Τι μάθαμε από τον Eric Boullier και τον Yusuke Hasegawa της McLaren Honda

Τι μάθαμε από τον Eric Boullier και τον Yusuke Hasegawa της McLaren Honda

Καλεσμένοι της Honda στις δοκιμές εξέλιξης της Formula 1 στη Βαρκελώνη μιλήσαμε με τους επικεφαλής του προγράμματος που κάθε άλλο παρά εύκολη ζωή έχουν. Και φέτος.

Η τρίτη μέρα χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης ήταν στην ουσία  η πρώτη για την ομάδα της McLaren – Honda. Για διάφορους λόγους. Οι άνθρωποι επικεφαλής νιώθουν την ευθύνη, δεν χαμογελούν αλλά και δεν πανικοβάλλονται. Συνεχίζουν με σκληρή και μεθοδική δουλειά και πίστη στις δυνατότητες του συνδυασμού με την ένδοξη ιστορία. Αυτά μάθαμε στην σύντομη κουβέντα μαζί τους.
 

  • Έχουμε πολλά θέματα. Κανένα δεν είναι δομικό. Όλα είναι αναστρέψιμα. Ο κινητήρας της δεύτερης μέρας πήγε στην Ιαπωνία όπου θα αναλυθεί σε βάθος. Είναι κάποια προβλήματα νεότητας γιατί αυτός είναι ένας εντελώς καινούριος κινητήρας από την Honda. Έχουμε μία εγκατάσταση στο Milton Keynes, για κάποια θέματα με τον κινητήρα, αλλά τα σοβαρότερα ζητήματα τα αντιμετωπίζουμε στην Ιαπωνία.

 

  • Το πρόβλημα είναι σήμερα είναι η 3η μέρα και για εμάς είναι ουσιαστικά η πρώτη. Δεν νιώθουμε καλά, λυπόμαστε για τους οδηγούς. Αλλά έτσι είναι οι δοκιμές. Μας νοιάζει να μάθουμε τι έγινε, ειδικά με το μοτέρ της 2ης μέρας. Δεν ξέρουμε ακόμη ποιο είναι το πρόβλημα. Δεν ξέρουμε τι φταίει, για αυτό για την ώρα δεν έχουμε αλλάξει κάτι. Αύριο θα έχουμε τα δεδομένα από την Ιαπωνία και θα δούμε πως θα κινηθούμε.

 

  • Είναι καλό το σασί, είμαστε ευχαριστημένοι. Θα δούμε περισσότερα όταν το πιέσουμε στο όριο. Κανείς από τους δύο οδηγούς δεν παραπονιέται. Η πλατφόρμα είναι καλή. Και μέχρι την Αυστραλία θα έχουμε ένα άλλο αυτοκίνητο. Από πλευράς κινητήρα, δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη εξέλιξη στην εξέλιξη.

 

  • Το πρώτο πρόβλημα είχε να κάνει με τον σχεδιασμό της δεξαμενής λιπαντικού. Το επιδιορθώσαμε για την δοκιμή. Στην πορεία της σεζόν αν μας δοθεί η ευκαιρία θα ξανασχεδιάσουμε από την αρχή το εξάρτημα. Δεν υπάρχει πρόβλημα να τρέξουμε με αυτό.

 

  • Το σασί μας είναι πιο αποδοτικό αεροδυναμικά σήμερα από ότι πέρσι στο αντίστοιχο διάστημα. Δεν μπορούμε προς το παρόν να πούμε για αύξηση ιπποδύναμης.

 

  • Θα δώσουμε όλα τα resources να κλείσουμε το κενό με τους αντιπάλους μας. Θα έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα μέχρι την Αυστραλία.

 

  • Είναι δύσκολο να κρίνουμε τον ανταγωνισμό αυτή τη στιγμή. Δεν ξέρουμε τα φορτία καυσίμου και το πρόγραμμα κάθε ομάδας. Ίσως η Mercedes να έχει περιορισμένο τον κινητήρα της, να μην δίνει αυτή την στιγμή την πλήρη του δύναμη. Για τους πιο πολλούς έκπληξη είναι η Ferrari. Κανείς δεν περίμενε τα κόκκινα αυτοκίνητα να κάνουν παρόμοιους χρόνους με της Mercedes.

 

  • Δεν έχουμε ξεκινήσει από το μηδέν όπως το 2015. Έχουμε πολλά καινούρια εξαρτήματα, και σίγουρα έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη πρόκληση. Αλλά δεν είμαστε σε εκείνη την κατάσταση. Δεν θα έχουμε άλλο βήμα εξέλιξης κινητήρα ως την Μελβούρνη. Ούτε φυσικά στις δοκιμές της επόμενης εβδομάδας. Θα έχουμε κάποιες μικρές αλλαγές, ανάλογα και με τα ευρήματα της ανάλυσης που είναι σε εξέλιξη.

 

  • Δεν μας έχει γίνει κάποιος έλεγχος για το σύστημα ανάρτησης (η ερώτηση αφορά στην τεχνολογία ανάρτησης που αποθηκεύει ενέργεια και την απελευθερώνει ελεγχόμενα στην εξέλιξη του γύρου με στόχο αεροδυναμικό όφελος). Είμαστε ευχαριστημένοι με την ανάρτηση που έχουμε και θεωρούμε ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα ή ανάγκη αλλαγής.
     
  • Με τους τωρινούς κανονισμούς, η σχέση της Honda με την Formula 1 είναι πολύ ισχυρή. Και ναι, φυσικά νιώθουμε πίεση για να πετύχουμε. Αλλά δεν σκεφτόμαστε να επανέλθουμε με ομάδα, ως κατασκευαστής.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube