Ποινές για Kvyat και Ericsson, όχι όμως και για τον Räikkönen

Ποινές για Kvyat και Ericsson, όχι όμως και για τον Räikkönen

Οι αγωνοδίκες έκριναν πως οι Kvyat και Ericsson ήταν υπεύθυνοι για τα ατυχήματα που δημιούργησαν στον αγώνα του Μονακό και γι΄αυτό το λόγο τιμώρησαν και τους δύο οδηγούς.

Οι αγωνοδίκες έκριναν πως οι Kvyat και Ericsson ήταν υπεύθυνοι για τα ατυχήματα που δημιούργησαν στον αγώνα του Μονακό και γι’ αυτό το λόγο τιμώρησαν και τους δύο οδηγούς.

Η ποινή που τους επιβλήθηκε είναι τρεις θέσεις στο γκριντ του επόμενου αγώνα (Καναδάς 10-12 Ιουνίου) και δύο βαθμοί ποινής στην αγωνιστική τους άδεια.

Με δεδομένο ότι και οι δύο είχαν και παλαιότερες ποινές στην άδειά τους, τώρα ο μεν Kvyat έφτασε τους επτά βαθμούς ο δε Ericsson τους έξι. Να θυμίσουμε εδώ πως αν κάποιος οδηγός συγκεντρώσει 12 βαθμούς ποινής χάνει έναν αγώνα.

Η ποινή για τον Ρώσο επιβλήθηκε επειδή αυτός είχε επαφή με τον Magnussen η οποία τον οδήγησε σε εγκατάλειψη (ο Δανός εγκατέλειψε λίγο αργότερα), ενώ στον Ericsson «χρεώθηκε» η επαφή με τον ομόσταυλό του που είχε σαν αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο οδηγοί της Sauber.

Η περίπτωση Räikkönen
 

Αντίθετα, οι αγωνοδίκες έκριναν πως το ατύχημα του Kimi ήταν ένα καθαρό αγωνιστικό συμβάν και γι' αυτό δεν θεώρησαν πως έπρεπε να του επιβληθεί ποινή. Ο Iceman έχασε τον έλεγχο στη στροφή του ξενοδοχείου, έσπασε την εμπρός πτέρυγα και στη συνέχεια προσπάθησε να φτάσει μέχρι τα πιτ για να την αλλάξει. Όμως αυτή είχε μαγκώσει κάτω από τους εμπρός τροχούς με αποτέλεσμα να αφήνει κομμάτια στην πίστα. Ο Räikkönen δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει στα πιτ και εγκατέλειψε λίγο μετά το σικέιν στην έξοδο του τούνελ, σε ασφαλές σημείο όπως έκριναν οι αγωνοδίκες. 

Για τον Räikkönen ήταν η δεύτερη εγκατάλειψη της χρονιάς μετά από δύο σερί παρουσίες στο βάθρο. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube