Honda Civic VIII 2006 - 2012

Honda Civic VIII 2006 - 2012

Η Honda άλλαξε άρδην την εμφάνιση της όγδοης γενιάς του Civic, σχεδιάζοντας ένα άκρως ενδιαφέρον και φουτουριστικό αμάξωμα που ακόμα και σήμερα δείχνει φρέσκο.

Η Honda κατάφερε με την όγδοη γενιά να αλλάξει άρδην την εμφάνιση του Civic. Σχεδίασε ένα άκρως ενδιαφέρον, φουτουριστικό και ολόφρεσκο αμάξωμα που ακόμα και σήμερα απευθύνεται σε ανθρώπους που είναι νέοι στην καρδιά. Και αν στην αρχή της καριέρας του, το Civic ξένισε με την σχεδίασή του τους φανατικούς της μάρκας, στη συνέχεια τους κέρδισε και αυτούς.

Παρά το γεγονός ότι δείχνει να έχει βγει από τους δρόμους της Ιαπωνίας, είναι ένα ευρωπαϊκό μοντέλο και διαφορετικό από αυτό που πωλείται στην Άπω Ανατολή. Η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί το ίδιο μοτίβο και ίσως στην αρχή να σας μπερδέψει. Αλλά πολύ γρήγορα θα εξοικειωθείτε χάρη στη μελετημένη εργονομία. Υπάρχει κορυφαίος χώρος για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών, ενώ η θέση οδήγησης είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Επίσης, τα πίσω καθίσματα ανασηκώνονται, δημιουργώντας χώρο για να μεταφέρεται ένα ψηλό αντικείμενο. Το πορτμπαγκάζ είναι αρκετά μεγάλο (415 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης), διαθέτει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και σε περίπτωση αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης.

Οδηγώντας το, θα σας αρέσει το κράτημα και η σφιχτή ανάρτηση. Στα μοντέλα με 17άρηδες τροχούς πάντως μην περιμένετε και πολλά, ενώ τα 3θυρα Type-S είναι κουραστικά στις λακκούβες.

Αυτό που δεν θα σας αρέσει είναι ο θόρυβος του κινητήρα στις μεσαίες και υψηλές στροφές που νικά την ηχομόνωση του μηχανοστασίου.

Ποιο να προτιμήσω;
Η εμπορική διάθεση του Civic ξεκίνησε το 2006 και προσφερόταν με δύο κινητήρες βενζίνης. Ο βασικός ήταν ο 1.4 με 83 ίππους και ακολουθούσε ο 1.8 των 140 ίππων που είχε και την δυνατότητα να εφοδιαστεί και με 5άρι αυτόματο κιβώτιο. Στα τέλη του ’08, δυνάμωσε ο 1.4 που πλέον απέδιδε 100 ίππους, ενώ στα τέλη του ’09 υπέστη μια μικρή αισθητική ανανέωση και εμπλουτίστηκε ο εξοπλισμός άνεσης.

Από πλευράς εξοπλισμού, η εξαιρετικά σπάνια στην αγορά του μεταχειρισμένου βασική έκδοση Base περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ABS, ESP και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αλλά όχι κλιματισμό, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου. Όλες οι άλλες εκδόσεις έχουν γενναιόδωρο εξοπλισμό, με τις πλούσιες να διαθέτουν μέχρι και δερμάτινο σαλόνι στον βασικό εξοπλισμό.

Από πλευράς αμαξώματος, μόνο όσοι θέλουν έκδοση κινητήρα με τον 1.8 μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 3θυρου ή 5θυρου. Το 1.4 προσφέρεται μόνο σε 5θυρο.

Κόστος χρήσης
Το Civic απαξιώνεται αργά, με αποτέλεσμα να μην είναι και το πιο προσιτό μοντέλο στην αγορά μεταχειρισμένου. Αυτό όμως σημαίνει ότι σε περίπτωση που θελήσετε και εσείς μετά να το πουλήσετε, η απώλεια δεν θα είναι εντελώς ασύμφορη. Από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου και οι δύο κινητήρες καίνε ελάχιστα. Η περιοδικότητα όμως της συντήρησης είναι συχνή, μιας και προβλέπεται αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 km ή κάθε έξι μήνες και γενικό service κάθε 20.000 km ή κάθε χρόνο.

Τιμή
Υπάρχουν πολλά Civic όγδοης γενιάς στην αγορά μεταχειρισμένου με αποτέλεσμα να μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ αρκετών μοντέλων. Η τιμή ξεκινά από τα 6.500 ευρώ και μπορεί να φτάσει τα 15.500 ευρώ ανάλογα με τον κινητήρα, τον εξοπλισμό, την χρονολογία και το κιβώτιο.

Τι να προσέξω κατά την αγορά ενός Civic VIII;
Φανάρια:
Υπάρχει το ενδεχόμενο να μπαίνει υγρασία και να τα θολώνει. Ελέγξτε το
Ανάρτηση: Οδηγήστε το και βεβαιωθείτε ότι δεν θορυβεί. Επίσης τσεκάρετε και την ευθυγράμμιση ιδίως στα Type-S

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube