DieCast: Pontiac GTO Convertible 1971 από την GMP

DieCast: Pontiac GTO Convertible 1971 από την GMP

Η Pontiac GTO θεωρείται το πρώτο πραγματικό αυτοκίνητο που δικαιολογούσε τον τίτλο αμερικανικού Muscle Car.

Η Pontiac GTO ήταν το πνευματικό παιδί του χαρισματικού μηχανικού, αλλά αποτυχημένου (αργότερα) επιχειρηματία John Delorean.

Στην προσπάθεια της Pontiac να δώσει έμφαση στον racing χαρακτήρα των αυτοκινήτων της, ο DeLorean βάφτισε GTO το συγκεκριμένο μοντέλο, αρχικά που παρέπεμπαν στη θρυλική Ferrari GTO.

Αν και κάποια Muscle Cars προϋπήρχαν αυτής της Pontiac στην αμερικανική αγορά, η GTO θεωρείται το πρώτο πραγματικό αυτοκίνητο που δικαιολογούσε αυτόν τον τίτλο. Στη στάνταρ έκδοσή της, η δεύτερη γενιά (1968-1973), όπως η μινιατούρα που παρουσιάζουμε, με ένα μοτέρ V8 των 6,6 lt (400 κυβικές ίντσες). κάτω από το καπό απέδιδε κατά περίπτωση από 260 έως 325 ίππους.

Παρόλο που η αμερικανική φιλοσοφία περί μεγέθους δεν ταιριάζει απόλυτα με την ευρωπαϊκή, υπάρχουν πολλοί λάτρεις των αυτοκινήτων της απέναντι όχθης και στην Ευρώπη. Γι’ αυτούς, η GMP παρουσιάζει ένα κλασικό δείγμα του 1971.


Σημασία στη λεπτομέρεια

Η Pontiac GTO Converible 1971 της GMP, με στιβαρή, βαριά κατασκευή και προσεγμένες λεπτομέρειες, είναι μια μινιατούρα που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το πραγματικό μοντέλο. Με την επισήμανση Handcrafted in China, που σημειώνεται εμφανώς στη συσκευασία, έχουμε ένα εξαιρετικό μοντέλο σε κλίμακα 1:18

Η προσαρμογή όλων των τμημάτων που ανοίγουν είναι άριστη, οι αναρτήσεις με τα ελατήρια λειτουργούν πραγματικά, και οι ζάντες και τα λάστιχα της Firestone, αποτελούν εξαιρετικά δείγματα της εποχής. Αξιομνημόνευτη λεπτομέρεια αποτελεί η ρεζέρβα στο πορτμπαγκάζ που συνοδεύεται και από τον απαραίτητο γρύλο!

Το εσωτερικό είναι ακριβές αμερικανικό δείγμα της εποχής, με καθίσματα που ανακλίνονται, ταμπλό με έμφαση στη λεπτομέρεια, ενώ στο πλαίσιο της –αναμενόμενης- υπερβολής, το στροφόμετρο βρίσκεται εξωτερικά(!) τοποθετημένο επάνω στο καπό της μηχανής! Λεπτομέρεια που διατίθετο έξτρα στον πραγματικό κόσμο, αντί του κλασικού στροφομέτρου μέσα στο καντράν.

Εξωτερικά, το χρώμα είναι στιλπνό, με ομοιόμορφη στρώση και χωρίς μπιμπίκια ή φαγκρίσματα, πράγμα πάντα επικίνδυνο στην κίτρινη βαφή. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα νίκελ με την κορυφαία ποιότητα, όπως και το μηχανοστάσιο που διαθέτει όλα τα εξαρτήματα και στους σωστούς χρωματισμούς. Εξωτερικό χαϊλάιτ, η μεγάλη πτέρυγα που δίνει έμφαση στο σπορ χαρακτήρα του Pontiac GTO.

Εξίσου φροντισμένη είναι και η «κοιλιά» αυτής της εντυπωσιακής Pontiac, με την προσοχή στη λεπτομέρεια να έχει και εδώ την τιμητική της και τις τετραπλές εξατμίσεις να αφήνουν τη φαντασία να οργιάζει, ακούγοντας σχεδόν τον ήχο του V8 που βρυχάται.

Αν είστε οπαδός των αμερικανικών αυτοκινήτων, η συλλογή σας χρειάζεται να αποκτήσει αυτό το μοντέλο, έστω και αν πρέπει να βάλετε το χέρι βαθιά στην τσέπη.

Η Pontiac GTO με μια ματιά
Κλίμακα 1:18
Μήκος 27 cm
Εταιρία GMP
Υλικό DieCast
Κατασκευή Κίνα
Τιμή €200

Μας αρέσει
Η ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμα, η προσοχή στη λεπτομέρεια
Δεν μας αρέσει
Η αναμενόμενα και δίκαια υψηλή τιμή



Το βρήκαμε
Σταθμός 222
222ο km EO Αθηνών-Θεσσαλονίκης, Στυλίδα
τηλ.: 2238 024 914

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube