Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Κυριακή, 16 Ιουλίου 2017 - 6:02μμ

Βρετανικό GP: Κυριαρχία του Hamilton, πανωλεθρία της Ferrari

Ο Lewis Hamilton πήρε μια άνετη νίκη, ενώ το εμπρός αριστερό ελαστικό και των δύο Ferrari έσκασε λίγο πριν τον τερματισμό.

Ο Raikkonen κατάφερε να περισώσει μια θέση στο βάθρο, ενώ ο Vettel τερμάτισε μόλις 7ος και είδε τη βαθμολογική του πρωτοπορία να μειώνεται στον 1 βαθμό.

Έτσι τελικά η 2η θέση πήγε στον Valtteri Bottas, που έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα από την 9η θέση της εκκίνησης για να χαρίσει στη Mercedes το δεύτερο φετινό της «ένα-δύο».

Το πρόβλημα με το λάστιχο εμφανίστηκε στους Raikkonen και Vettel ενώ τους απέμεναν αντίστοιχα τρεις και δύο γύροι αγώνα και ήταν στη και την θέση.

Ήταν η τέταρτη φετινή νίκη για τον Hamilton, η τέταρτη στη σειρά για τον Βρετανό στο GP της πατρίδας του και ο πέμπτος θρίαμβός του στο Silverstone.

Στην εκκίνηση, ο Raikkonen πίεσε τον Hamilton στην είσοδο της πρώτης στροφής, αλλά ο Βρετανός κράτησε τη θέση του και στη συνέχεια άρχισε να ανοίγει τη διαφορά.

Ο Vettel ξεκίνησε αργά, πέφτοντας πίσω από τον Verstappen. Ξανακέρδισε τη θέση, αλλά μπλοκαρίστηκε πίσω από τον team-mate του με αποτέλεσμα να τον ξαναπεράσει ο Ολλανδός από την εξωτερική.

Ο αγώνας διακόπηκε και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα για να απομακρυνθούν τα θραύσματα από μια σύγκρουση των δύο Toro Rosso. O Kvyat βγήκε στο χορτάρι, έχασε τον έλεγχο και χτύπησε τον Sainz που έστριβε δίπλα του, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει επιτόπου ο Ισπανός.

Στην επανεκκίνηση, ο Hamilton έφυγε μπροστά. Αρχικά κράτησε σταθερή τη διαφορά του από τον Raikkonen, πριν βάλει το κεφάλι κάτω πριν τα pit-stops για λάστιχα.

Πιο πίσω, ο Vettel πίεζε των Verstappen, πέρασε για λίγο από την εσωτερική στην Stowe, αλλά ο Ολλανδός κρατήθηκε στην εξωτερική. Ήταν ελάχιστα μπροστά στο φρενάρισμα για τη Vale, σπρώχνοντας τον Γερμανό εκτός πίστας και κάνοντάς τον να σηκώσει το χέρι με αγανάκτηση.

Μη βλέποντας λύση στο πρόβλημα, ο Vettel ήταν ο πρώτος που σταμάτησε για λάστιχα, με τον Verstappen να τον μιμείται στον επόμενο γύρο. Όμως ένα μπουλόνι καθυστέρησε τον Ολλανδό, με αποτέλεσμα να βγει πίσω από τον Vettel και να μην έχει την ταχύτητα για να τον απειλήσει στη συνέχεια.

Ο Raikkonen σταμάτησε λίγο αργότερα, με τον Hamilton να κάνει το ίδιο στον επόμενο γύρο. Ο Βρετανός βγήκε με άνετη προπορεία από τον Bottas, που δεν είχε ακόμη αλλάξει λάστιχα, έχοντας ξεκινήσει με τα σκληρότερα soft αντί για τα super-soft των άλλων πρωταγωνιστών.

Είχαν περάσει 33 γύροι (από τους 51) όταν η Mercedes κάλεσε τον Bottas στα pits για να του φορέσει τα super-soft. Ο Φιλανδός συνέχισε τον αγώνα 4ος. Έχοντας όμως πιο φρέσκα και μαλακά λάστιχα από τον Vettel, τον έφτασε γρήγορα και του επιτέθηκε στην Club. Ο Γερμανός όμως μπλόκαρε τα φρένα του και κατάφερε να μείνει μπροστά.

Στον επόμενο γύρο όμως ο Bottas ήταν πολύ πιο κοντά στη Ferrari στην ευθεία Hangar και πέρασε από την εξωτερική με ευκολία πριν φτάσουν στη στροφή Stowe.

O Bottas στη συνέχεια κληρονόμησε τη 2η θέση από τον Raikkonen όταν έσκασε το λάστιχο της Ferrari, ενώ την ίδια ώρα ο Verstappen αναγκάστηκε να σταματήσει προληπτικά για να μην πάθει το ίδιο, συνεχίζοντας στην θέση αφού ο Vettel είχε το κλατάρισμα κι έχασε πολύ χρόνο μέχρι να φτάσει στα pits.\

O Daniel Ricciardo πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή άνοδο από την προτελευταία θέση της εκκίνησης για να τερματίσει στην 5η θέση. Ο Αυστραλός είχε δεχτεί ποινή για αλλαγή εξαρτημάτων του κινητήρα και του κιβωτίου και είχε χάσει και χρόνο βγαίνοντας από την πίστα ενώ προσπαθούσε να περάσει τον Kevin Magnussen.

O Nico Hulkenberg ισοφάρισε την καλύτερη φετινή του επίδοση με τη Renault παίρνοντας την 6η θέση, αφού τον πέρασε ο Ricciardo στο τέλος του αγώνα. Ο team-mate του Γερμανού, ο Jolyon Palmer, εγκατέλειψε στο γύρο σχηματισμού λόγω ηλεκτρονικών και υδραυλικών προβλημάτων.

Οι Esteban Ocon και Sergio Perez τερμάτισαν με τις Force India μέσα στη δεκάδα για όγδοη φορά σε 10 αγώνες, ενώ 10ος ήταν ο Felipe Massa με τη Williams. Οι τρεις τους πήγαιναν τρενάκι στο τέλος, αφού τους καθυστερούσε ο Magnussen με λιωμένα λάστιχα, πριν αναγκαστεί να σταματήσει για να τα αλλάξει.

Η McLaren για μία ακόμη φορά δεν πήρε βαθμούς, αν και ο Vandoorne δεν ήταν πολύ πίσω από τον Massa στον τερματισμό. Ο Alonso είχε εγκαταλείψει στα μέσα του αγώνα από τεχνικό πρόβλημα ενώ είχε ανέβει από την τελευταία στη 14η θέση.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠ0 51 ΓΥΡΟΥΣ:

 

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1h21m27.430s

2

Valtteri Bottas

Mercedes

14.063s

3

Kimi Raikkonen

Ferrari

36.570s

4

Max Verstappen

Red Bull/Renault

52.125s

5

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m05.955s

6

Nico Hulkenberg

Renault

1m08.109s

7

Sebastian Vettel

Ferrari

1m33.989s

8

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

1 Lap

9

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1 Lap

10

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1 Lap

11

Stoffel Vandoorne

McLaren/Honda

1 Lap

12

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1 Lap

13

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1 Lap

14

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1 Lap

15

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Renault

1 Lap

16

Lance Stroll

Williams/Mercedes

1 Lap

17

Pascal Wehrlein

Sauber/Ferrari

1 Lap

-

Fernando Alonso

McLaren/Honda

Retirement

-

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

Collision

-

Jolyon Palmer

Renault

Not started

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΒΑΘ.S

1

Sebastian Vettel

177

2

Lewis Hamilton

176

3

Valtteri Bottas

154

4

Daniel Ricciardo

117

5

Kimi Raikkonen

98

6

Max Verstappen

57

7

Sergio Perez

52

8

Esteban Ocon

43

9

Carlos Sainz

29

10

Nico Hulkenberg

26

11

Felipe Massa

23

12

Lance Stroll

18

13

Romain Grosjean

18

14

Kevin Magnussen

11

15

Pascal Wehrlein

5

16

Daniil Kvyat

4

17

Fernando Alonso

2

18

Jolyon Palmer

0

19

Marcus Ericsson

0

20

Stoffel Vandoorne

0

21

Antonio Giovinazzi

0

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ:

Θ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

ΒΑΘ.

1

Mercedes

330

2

Ferrari

275

3

Red Bull/Renault

174

4

Force India/Mercedes

95

5

Williams/Mercedes

41

6

Toro Rosso/Renault

33

7

Haas/Ferrari

29

8

Renault

26

9

Sauber/Ferrari

5

10

McLaren/Honda

2

 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία