1ο Dirt Games: Θέαμα και χαμόγελο [50 φωτογραφίες]

1ο Dirt Games: Θέαμα και χαμόγελο [50 φωτογραφίες]

Με απόλυτη επιτυχία διοργανώθηκε την Κυριακή 4/12 το πρώτο Dirt Games, ένας φιλικός αγώνας ατομικής χρονομέτρησης για χωμάτινα καρτ, αυτοκίνητα ράλι και μπάγκι.

Την Κυριακή 4/12 έγινε στην Χαλκίδα το 1οDirt Games. Ένας φιλικός αγώνας ατομικής χρονομέτρησης για αυτοκίνητα, χωμάτινες φόρμουλες και μπάγκι.

Για να είμαστε ακριβείς, φιλική και χαλαρή ήταν η ατμόσφαιρα στον χώρο του service. Μέσα στην Ειδική Διαδρομή, όλοι οδήγησαν με πάθος με στόχο την διάκριση αλλά και το θέαμα, για τους τον κόσμο που τίμησε αγωνιζόμενους και διοργανωτές με την παρουσία του. Και δεν ήταν λίγοι οι θεατές, παρά τον άστατο καιρό.

Τον αγώνα διοργάνωσε το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), έχοντας την αμέριστη βοήθεια του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Στο πλευρό της διοργάνωσης στάθηκαν η Περιηγητική Λέσχη Ευρίπου 4x4  και η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Χαλκίδας (Α.Μ.ΛΕ.Χ.).


Ο πρόεδρος του ΑΣΜΑ Μανώλης Χαλιβελάκης

Η χάραξη της διαδρομής, μήκους 2.300 μέτρων, περιφερειακά της πίστας μοτοκρος της Χαλκίδας είχε απ’ όλα. Ήταν τεχνική και γρήγορη, ενώ η βροχή το βράδυ του Σαββάτου έβαλε ακόμη μία πρόκληση στους οδηγούς, καθώς την Κυριακή η λάσπη ήρθε να αλλάξει όσα είχαν δει στις αναγνωρίσεις.

Οι 53 που τελικά πήραν εκκίνηση από την αρχική λίστα των 59 συμμετοχών χωρίστηκαν σε έξι κατηγορίες, πραγματοποιώντας 3 χρονομετρημένα περάσματα, ώστε να προσμετρήσουν οι δύο καλύτεροι χρόνοι. Εν συνεχεία, οι δύο ταχύτεροι οδηγοί κάθε κατηγορίας αναμετρήθηκαν στον τελικό τους ενός περάσματος για την ανάδειξη του νικητή.

 Στη μεγάλη κατηγορία των 2000+ κυβικών, ο Κυπελλούχος Χώματος του 2013, Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ο πιο γρήγορος, αφήνοντας πίσω του τον πολύπειρο «Στρατισίνο» που επέστρεψε στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX. Οι δύο οδηγοί χρησιμοποιούσαν κοινό αυτοκίνητο, οπότε δεν διεξήχθη η διαδικασία του τελικού, με αποτέλεσμα η νίκη να περνάει αυτομάτως στα χέρια του Χαλιβελάκη ο οποίος πέτυχε την καλύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος.  Την τριάδα συμπλήρωσε ο Νικόλας Χαλιβελάκης με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς που ανέβαζε ρυθμό σκέλος με σκέλος. Ένα μηχανικό πρόβλημα στο αυτοκίνητο του Λεωνίδα Κύρκου στάθηκε εμπόδιο στη συμμετοχή του στον αγώνα.


Το αυτοκίνητο του βάθρου. Ο "Στρατισίνο" στην επιστροφή του στο μπάκετ μετά από χρόνια είχε κέφια. Έδειξε ότι η τέχνη δεν ξεχνιέται και πήγε τον Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη στον τελικό. Ο Νικόλας Χαλιβελάκης στην 3η θέση.

Στην κατηγορία έως 2000 cc, ο Ντίνος Αντωνίου (Ford Escort RS2000 MKII) έδειξε τις άγριες προθέσεις του από τις δοκιμές, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση, εμπρός από τον Γιώργο Δήμου (Ford Escort RS2000 MKII). Ο Αντωνίου επικράτησε του Δήμου στη Λαμιώτικη μάχη και στον τελικό, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει στην πρώτη θέση της κατηγορίας. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Θοδωρής Βουτσάς (Volkswagen Golf) που για μόλις μισό δευτερόλεπτο έχασε το εισιτήριο για την τελική φάση. Οι Παναγιώτης Αρμυριώτης (Ford Escort MKII), Γιώργος Μόσχος (Ford Escort MKII) και Κώστας Ζωτιάδης (Ford Escort MKII) ακολούθησαν.

Στα 1600, ο Γιάννης Χεκιμιάν «πετούσε» με το Daihatsu Sirion, όντας ο ταχύτερος στις δοκιμές, ενώ στη συνέχεια επικράτησε και στον τελικό του Αντώνη Κωτσόπουλου (Citroen Saxo VTS) που τερμάτισε δεύτερος, εμπρός από τον Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206) στην πρώτη απόπειρα του τελευταίου στο χώμα ως οδηγός. Στην κατηγορία έως 1400 κυβικά, ο Γιάννης Σερεσιώτης με Toyota Starlet KP60 ήταν ο πιο γρήγορος στις χρονομετρημένες δοκιμές, επιβεβαιώνοντας την ανωτερότητά του και στον τελικό, φεύγοντας νικητής από τη Χαλκίδα. Ο Λάζαρος Καλύβας που βρέθηκε και πάλι στο μπάκετ ενός Toyota Starlet μετά από δυόμιση χρόνια τερμάτισε δεύτερος, εμπρός από τον Θοδωρή Εγγλέζο που δεν κινήθηκε άσχημα με Toyota Starlet EP 91.

Στην κατηγορία των μπάγκι, υπήρξε ενδοοικογενειακή μάχη μεταξύ των Polaris RZR! Ο Σωτήρης Μαλακτάρης ήταν ταχύτερος στις δοκιμές, ωστόσο νικητής στην κατηγορία αναδείχτηκε ο 36χρονος Γιώργος Ζυμαρίδης. Οι δύο οδηγοί χρησιμοποιούσαν το ίδιο αυτοκίνητο και σύμφωνα με τον κανονισμό το κύπελλο της πρώτης θέσης καταλήγει στον οδηγό που ήταν ο πιο γρήγορος στο πρώτο σκέλος. Ο Ανδρέας Καροτσιέρης τερμάτισε τρίτος. Ο Λάμπρος Αθανασούλας αν και ήταν ο πιο γρήγορος στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, είχε άτυχη στιγμή στο δεύτερο όταν βγήκε εκτός δρόμου χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Προτίμησε να μην εκκινήσει στο τρίτο, οπότε αυτομάτως αποκλείστηκε, καθώς ήταν υποχρεωτική για όλους τους οδηγούς η εκκίνηση στο τρίτο πέρασμα.


Την δική μας συμμετοχή στον αγώνα την χρωστάμε στον Στράτη Χατζηπαναγιώτου, διευθυντή των 4Τροχών. Την δική του σκέψη-πρόταση συμμερίστηκε ο πρωταθλητής Λάμπρος Αθανασούλας, ο οποίος μας έκανε την τιμή να μοιραστεί μαζί μας το SR KartCross. Και η εμπειρία εξελίχθηκε σε... φαντασίωση. Η φιλοξενία από την Athanasoulas Rally Team ήταν εξαιρετική σε όλα τα επίπεδα: Χαλαρό κλίμα ώστε να μην αγχωθούμε, εμπιστοσύνη, πολύτιμες συμβουλές οδήγησης. Χαρά και ευθύνη να αγωνιστούμε με τα σήματα του DRIVE και των 4Tροχών στο αυτοκίνητο. Και ανακούφιση που δεν προδώσαμε την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν. Το ευχαριστώ είναι λίγο Σ.Χ. και Λάμπρο...

Εντυπωσιακές τόσο στο μάτι, όσο και στο …αυτί ήταν οι χωμάτινες φόρμουλες που απογείωσαν το θέαμα στο 1ο Dirt Games! Ο Γιώργος Ζυμαρίδης (Lahoz) τα …πήρε όλα, επικρατώντας στον τελικό του Λάμπρου Αθανασούλα (SR Kartcross), ο οποίος μάλιστα έκανε ένα λάθος στα τελειώματα της διαδρομής που του στέρησε τις όποιες πιθανότητες είχε για νίκη. Ακολούθησε ο Βασίλης Παπαφιλίππου (Lahoz) που τερμάτισε εμπρός από τον Κύπριο Γιώργο Γεωργίου (Semog Trophy Kartcross).  Βελτιώνοντας συνεχώς την απόδοσή του, ο Κώστας Σωτηρόπουλος (SR Kartcross) βρέθηκε στην πέμπτη θέση, με τους Μιχάλη Γεωργιάδη (SR Kartcross) και Χαράλαμπο Γαζετά (Speedcar) να ακολουθούν. Άτυχος ήταν ο έτερος Κύπριος που επισκέφθηκε τη χώρα μας για να συμμετάσχει στο 1ο Dirt Games, Νίκος Θωμάς που είχε έξοδο με το «καλημέρα». Έξοδο είχε στο δεύτερο σκέλος και ο τελικός νικητής, Γιώργος Ζυμαρίδης, χωρίς ευτυχώς να τραυματίσει το αυτοκίνητό του, κάτι που του επέτρεψε να επιστρέψει δριμύτερος στο τρίτο σκέλος και εν τέλει να αναδειχθεί νικητής στην κατηγορία.



Βλέπεις τον Λάμπρο Αθανασούλα στην άλλη άκρη της πίστας να ισιώνει τις κατηφορικές καμπές με σκασμένη 5η και κάνεις δυο βήματα πίσω. Άλλη κλάση... Στα χέρια του SR KartCross κάνει χρόνους WRC. Με ανάλογο θέαμα.

Ο στόχος επετεύχθη. Οι ουκ ολίγοι αγωνιζόμενοι έφυγαν ευχαριστημένοι και χαρούμενοι από το 1ο Dirt Games που στόχο είχε να κλείσει η φετινή αγωνιστική χρονιά με τον καλύτερο τρόπο. Και του χρόνου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube