#97 Aston

Turner, Adam, Serra

29

+ 3m40.437s

30

GTE Pro

#63 Chevrolet

Magnussen, Garcia, Taylor

29

+ 3m42.518s

31

GTE Pro

#51 Ferrari

Calado, Pier Guidi, Rugolo

29

+ 3m46.032s

32

GTE Pro

#67 Ford

Priaulx, Tincknell, Derani

29

+ 3m46.533s

33

GTE Pro

#71 Ferrari

Rigon, Bird, Molina

29

+ 3m48.515s

34

GTE Pro

#64 Chevrolet

Gavin, Milner, Fassler

29

+ 3m56.826s

35

GTE Pro

#69 Ford

Briscoe, Westbrook, Dixon

28

+ 5 Laps

36

GTE Pro

#91 Porsche

Lietz, Makowiecki, Pilet

28

+ 1m28.917s

37

GTE Pro

#82 Ferrari

Vilander, Fisichella, Kaffer

28

+ 1m33.771s

38

GTE Pro

#68 Ford

Hand, Muller, Kanaan

28

+ 1m43.111s

39

GTE Am

#62 Ferrari

Macneil, Sweedler, Bell

28

+ 3m00.785s

40

GTE Am

#98 Aston

Dalla Lana, Lamy, Lauda

28

+ 3m07.571s

41

GTE Am

#90 Aston

Yoluc, Hankey, Bell

28

+ 3m10.092s

42

GTE Am

#77 Porsche

Ried, Cairoli, Dienst

28

+ 3m28.173s

43

GTE Am

#84 Ferrari

Smith, Stevens, Vanthoor

28

+ 3m41.771s

44

GTE Am

#55 Ferrari

Cameron, Scott, Cioci

28

+ 4m05.149s

45

GTE Am

#99 Aston

Howard, Gunn, Bryant

28

+ 4m09.098s

46

GTE Am

#83 Ferrari

Krohn, Jonsson, Bertolini

28

+ 4m28.279s

47

GTE Am

#60 Ferrari

Wee, Katoh, Parente

28

+ 4m40.307s

48

GTE Am

#50 Chevrolet

Rees, Brandela, Philippon

28

+ 4m55.729s

49

GTE Am

#65 Ferrari

Nielsen, Balzan, Curtis

28

+ 5m08.224s

50

GTE Am

#93 Porsche

Long, Al Faisal, Hedlund

28

+ 5m10.079s

51

GTE Am

#86 Porsche

Wainwright, Barker, Foster

28

+ 5m43.509s

52

GTE Am

#61 Ferrari

Mok, Sawa, Griffin

27

+ 6 Laps

53

GTE Am

#54 Ferrari

Flohr, Castellacci, Beretta

27

+ 1m11.064s

54

LMP2

#39 Oreca

Guibbert, Trouillet, Winslow

27

+ 1m12.903s

55

LMP2

#45 Ligier

Patterson, Mcmurry, Capillaire

25

+ 8 γύροι

56

LMP2

#26 Oreca

Rusinov, Thiriet, Lynn

20

+ 13 γύροι

57

LMP2

#49 Ligier

Konopka, Calko, Breukers

19

+ 14 γύροι

58

LMP2

#22 Oreca

Rojas, Hirakawa, Gutierrez

18

+ 15 γύροι

59

LMP1

#4 Enso

Webb, Kraihamer, Bonanomi

7

+ 26 γύροι

60

GTE Am

#88 Porsche

Bachler, Lemeret, Al Qubaisi

18

Εγκατ.

 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία