Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017 - 12:28μμ

Πιο κοντά στην επιστροφή ο Kubica

Ο Robert Kubica θα οδηγήσει για την Williams στις δοκιμές εξέλιξης ελαστικών της Pirelli στο Abu Dhabi, μετά το τελευταίο GP της σεζόν.

Ο Robert Kubica θα οδηγήσει για την Williams στις δοκιμές του Abu Dhabi, ένα τεστ που κάνουν οι ομάδες για λογαριασμό της Pirelli.

Ο Πολωνός αναμένεται να οδηγήσει τη μία από τις δύο μέρες, αν και η ομάδα δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τα σχέδιά της. Αυτή θα είναι μια ακόμη ευκαιρία για τον Kubica να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο φετινών προδιαγραφών, μετά τη δοκιμή που είχε κάνει στην Ουγγαρία με το μονοθέσιο της Renault. Ο Kubica έχει ήδη κάνει δύο δοκιμές με την Williams οδηγώντας το αυτοκίνητο του 2014, στο πλαίσιο μιας διαδικασίας αξιολόγησης από την ομάδα. Η οποία χαρακτήρισε επιτυχημένα τα τεστ, χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Ο Πολωνός οδηγός παραλίγο να χάσει τη ζωή του το 2011 σε ένα ανατριχιαστικό ατύχημα σε αγώνα ράλι και έδωσε αναγκαστικό τέλος στην καριέρα του τότε. Ωστόσο δούλεψε σκληρά για να καταφέρει, παρά τα κινητικά του προβλήματα, να φτάσει στο επίπεδο που θα είναι ικανός να οδηγήσει ξανά ανταγωνιστικά στην F1. Η προσπάθεια επανόδου ξεκίνησε με τη Renault, δοκιμάζοντας δύο φορές ένα αυτοκίνητο του 2012. Ενώ το πρώτο τεστ ήταν, θεωρητικά τουλάχιστον, απλώς ένα «δώρο» στον Kubica, η πειστική του εμφάνιση ανάγκασε την Renault να σκεφτεί και τη συνέχεια. Μετά και το δεύτερο ενθαρρυντικό τεστ, η ομάδα αξιολόγησε την φυσική και πνευματική του κατάσταση στο ιατρικό τη κέντρο, όπου επίσης τα πήγε εξαιρετικά. Έτσι αποφασίστηκε να του δώσουν χρόνο με ένα φετινό μονοθέσιο στις δοκιμές εξέλιξης που ακολούθησαν το ουγγρικό GP. Και εκεί ο Kubica εντυπωσίασε με την ταχύτητά του πετυχαίνοντας τον 4ο ταχύτερο χρόνο, αν και κάποια ερωτηματικά για το πώς θα μπορούσε να αντεπεξέλθει σε έναν αγώνα 70 γύρων παρέμειναν.

Εκεί που όλα έδειχναν ότι θα έπαιρνε τη θέση του Palmer στη Renault, το deal McLaren-Renault και Toro Rosso-Honda έφερε τα πάνω κάτω. Στο πλαίσιο της συμφωνίας που θα λύτρωνε τη McLaren από τη Honda προκειμένου να μείνει ο Alonso, συμφωνήθηκε η Renault να λύσει τη συμφωνία της με την Toro Rosso προκειμένου να βολευτεί εκεί η Honda προκειμένου να μη φύγει κακήν κακώς από την F1 με σκυμμένο κεφάλι μετά την αποτυχημένη σεζόν. Η Renault ζήτησε ως αντάλλαγμα τις υπηρεσίες του Carlos Sainz και κάπου εκεί το μέλλον του Kubica άρχισε και πάλι να φαίνεται θολό.

Παρόλα αυτά ο Kubica δεν το έβαλε κάτω. Αξιοποίησε τον περσινό πρωταθλητή Nico Rosberg ως manager και τις σχέσεις του με τη Mercedes προκειμένου να μπει στη λίστα των υποψηφίων για μια θέση στην Williams. Η οποία δεν έδειξε να πείθεται από τον Massa, παρότι έκανε μια μεστή χρονιά φέτος. Η κατάσταση στην Williams είναι περίεργη. Η θέση του Stroll είναι κλειδωμένη, λόγω των χρημάτων της οικογένειάς του. Ο βασικός χορηγός, η Martini, θα προτιμούσε ο δεύτερος οδηγός να είναι 25+ ετών. Δεν είναι απαραίτητο, αλλά προτιμότερο. Από την άλλη η ομάδα ψάχνει εκτός από οδηγική ικανότητα, και χρήματα. Ο Kubica έχει ένα ισχυρό χορηγικό πακέτο πίσω του, από την εταιρεία πετρελαιοειδών Lotos και την πολωνική κυβέρνηση. Ενώ η ιστορία ενός comeback από την κόλαση προσελκύει τεράστια προσοχή και ενδιαφέρον.

Η Williams δεν βιάζεται να αποφασίσει για τον δεύτερο οδηγό της. Από το κάδρο έθεσε εαυτόν εκτός ο Massa ανακοινώνοντας τη δεύτερη και οριστική αποχώρησή του από την ενεργό δράση. Μπήκε όμως στη λίστα των υποψηφίων ο αποπεμφθείς από την Toro Rosso, Daniil Kvyat, μαζί με τον Wehrlein (οδηγός Mercedes, ο οποίος όμως έχει κάνει μια πολύ χλωμή σεζόν φέτος) και τον Di Resta, ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι ο τρίτος οδηγός της Williams. Κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Massa φέτος στην Ουγγαρία, χωρίς δοκιμές ούτε καν στον προσομοιωτή, και έκανε αξιοπρεπή δουλειά. Αλλά σίγουρα δεν φέρνει «πρωτοσέλιδα» όπως ο Kubica. 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία