Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017 - 2:16μμ

Θάβουν τον Bottas στη Mercedes

Έτοιμοι να θυσιάσουν τον Bottas στη Mercedes με team orders για χάρη του Hamilton.

Ίσως η Mercedes θα πρέπει να αναθεωρήσει τη στρατηγική της σχετικά με τις team orders για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα οδηγών, καθώς ο Vettel εμφανίζεται πολύ ισχυρός φέτος.

Με λίγα λόγια, και με όσο πιο «κομψό» τρόπο γίνεται, η Mercedes λέει ότι θα θάψει ευχαρίστως τον Bottas προκειμένου να δώσει στον Hamilton κάθε διαθέσιμο όπλο να πολεμήσει τον Vettel στο κυνήγι του τίτλου. Η ομάδα αναγνωρίζει ότι αν είχε ζητήσει νωρίτερα από τον Bottas να δώσει την θέση του στον Hamilton, ο Βρετανός θα είχε περισσότερες πιθανότητες να κοντράρει τον οδηγό της Ferrari και να κερδίσει. Αλλά δεν ήθελε για να μην αδικήσει κάποιον από τους δύο. Και καλά…

Στην πραγματικότητα δεν μπορούσε να το κάνει, γιατί ο Vettel είχε μπει ανάμεσά τους μετά την εκκίνηση. Ο Γερμανός της Ferrari παραδέχτηκε ότι το σημείο κλειδί για τη χθεσινή νίκη στο Bahrain ήταν το γεγονός ότι κατάφερε στους πρώτους γύρους να μπει ανάμεσα στις Mercedes και να μην τους  επιτρέψει να κάνουν τη στρατηγική τους.

«Δεν θέλουμε να το κάνουμε», είπε ο Toto Wolff, σχετικά με την εφαρμογή team orders. «Δεν το κάναμε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά τώρα οι συνθήκες είναι διαφορετικές. Οπότε πρέπει να αναλύσουμε την κατάσταση και να δούμε τι πρέπει να κάνουμε. Είδατε τι έγινε στον αγώνα. Έπρεπε να πάρουμε αυτή την απόφαση, γιατί ήταν η μόνη περίπτωση να διεκδικήσουμε τη νίκη».

Ο Wolff δεν ήθελε να το τραβήξει μέχρι του σημείου η ομάδα να προκαθορίζει έναν οδηγό με στάτους «Νο1» πριν την εκκίνηση κάθε αγώνα. «Είναι έξω από την λογική μας των προηγούμενων χρόνων και θα ήταν «πολύ σκληρό» είπε ο Wolff, που προφανώς ψάχνει τρόπο να χρυσώσει το χάπι στον Bottas. Ο οποίος διαπιστώνει με τον σκληρό τρόπο ότι υπάρχει ταβάνι στις φιλοδοξίες του.

Ο Bottas είχε πρόβλημα στους πρώτους γύρους, καθώς λόγω μιας χαλασμένης αντλίας και του μετρητή πίεσης, τα λάστιχά του ήταν παραφουσκωμένα. Αυτό σημαίνει μικρότερο σημείο επαφής και ταυτόχρονα ταχύτερη και εντονότερη υπερθέρμανση.

«Είναι σημαντικό στην εκκίνηση να δίνεις και στους δύο οδηγούς ίσες ευκαιρίες. Όταν εκκινούν στην πρώτη και δεύτερη θέση, δεν παρεμβαίνεις, τους αφήνεις να αγωνιστούν, τους το οφείλεις. Αλλά στην περίπτωση που έχεις πρόβλημα με ένα από τα δύο αυτοκίνητα όπως είχαμε εμείς, πρέπει να επανεξετάσεις τη στάση σου». Σωστά, βέβαια το πρόβλημα του Bottas ήταν ένα ανόητο λάθος της ομάδας για το οποίο ο ίδιος δεν είχε απολύτως καμία ευθύνη.

Και με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή ο Φιλανδός έχει 38 βαθμούς ενώ ο Hamilton 61, επτά πίσω από τον πρωτοπόρο Vettel, το μέλλον του Bottas θα είναι δύσκολο.  

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία